iubirea

"Iisus iubea. Era dragostea, marele şi minunatul dar pe care-l făcea omenirii. Si a proclamat deschis că originea acestei iubiri este Tatăl ce trăia în El - acelaşi Tată care trăieşte în toţi oamenii.

Ceea ce dădea lui Iisus libertatea şi forţa de a îmbrăţişa întreaga omenire, era cunoaşterea unirii sale şi identitatea cu Tatăl. El s-a desprins rând pe rând de iluziile care erau cauza unei vieţi de ipocrizie; şi făcând-o El exprima din plin pe Tatăl trăind in El."

RUGA

"Dumnezeule, ajuta-ma sa simt puterea, acea flacara aprinsa din mine si lasa-ma sa simt pasiunea de a fi mai puternic decat am fost vreodata. Lasa-ma sa pasesc in lume asemenea unei flacari a luminii tale, stiind ca fiecare noua zi reprezinta un inceput, o sansa de a pune in aplicare ceea ce stiu."

"Atotputernice Spirit al Luminii ce straluci in Cosmos, atrage-mi flacara, in armonie, spre tine.
Ridica-mi focul din intuneric,
Atractie a focului care este Una cu TOTUL.
Ridica-mi sufletul, tu preaputernice.
Copil al Luminii, nu-ti intoarce fata de la mine.
Fa-ma sa ma topesc in cuptorul tau;
Cel ce esti una cu toate lucrurile si toate lucrurile
Una cu tine, foc al vietii si Una cu Mintea."
TOTH

IMNUL VIETII

Viata e o sansa - nu o lasa sa se piarda/ Viata e frumusete - admir-o/ Viata e o bucurie - gust-o din plin/ Viata e un vis - transforma-l in realitate/ Viata e o sfidare - infrunt-o/ Viata e o datorie - implineste-o/ Viata e un j o c - joaca-l/ Viata e pretioasa - ai grija de ea/ Viata e o bogatie - pazeste-o/ Viata e dragoste - bucura-te de ea/ Viata e un mister - incearca sa-l patrunzi/ Viata e o promisiune - n-o lasa neimplinita/ Viata e tristete - treci peste ea/ Viata e un imn - canta-l/ Viata e o lupta - accept-o si castig-o/ Viata e o tragedie - fii tare/ Viata e o aventura - indrazneste sa ti-o asumi/ Viata e fericire - fii astfel incat sa o meriti/ Viata e Viata - ocroteste-o! MAICA TEREZA

sâmbătă, 24 decembrie 2011

DE LA MINE PENTRU VOI


A mai trecut un an. Ma cam grabesc afirmand asta, dar asa sunt oamenii, vor mult si repede. Au fost si bune si rele, dar le-am dus pe toate. Nu prea intelegem noi de ce ne-am ales sa venim aici, insa daca tot am facut-o haideti sa fim cooperanti si sa incercam sa facem totul cat mai bine si mai ales sa nu-i incomodam pe ceilalti in ceea ce au ei de facut. Sa privim viata ca pe un imens parc cu o intrare si o iesire, intre ele fiind mai multe alei. Sa alegem aleile cele mai frumoase, nu neaparat si cele mai usor de parcurs. Pana la urma provocarile vietii ii dau parfumul si savoarea. Dar m-am departat de subiect, spuneam ca a mai trecut un an. Poate ca unul dintre cei mai grei, cu multe dezamagiri in plan social, cu patura politica ranjind sfidator privind in jos la noi, cu preturi crescatoare, cu multe taxe sufocante, cu nedreptati, cu lacrimi, cu dezamagiri si deznadejdi. Toate astea privind in plan material. In plan spiritual este cu totul alt tablou. Am crescut mult in vibratii, am inceput sa vedem ceea ce doar visam (unii dintre noi), suntem pe cale sa ne indeplinim misiunile pentru care am venit aici, unii chiar si le-au terminat si au plecat dintre noi. Foarte multi au plecat in anul acesta. Nu-i priviti ca pe niste lasi, chiar daca si-au ales un mod mai "neagreat" de unii, asta doar pentru ca nu putem intelege cand, cum, de ce si unde plecam de aici. N-avem nici un drept sa-i judecam si nici sa-i stigmatizam. Nu vreau sa lezez si nici sa ma pun rau cu nimeni, dar consider ca fiecare e liber sa-si aleaga modul in care paraseste acest parc. Iar m-am departat de subiect. Peste cateva zile vom pasi in mult mediatizatul si trambitatul an 2012 . Nici macar nu stim sigur daca suntem in acest an. S-au decalat multe , s-au modificat multe in speranta ca vor putea ascunde adevarurile care ar fi putut trezi omenirea din somnul indus in care se afla. Jocurile au fost foarte bine facute de catre cei interesati, de catre cei care s-au folosit de forta de munca si de alte forte ale omenirii. N-are rost sa intru eu acum in subsoluri pentru ca ceea ce as putea spune eu acum ar fi doar ca o bataie de aripa in calea timpului. Ne-am schimbat mult in anul care a trecut, foarte multi am devenit mai constienti de natura noastra, am crescut spiritual, am devenit o forta de care Ei chiar se tem. Se vede asta din lupta lor furibunda de a mentine inca starea de anestezie in care au scufundat populatia. Dar se pare ca usor, usor pierd fraiele. Oamenii au inceput sa iasa in strada din diferite motive, au inceput sa realizeze ca ceva nu este in ordine cu viata lor. Ceva minunat se intampla in sufletele omenirii, chiar daca nu prea sunt toti constienti. Lumina patrunde usor in fiecare. Cei care nu rezista cedeaza si pleaca la locul prielnic vibratiei pe care o au. E greu sa stim care sunt cei care pleaca nerezistand sau cei care pleaca doar pentru ca si-au indeplinit misiunea aici. Mai bine e sa nu judecam si sa nu etichetam pe nimeni, pentru ca logica la care avem acces aici nu are nici o legatura cu logica ce se aplica in afara lumii acesteia. Haideti in anul care vine (indiferent ca e 2012, 2013, 2030) sa incercam doar sa fim mai buni cu noi insine. Sa nu ne incarcam in nici un fel cu energie negativa, sa nu mai uram, sa nu mai ranim, sa nu mai tipam, sa nu mai acceptam sa fim umiliti, sa nu mai..., sa nu mai....Stiu ca vedeti peste tot astfel de "lozinci", dar incercati sa intelegeti ca facand toate acestea va faceti un mare favor voua insiva, nicidecum celorlalti. Haideti sa invatam sa ne iubim pe noi insine mai intai. Asta va doresc eu pentru anul viitor. Va fi un an special daca e sa ne ghidam dupa ceea ce simtim unii dintre noi. Totul pare ca ar vrea o haina noua. Noaptea asta se pare ca va fi una speciala. Pamantul e atat de linistit de parca ar astepta ceva . Natura toata pare sa astepte ceva special. Ne vom alinia cu ea si vom primi cu bucurie tot ce are Universul sa ne daruiasca. SARBATORI CU MULTA LINISTE SI PACE IN SUFLETE SI UN NOU AN IN CARE SA REUSITI SA VA REGASITI ADEVARATA IDENTITATE! Va multumesc pentru fiecare vizita pe care o faceti aici in micul meu univers si sper din tot sufletul ca ati gasit macar un strop de lumina .

Niciun comentariu: