iubirea

"Iisus iubea. Era dragostea, marele şi minunatul dar pe care-l făcea omenirii. Si a proclamat deschis că originea acestei iubiri este Tatăl ce trăia în El - acelaşi Tată care trăieşte în toţi oamenii.

Ceea ce dădea lui Iisus libertatea şi forţa de a îmbrăţişa întreaga omenire, era cunoaşterea unirii sale şi identitatea cu Tatăl. El s-a desprins rând pe rând de iluziile care erau cauza unei vieţi de ipocrizie; şi făcând-o El exprima din plin pe Tatăl trăind in El."

RUGA

"Dumnezeule, ajuta-ma sa simt puterea, acea flacara aprinsa din mine si lasa-ma sa simt pasiunea de a fi mai puternic decat am fost vreodata. Lasa-ma sa pasesc in lume asemenea unei flacari a luminii tale, stiind ca fiecare noua zi reprezinta un inceput, o sansa de a pune in aplicare ceea ce stiu."

"Atotputernice Spirit al Luminii ce straluci in Cosmos, atrage-mi flacara, in armonie, spre tine.
Ridica-mi focul din intuneric,
Atractie a focului care este Una cu TOTUL.
Ridica-mi sufletul, tu preaputernice.
Copil al Luminii, nu-ti intoarce fata de la mine.
Fa-ma sa ma topesc in cuptorul tau;
Cel ce esti una cu toate lucrurile si toate lucrurile
Una cu tine, foc al vietii si Una cu Mintea."
TOTH

IMNUL VIETII

Viata e o sansa - nu o lasa sa se piarda/ Viata e frumusete - admir-o/ Viata e o bucurie - gust-o din plin/ Viata e un vis - transforma-l in realitate/ Viata e o sfidare - infrunt-o/ Viata e o datorie - implineste-o/ Viata e un j o c - joaca-l/ Viata e pretioasa - ai grija de ea/ Viata e o bogatie - pazeste-o/ Viata e dragoste - bucura-te de ea/ Viata e un mister - incearca sa-l patrunzi/ Viata e o promisiune - n-o lasa neimplinita/ Viata e tristete - treci peste ea/ Viata e un imn - canta-l/ Viata e o lupta - accept-o si castig-o/ Viata e o tragedie - fii tare/ Viata e o aventura - indrazneste sa ti-o asumi/ Viata e fericire - fii astfel incat sa o meriti/ Viata e Viata - ocroteste-o! MAICA TEREZA

vineri, 7 ianuarie 2011

RIDICATI-VA ARIPILE


"Voi simtiti ca sunteti la picioarele Mele. V-ati abandonat ignoranta si ati ales iubirea si intelepciunea Mea. A fi la picioarele Mele este o cale prin care spuneti ca vreti sa lasati in urma tot trecutul si sa fiti cu Mine, acum, ca un acolit. Nu vreti sa luati nimic cu voi, in afara de voi insiva. Pe voi insiva va asezati inaintea Mea, nu o imagine a voastra, nu un voi plin de aere, ci voi. Aceasta este ofranda voastra pentru Mine. Voi spuneti:"Stau in fata Ta, Dumnezeul Meu, asa cum m-ai creat. Stau in ata Ta, Dumnezeul Meu, in simplitatea in care am fost creat. Stau in fata Ta ca o pasare gata sa-si ia zborul. Astept doar un semnal de la Tine." La picioarele Mele inseamna ca sunteti mai inalti decat ati fost oricand inainte. Sunteti eliberati de trecut si dezgoliti de iluzie. Va aflati in acea clipa de nemiscare dinaintea unei inspiratii. Totul este in stare de pregatire, iar voi v-ati descoperit, in sfarsit entuziasmul. "Dragul meu Dumnezeu, astept semnalul Tau." Iar apoi, in timp ce asteptati in tacere, intelegeti ca intreaga voastra viata a fost un semnal. Ati fost chemati in clipa creatiei si nu exista nici o oferta pe care sa o asteptati. "Dar, draga Dumnezeu, cum stiu eu care este Voia Ta si in ce directie trebuie sa o apuc, daca nu primesc nici un semn de la Tine?" Va spun ca l-ati primit. V-a fost soptit cu mult timp in urma. Semnalul este ca vreti sa va luati zborul. Aceasta este micuta alarma care a fost pusa cu mult timp in urma si care se declanseaza acum. "Dar, dragul meu Dumnezeu, eu nu stiu sa zbor. Trebuie sa ma inveti." Cum sa zburati, ingerii Mei? Va ridicati aripile si inaintati. Zburati prin faptul ca nu va mai refuzati zborul. Nu va mai tineti pe loc, caci voi ati fost dintotdeauna o fiinta menita sa zboare. In loc sa zburati, voi ati luat-o la fuga. V-a fost frica sa recunoasteti statutul de inger. Iar acum, sunteti gata sa recunoasteti c aripile va sunt pregatite si sa va luati zborul. Exista un curent de vant care va va veni in ajutor. Veti zbura, inainte sa va dati seama ca zburati. Voi intrebati cum sa zburati, desi picioarele vi s-au ridicat deja de pe pamant. Va este frica sa vedeti. In clipa in care vedeti, va este teama ca va veti pierde capacitatea de a zbura. Nu aveti ce capacitate sa pierdeti. Ea Imi apartine. Bucurati-va ca sunteti deasupra solului. Bucurati-va de noua perspectiva, mai ampla. Bucurati-va de distanta a ceea ce ati crezut este atat de apropiat si bucurati-va de prezenta a ceea ce ati crezut ca este atat de indepartat. Bucurati-va de miscarile zborului. Bucurati-va de faptul ca sunteti deasupra voastra. Bucurati-va de starea de a fi. Eu v-am ridicat de la pamant cu mult timp in urma. Acum incepeti sa remarcati. Aripile din care dati imi fac semn bratelor sa va port peste munti si peste mari. Sunteti plapanzi in bratele Mele. Dar nu ati fost niciodata in alta parte. Este imposibil. Dar a fost posibil sa nu vedeti. O, da, acest lucru a fost posibil. Insa aacum incepeti sa vedeti ca nu sunteti acolo unde ati crezut ca sunteti. Ati crezut a orizontul se afla la mare distanta de voi, de neatins, alunecand mai departe cu cat va apropiati mai mult de el. Dar acum vedeti ca orizontul este calea voastra. Este planul vostru de zbor. Va aflati in mod concret la un orizont de culori si lumini spectaculoase. Va contopiti. Nu sunteti separati de el.Zburati pe orizont. Nimic nu ramane intepenit acolo. Totul este miscarea zborului - nu un zbor dinspre, ci un zbor spre. Voi zburati sus, spre Mine. Aflati deja in bratele Mele, ati zburat sus, la Mine."

sursa: Gloria Wendroff SCRISORI DIN CER

Niciun comentariu: