iubirea

"Iisus iubea. Era dragostea, marele şi minunatul dar pe care-l făcea omenirii. Si a proclamat deschis că originea acestei iubiri este Tatăl ce trăia în El - acelaşi Tată care trăieşte în toţi oamenii.

Ceea ce dădea lui Iisus libertatea şi forţa de a îmbrăţişa întreaga omenire, era cunoaşterea unirii sale şi identitatea cu Tatăl. El s-a desprins rând pe rând de iluziile care erau cauza unei vieţi de ipocrizie; şi făcând-o El exprima din plin pe Tatăl trăind in El."

RUGA

"Dumnezeule, ajuta-ma sa simt puterea, acea flacara aprinsa din mine si lasa-ma sa simt pasiunea de a fi mai puternic decat am fost vreodata. Lasa-ma sa pasesc in lume asemenea unei flacari a luminii tale, stiind ca fiecare noua zi reprezinta un inceput, o sansa de a pune in aplicare ceea ce stiu."

"Atotputernice Spirit al Luminii ce straluci in Cosmos, atrage-mi flacara, in armonie, spre tine.
Ridica-mi focul din intuneric,
Atractie a focului care este Una cu TOTUL.
Ridica-mi sufletul, tu preaputernice.
Copil al Luminii, nu-ti intoarce fata de la mine.
Fa-ma sa ma topesc in cuptorul tau;
Cel ce esti una cu toate lucrurile si toate lucrurile
Una cu tine, foc al vietii si Una cu Mintea."
TOTH

IMNUL VIETII

Viata e o sansa - nu o lasa sa se piarda/ Viata e frumusete - admir-o/ Viata e o bucurie - gust-o din plin/ Viata e un vis - transforma-l in realitate/ Viata e o sfidare - infrunt-o/ Viata e o datorie - implineste-o/ Viata e un j o c - joaca-l/ Viata e pretioasa - ai grija de ea/ Viata e o bogatie - pazeste-o/ Viata e dragoste - bucura-te de ea/ Viata e un mister - incearca sa-l patrunzi/ Viata e o promisiune - n-o lasa neimplinita/ Viata e tristete - treci peste ea/ Viata e un imn - canta-l/ Viata e o lupta - accept-o si castig-o/ Viata e o tragedie - fii tare/ Viata e o aventura - indrazneste sa ti-o asumi/ Viata e fericire - fii astfel incat sa o meriti/ Viata e Viata - ocroteste-o! MAICA TEREZA

joi, 4 noiembrie 2010

10 INTENTII PENTRU O LUME MAI BUNA



Pentru a funcţiona în viaţa ta, spune-ti o dată pe zi


Prima intenţie – Sprijin viaţa
Mă abţin din a mă opune sau de a-i face rău cuiva. Îl las pe fiecare să aibe propria experienţă.
Mă iert pe mine şi pe alţii. Văd viaţă în tot ce mă înconjoară şi o onorez ca şi când totul e al meu, parte din mine. Sprijin viaţa.

A doua intenţie – Caut adevărul
Îmi urmez busola interioară şi renunţ la toate crezurile care nu-mi mai sunt de folos.
Merg către Sursă. Caut adevărul.

A treia intenţie – îmi definesc traseul
Încep procesul creativ. Dau direcţie vieţii mele. Îmi stabilesc traseul.

A patra intenţie - Simplific
Pot să renunţ la ceea ce este, pentru a face loc la ceva mai bun să apară în realitatea mea.
Intenţionez să fiu ghidat, păzit, protejat, şi aliniat cu Binele Meu Suprem tot timpul. Am încredere şi rămân deschis la a primi din surse aşteptate sau neaşteptate. Simplific.

A cincea intenţie – Rămân pozitiv
Văd binele în tot, spun numai de bine şi fac numai bine. Accept darurile din toate
experienţele prealabile. Trăiesc cu graţie şi recunoştinţă. Rămân pozitiv.

A şasea intenţie – Mă sincronizez
După ce îmi definesc intenţia şi o abandonez către Univers, încep să acţionez,
urmând oportunităţile ce îmi sunt prezentate. Trăiesc într-un flux al vieţii unde
Miracolele şi Sincronicităţile abundă pentru a-mi împlini dorinţele şi a mă ajuta să fac
ceea ce am de făcut în acest Univers. Mă sincronizez

A şaptea intenţie – îi servesc pe alţii
Practic iubirea în acţiune. Am întotdeauna de ajuns să dau la alţii şi să împart cu alţii. Sund disponibil pentru a-i ajuta pe cei ce au nevoie. Îi servesc pe alţii.

A opta intenţie – îmi intensific lumina interioară
Sunt o fiinţă magnifică, ce mă trezesc către cel mai înalt potenţial. Mă exprim prin bucurie, zâmbesc cu uşurinţă şi râd des. Îmi intensific lumina interioară.

A noua intenţie – îmi împărtăşesc viziunea
Îmi creez lumea ideală visând-o detaliat cu toate simţurile şi spunându-le altora despre ea.
Îmi împartăşesc viziunea.

A zecea intenţie - Sinergizez
Văd umanitatea ca un întreg. Îmi place ca în mod frecvent să mă întâlnesc cu oameni cu inima mare.Când suntem împreună, pregătim scena pentru ca Marea Unitate să se manifeste.
Sinergizăm.

Sursa: Infinitaiubire

Niciun comentariu: