iubirea

"Iisus iubea. Era dragostea, marele şi minunatul dar pe care-l făcea omenirii. Si a proclamat deschis că originea acestei iubiri este Tatăl ce trăia în El - acelaşi Tată care trăieşte în toţi oamenii.

Ceea ce dădea lui Iisus libertatea şi forţa de a îmbrăţişa întreaga omenire, era cunoaşterea unirii sale şi identitatea cu Tatăl. El s-a desprins rând pe rând de iluziile care erau cauza unei vieţi de ipocrizie; şi făcând-o El exprima din plin pe Tatăl trăind in El."

RUGA

"Dumnezeule, ajuta-ma sa simt puterea, acea flacara aprinsa din mine si lasa-ma sa simt pasiunea de a fi mai puternic decat am fost vreodata. Lasa-ma sa pasesc in lume asemenea unei flacari a luminii tale, stiind ca fiecare noua zi reprezinta un inceput, o sansa de a pune in aplicare ceea ce stiu."

"Atotputernice Spirit al Luminii ce straluci in Cosmos, atrage-mi flacara, in armonie, spre tine.
Ridica-mi focul din intuneric,
Atractie a focului care este Una cu TOTUL.
Ridica-mi sufletul, tu preaputernice.
Copil al Luminii, nu-ti intoarce fata de la mine.
Fa-ma sa ma topesc in cuptorul tau;
Cel ce esti una cu toate lucrurile si toate lucrurile
Una cu tine, foc al vietii si Una cu Mintea."
TOTH

IMNUL VIETII

Viata e o sansa - nu o lasa sa se piarda/ Viata e frumusete - admir-o/ Viata e o bucurie - gust-o din plin/ Viata e un vis - transforma-l in realitate/ Viata e o sfidare - infrunt-o/ Viata e o datorie - implineste-o/ Viata e un j o c - joaca-l/ Viata e pretioasa - ai grija de ea/ Viata e o bogatie - pazeste-o/ Viata e dragoste - bucura-te de ea/ Viata e un mister - incearca sa-l patrunzi/ Viata e o promisiune - n-o lasa neimplinita/ Viata e tristete - treci peste ea/ Viata e un imn - canta-l/ Viata e o lupta - accept-o si castig-o/ Viata e o tragedie - fii tare/ Viata e o aventura - indrazneste sa ti-o asumi/ Viata e fericire - fii astfel incat sa o meriti/ Viata e Viata - ocroteste-o! MAICA TEREZA

duminică, 2 ianuarie 2011

DE CE SA NU RECUNOASTETI CA SUNTETI IUBITII MEI?


"Voi cuprindeti intreaga eternitate. Voi sunteti Copacul Vietii. Totul este cuprins in interiorul vostru. Voi sunteti echilibrati prin Dumnezeu, fasonati de Dumnezeu, capabili intru Dumnezeu, condusi de Dumnezeu, cu Dumnezeu in voi si in afara voastra. Sunteti o materializare a lui Dumnezeu. Eu v-am facut materializarea Mea. Voi nu va aflati la mare distanta de Mine. De fapt, nu sunteti deloc departe de Mine. Numai gandirea voastra a decis ca Noi, tu si cu Mine, suntem despartiti. Pe cat de mult M-ati putea cauta, de fapt, voi va cautati pe voi insiva. Nu cautati pe altcineva. Nu exista altcineva. Voi sunteti o bucla a iubirii Mele pe care o tin in mana. Rasucirile si nodurile sunt numai iluzii, usor de desfacut. Oricate rasuciri ar fi, voi sunteti iubire ce se desfasoara. Voi sunteti intruparea iubirii Mele. Si daca ati crede asta? Si daca ati crede cu adevarat ca voi sunteti iubirea Mea ce trebuie exprimata pentru fericirea lumii, a lumii conventionale? Si daca menirea voastra pe Pamant este sa extindeti iubire, iar Pamantul depinde de iubirea voasra? Iubirea este mereu aceeasi, insa a voastra este unia, caci voi sunteti singurii care pot da aceasta iubire - aceasta extractie splendida din propria Mea iubire. Puteti considera ca sunteti o simpla margareta de pe un camp de margarete si va intrebati care ar fi diferenta pentru camp, sau pentru altcineva, daca voi cresteti sau nu acolo. Insa Eu v-am plantat in acel loc nu ca pe o simpla margareta, ci ca voi insiva - cei care sunt din Mine. Iubitul inimii Mele, tu esti foarte important pentru univers. Esti o parte indispensabila a lui. Poti stramba din nas la ideea ca reprezinti un element esential, dar asta esti. Indiferent de cat de tarat prin noroi te poti simti, esti esential pentru acest univers al Unicului. Unimea nu este facuta din parti, desi asa ti se pare. Nu esti o fisura in creatia Mea, sau inutil pentru intreg. Nu puteti desface armatura. Iti spun ca esti iubitul Meu, iar tu trebuie sa Ma respecti si sa Ma recunosti drept iubitul tau. Daca ai sti ca altcineva este cu adevarat iubitul Meu, l-ai trata cu mult respect, nu-i asa? Acum iti spun ca esti iubitul Meu si te vei trata cu respectul pe care t-il ofer Eu. De indata ce recunosti ca esti iubitul Meu, vei simti aceeasi adoratie pentru toate celelalte materializari ale tale si ale Mele si le vei trata, totodata, cu blandete si iubire. Din acestea ai fost creat. Nu Ma vei separa de iubirea Mea, iar tu esti aceasta iubire. Intreaga rasa Umana este un singur copil pentru Mine, deci, in aceasta iluzie a Unicului format din multi, trebuie sa fii foarte bun cu tine insuti si cu toti ceilalti care traiesc in aceeasi iluzie. Nimeni nu este doar un fragment al iubirii Mele. Cu totii reprezinta intregul ei. Tu, personal, reprezinti intreaga Mea iubire, desi nu exista personal - dar Noi vom spune personal, pentru ca Eu, in nici un caz, nu sunt impersonal. Eu Ma aflu adanc in inima ta si nu Ma poti convinge ca e altfel. Nu poti face sa fii o exceptie de la iubirea Mea. Iubirea Mea in tine este trainica. Nu exista alternativa. Pentru tine, nu exista cale de iesire. Astazi, afla ca esti cel care Imi exprima iubirea. Da, tu esti o expresie a ei, dar esti si cel care o exprima. Nu ai nimic altceva de facut, decat sa-Mi exprimi iubirea."

sursa: Gloria Wendroff SCRISORI DIN CER

Niciun comentariu: