iubirea

"Iisus iubea. Era dragostea, marele şi minunatul dar pe care-l făcea omenirii. Si a proclamat deschis că originea acestei iubiri este Tatăl ce trăia în El - acelaşi Tată care trăieşte în toţi oamenii.

Ceea ce dădea lui Iisus libertatea şi forţa de a îmbrăţişa întreaga omenire, era cunoaşterea unirii sale şi identitatea cu Tatăl. El s-a desprins rând pe rând de iluziile care erau cauza unei vieţi de ipocrizie; şi făcând-o El exprima din plin pe Tatăl trăind in El."

RUGA

"Dumnezeule, ajuta-ma sa simt puterea, acea flacara aprinsa din mine si lasa-ma sa simt pasiunea de a fi mai puternic decat am fost vreodata. Lasa-ma sa pasesc in lume asemenea unei flacari a luminii tale, stiind ca fiecare noua zi reprezinta un inceput, o sansa de a pune in aplicare ceea ce stiu."

"Atotputernice Spirit al Luminii ce straluci in Cosmos, atrage-mi flacara, in armonie, spre tine.
Ridica-mi focul din intuneric,
Atractie a focului care este Una cu TOTUL.
Ridica-mi sufletul, tu preaputernice.
Copil al Luminii, nu-ti intoarce fata de la mine.
Fa-ma sa ma topesc in cuptorul tau;
Cel ce esti una cu toate lucrurile si toate lucrurile
Una cu tine, foc al vietii si Una cu Mintea."
TOTH

IMNUL VIETII

Viata e o sansa - nu o lasa sa se piarda/ Viata e frumusete - admir-o/ Viata e o bucurie - gust-o din plin/ Viata e un vis - transforma-l in realitate/ Viata e o sfidare - infrunt-o/ Viata e o datorie - implineste-o/ Viata e un j o c - joaca-l/ Viata e pretioasa - ai grija de ea/ Viata e o bogatie - pazeste-o/ Viata e dragoste - bucura-te de ea/ Viata e un mister - incearca sa-l patrunzi/ Viata e o promisiune - n-o lasa neimplinita/ Viata e tristete - treci peste ea/ Viata e un imn - canta-l/ Viata e o lupta - accept-o si castig-o/ Viata e o tragedie - fii tare/ Viata e o aventura - indrazneste sa ti-o asumi/ Viata e fericire - fii astfel incat sa o meriti/ Viata e Viata - ocroteste-o! MAICA TEREZA

sâmbătă, 20 noiembrie 2010

DORUL MEU PENTRU VOI ESTE ATAT DE ZGUDUITOR, INCAT NU PUTETI SA NU-I REMARCATI VIBRATIILE


"Multi dintre voi, cei care M-ati cautat, ati putea simti ca sunt departe. Poate ca v-ati straduit prea mult. Ati facut un exercitiu din a Ma gasi. M-ati transformat in pasi. Nu exista pasi spre Mine. Nu tebuie sa va suiti in diferite locuri pentru a Ma localiza. Pur si simplu fiti deschisi catre Mine. Uitati-va dupa Mine, dar nu e nevoie sa alergati intr-o cursa pentru a Ma gasi, caci atunci nu faceti decat sa alergati pe loc. Recunoasteti ca sunt cu voi - iar tot ce faceti este sa observati. Nu aveti nevoie de harta. Nu exista harta care sa duca la Mine. Unde trebuie sa mergeti pentru a Ma gasi? Putem spune, de dragul discutiei, ca bucuria reprezinta o cale ce duce la Mine. Va puteti impiedica de Mine prin bucurie. Dar nu sunt sigur ca stiti cu adevarat ce e bucuria. Bucurria, un alt nume pentru Mine, nu este diversiune si nici divertisment, nici evadare - insa nici din acestea nu sunt absent. Asemanati-Ma cu bucuria. Sau cu implinire. Sau cu iubirea. Sau cu pacea. Sau cu minunatia. Sau cu frumusetea. Sau cu creatia. Orice ar fi, eu Ma aflu acolo. Unii ar putea parea ca vin la Mine prin suferinta. Suferinta le-a atras atentia catre Mine. Nu suferinta a fost calea spre Mine; a fost ceea ce le-a deschis ochii. Suferinta i-a adus fata-n fata, nu cu Mine, ci cu dorul lor de Mine. Poate ca si voi purtati un dor secret. Un dor nedeclarat. Undeva in interior, va este dor de Mine. Nu poate fi altfel, deoarece dorul Meu pentru voi este atat de zguduitor, incat nu puteti sa nu-i remacati vibratiile. Dorul vostru, fie declarat, fie nedeclarat, observat, neobservat, este un ecou al dorului Meu. Cu cat este mai mare acest sentiment de dor, probabil ca deveniti mai constienti de dorul Meu. Dar nimeni nu se afla mai aproape de Mine decat voi. Voi sunteti la fel de aproape ca si Mine. Eu va duc doul in vazul tuturor. Tanjesc dupa voi in mod deschis. Nu am nicio rezerva cand vine vorba de voi. Va urmaresc. Va ies in cale. Voi mergeti printr-un labirint de oglinzi si, ori de cate ori va uitati, apar Eu. Se poate sa nu Ma vedeti, dar Eu va urmaresc si va apar in fata de fiecare data. Continuati sa cautati. Eu las o urma pentru voi, firmituri de paine din iubirea Mea. Crestez mesaje pe coaja copacilor, astfel incat sa stiti unde Ma puteti gasi. Nu alerg pea repede pentrru voi. Nu Ma las prins cu greu. Cred ca trec exact pe langa voi, dar probabil alergati atat de repede incat Ma depasiti. Astazi, imaginati-va ca sunt peste tot si mai ales acolo unde mergeti voi. Imaginati-va ca sunt cu voi acum, pur si simplu revarsandu-Mi iubirea asupra voastra, inconjurandu-va cu iubirea Mea, presarand iubire asupra voastra, din fiecare directie - iubire pe cap, iubire sub talpi, iubire de netagaduit. Imaginati-va ca Eu sunt fiecare om pe care il intalniti in lume, intr-o forma sau alta , dar intotdeauna Eu. Eu nu sunt imaginatia voastra, da poate va trebui sa va imaginati ca sunt in fata voastra, inainte sa Ma puteti vedea. Treziti-va imaginatia, iar apoi va fi ancorata in realitate. Poate ca nu credeti cu adevarat ca Eu sunt toata lumea, dar poate puteti crede ca ma duceti cu voi, oriunde mergeti. Nu o parte din Mine, ci Eu, Dumnezeu Integ. Adevarul este ca nu meg nicaieri fara voi, iar voi nu mergeti nicaieri fara Mine. Suntem inseparabili. Nimic nu Ne desparte. Nici moartea. Nici viata. Nimic. Nici razboiul. Nici pacea. Nici seceta, nici potopul. Nici saracia, nici belsugul. Nimic. Suntem reciproci. Nu va puteti rataci. Numai cu gandul puteti face asta. Aduceti-va gandurile inapoi la Mine."

Gloria Wendroff SCRISORI DIN CER

Niciun comentariu: