iubirea

"Iisus iubea. Era dragostea, marele şi minunatul dar pe care-l făcea omenirii. Si a proclamat deschis că originea acestei iubiri este Tatăl ce trăia în El - acelaşi Tată care trăieşte în toţi oamenii.

Ceea ce dădea lui Iisus libertatea şi forţa de a îmbrăţişa întreaga omenire, era cunoaşterea unirii sale şi identitatea cu Tatăl. El s-a desprins rând pe rând de iluziile care erau cauza unei vieţi de ipocrizie; şi făcând-o El exprima din plin pe Tatăl trăind in El."

RUGA

"Dumnezeule, ajuta-ma sa simt puterea, acea flacara aprinsa din mine si lasa-ma sa simt pasiunea de a fi mai puternic decat am fost vreodata. Lasa-ma sa pasesc in lume asemenea unei flacari a luminii tale, stiind ca fiecare noua zi reprezinta un inceput, o sansa de a pune in aplicare ceea ce stiu."

"Atotputernice Spirit al Luminii ce straluci in Cosmos, atrage-mi flacara, in armonie, spre tine.
Ridica-mi focul din intuneric,
Atractie a focului care este Una cu TOTUL.
Ridica-mi sufletul, tu preaputernice.
Copil al Luminii, nu-ti intoarce fata de la mine.
Fa-ma sa ma topesc in cuptorul tau;
Cel ce esti una cu toate lucrurile si toate lucrurile
Una cu tine, foc al vietii si Una cu Mintea."
TOTH

IMNUL VIETII

Viata e o sansa - nu o lasa sa se piarda/ Viata e frumusete - admir-o/ Viata e o bucurie - gust-o din plin/ Viata e un vis - transforma-l in realitate/ Viata e o sfidare - infrunt-o/ Viata e o datorie - implineste-o/ Viata e un j o c - joaca-l/ Viata e pretioasa - ai grija de ea/ Viata e o bogatie - pazeste-o/ Viata e dragoste - bucura-te de ea/ Viata e un mister - incearca sa-l patrunzi/ Viata e o promisiune - n-o lasa neimplinita/ Viata e tristete - treci peste ea/ Viata e un imn - canta-l/ Viata e o lupta - accept-o si castig-o/ Viata e o tragedie - fii tare/ Viata e o aventura - indrazneste sa ti-o asumi/ Viata e fericire - fii astfel incat sa o meriti/ Viata e Viata - ocroteste-o! MAICA TEREZA

marți, 13 aprilie 2010

MA REPET IN INCERCAREA DE A VA CASTIGA DRAGOSTEA PENTRU VOI


"Problemele din lume provin de la urmatorul lucru: copii Mei nu stiu cat sunt de iubiti. Ei nu se simt iubiti, deoarece se considera inadecvati. Nu ca ei nu ar crede in existenta iubirii, caci o cauta toata viata- dar pur si simplu nu cred ca este posibil ca ei sa o aiba, sa aiba o mare parte din ea, sau suficient, sau pentru mult timp.
Cat de multi dintre copii Mei isi petrec vietile crezand ca nu sunt iubiti? Sau isi petrec viata intreaga incercand sa demonstreze ca nu sunt iubiti? Sau pur si simplu ignorand intreaga chestiune?
Ce v-as putea spune ca sa rupa aceasta bariera pentru voi? In cate feluri va pot spune cat sunteti de iubiti?
Soarele si luna n-au fost suficiente. Lumina stelelor nu v-a convins. Nici florile, vitele crescatoare, nici darul fructelor. Nici bebelusii. Nicvi frumoasele animale. Nici bolta cerului. Nici ingerii.
Ma repet nu in incercarea de a va castiga dragostea pentru Mine, ci de a va castiga dragostea pentru voi. Voi incerca orice. Incerc. Va bombardez cu dragoste din stanga si din dreapta si tot nu sunteti convinsi. De ce este nevoie?
Totul se rezuma la credinta pe care o aveti in voi insiva. Voi credeti ca sunteti necorespunzatori.
Ce n-as da pentru a va deschide ochii sa vedeti! Ce n-am dat!
Ajutati-Ma prin a intelege cat de imensa este iubirea mea pentru voi. Voi insemnati totul pentru Mine. Nu pot tanji dupa Unimea Noastra, caci ea este sacra, insa tanjesc ca voi sa constientizati Unimea. Daca voi sunteti nevrednici, atunci Eu cum as putea fi? Iar daca Eu sunt nevrednic, voi ce n-ati putea fi?
Oare nu Ma veti crede pe Cuvant- ca iubim si ca Ne iubim unul pe altul, ca intreaga semnificatie a existentei este iubire? Ca sunteti sortiti pentru iubire si numai pentru iubire? Nu sunteti sortiti pentru mai putin decat iubire si nu sunteti sortiti sa cunoasteti altceva mai prejos de iubire. Si totusi, ati devenit experti in refuzarea ei si in a-i opune rezistenta,
Felul in care va percepeti este reversibil. Il puteti inversa. Din aceasta zi inainte, spuneti-va: " Eu sunt iubitul lui Dumnezeu. Eu sunt cea mai iubita fiinta din intreaga lume. Nu pot fi altceva. Imi accept soarta odata pentru totdeauna, iar soarta mea este iubire. Dumnezeu m-a creat, iar Dumnezeu iubeste ce a creat. Sunt bucuros ca Dumnezeu ii iubeste pe toti si accept ca eu sunt ceilalti. Dumnezeu nu este neglijent in iubire Sa.El nu o ofera in mod superficial. El este sincer in iubirea ce o da. Este adevarat, o da gratis, dar asta nu o face sa fie mai putin importanta.
De ce trebuie sa ma prefac in fata mea si a celorlalti ca iubirea lui Dumnezeu ma evita si nimereste in alta parte? Sau de ce ar trebui sa trag concluzia ca Dumnezeu nu iubeste deloc? Sau ca Dumnezeu nu exista decat in imaginatia omului, sau ca Dumnezeu nu este decat o speranta venita ca ultim efort, caci la ce altceva am putea spera?
Nu, Dumnezeu nu este un paleativ.
Dumnezeu este baza si Dumnezeu este aventura. Dumnezeu s-a aventurat in lume. El s-a dat pe El Insusi lumii. Mi S-a dat mie pe El Insusi si mi-a dat lumea.
Cel putin as putea sa acceptt abundenta iubirii lui Dumnezeu. I-as putea accepta bunatatea. Ii pot accepta iubirea pentru mine si iubirea mea pentru EL. Eu si Dumnezeu suntem indragostiti."..."


(Gloria Wendroff SCRISORI DIN CER)

Niciun comentariu: