iubirea

"Iisus iubea. Era dragostea, marele şi minunatul dar pe care-l făcea omenirii. Si a proclamat deschis că originea acestei iubiri este Tatăl ce trăia în El - acelaşi Tată care trăieşte în toţi oamenii.

Ceea ce dădea lui Iisus libertatea şi forţa de a îmbrăţişa întreaga omenire, era cunoaşterea unirii sale şi identitatea cu Tatăl. El s-a desprins rând pe rând de iluziile care erau cauza unei vieţi de ipocrizie; şi făcând-o El exprima din plin pe Tatăl trăind in El."

RUGA

"Dumnezeule, ajuta-ma sa simt puterea, acea flacara aprinsa din mine si lasa-ma sa simt pasiunea de a fi mai puternic decat am fost vreodata. Lasa-ma sa pasesc in lume asemenea unei flacari a luminii tale, stiind ca fiecare noua zi reprezinta un inceput, o sansa de a pune in aplicare ceea ce stiu."

"Atotputernice Spirit al Luminii ce straluci in Cosmos, atrage-mi flacara, in armonie, spre tine.
Ridica-mi focul din intuneric,
Atractie a focului care este Una cu TOTUL.
Ridica-mi sufletul, tu preaputernice.
Copil al Luminii, nu-ti intoarce fata de la mine.
Fa-ma sa ma topesc in cuptorul tau;
Cel ce esti una cu toate lucrurile si toate lucrurile
Una cu tine, foc al vietii si Una cu Mintea."
TOTH

IMNUL VIETII

Viata e o sansa - nu o lasa sa se piarda/ Viata e frumusete - admir-o/ Viata e o bucurie - gust-o din plin/ Viata e un vis - transforma-l in realitate/ Viata e o sfidare - infrunt-o/ Viata e o datorie - implineste-o/ Viata e un j o c - joaca-l/ Viata e pretioasa - ai grija de ea/ Viata e o bogatie - pazeste-o/ Viata e dragoste - bucura-te de ea/ Viata e un mister - incearca sa-l patrunzi/ Viata e o promisiune - n-o lasa neimplinita/ Viata e tristete - treci peste ea/ Viata e un imn - canta-l/ Viata e o lupta - accept-o si castig-o/ Viata e o tragedie - fii tare/ Viata e o aventura - indrazneste sa ti-o asumi/ Viata e fericire - fii astfel incat sa o meriti/ Viata e Viata - ocroteste-o! MAICA TEREZA

luni, 17 decembrie 2012

DOAR O SIMPLA PARERE

A venit si decembrie 2012. Mai sunt doar cateva zile pana pe 21.12.2012. Spaime, pareri, idei, sfaturi, indicatii, interdictii.......Toate au venit ca un tavalug peste noi. Am citit si eu mare parte din ele, pe unele le-am postat aici spre a le citi si voi pentru a vedea daca rezonati cu informatiile transmise. Parerea mea insa este ca nimic din ceea ce este material nu va suferi o schimbare asa brusca peste cele "trei faimoase zile-nopti". Schimbarea va fi in interiorul nostru, iar asta se face de mult timp, putin cate putin. Suntem din ce in ce mai multi cei care constientizam ceea ce se intampla in plan spiritual; din ce in ce mai multi suntem cei care constientizam ca a crede in Dumnezeu nu are nici o legatura cu religiile (care nu fac decat sa tina in intuneric spiritele celor multi); din ce in ce mai multi suntem cei care ne desprindem treptat din fraul Sistemului.(Stiu ca vor fi suficient de multi cei care ma vor blama pentru ceea ce scriu acum dar este parerea mea si mi-o asum. Si nu mai vreau sa tac atunci cand simt nevoia sa spun ceva. Stiu ca vor fi multi cei care vor spune "vaaaai, cum poti spune asa ceva despre religie in Sfantul Post al Craciunului?" Dar voi dragilor cum puteti sa ucideti bietii porci in numele credintei? Cum se potriveste a te infrana de la a manca "de dulce" cu a lua viata unei fiinte nevinovate? Lamuriti intai chestiunea asta si apoi judecati-ma pe mine). Sa revenim la ceea ce ar putea urma. Vom asista in continuare la luptele pentru iluzoria putere din fruntea tarii (zic iluzorie pentru ca suntem destui cei care stim ca legile nu se fac deloc la Bucuresti, dirijorul orchestrei este undeva mai departe), vor creste preturile, vor mari taxele si impozitele, vor, vor, vor....Nu pot minti spunand ca eu nu imi doresc o schimbare radicala si cat mai rapida a tot ceea ce ma inconjoara. Imi doresc asta cu toata fiinta mea si tare mult as vrea pentru planeta asta sa fie totul asa cum imi amintesc eu uneori un loc despre care nu pot vorbi pentru ca nu gasesc cuvintele potrivite pentru a-l descrie. Pare ciudat si lipsit de sens ceea ce spun dar asta mai putin conteaza. Va doresc pentru acest Nou Inceput (pentru ca va fi un inceput spiritual) sa aveti curaj sa lasati Iubirea sa emane din fiinta voastra ori de cate ori simtiti ca vreti sa faceti asta, va doresc sa aveti puterea sa spuneti "Nu" atunci cand este cazul, va doresc sa aveti curajul sa va iubiti si sa va respectati pe voi insiva fara sa va fie teama ca pareti egoisti, va doresc sa aveti curajul sa va opuneti Sistemului de fiecare data cand ceea ce simtiti voi nu este in concordanta cu ceea ce vi se impune, va doresc sa aveti curajul sa fiti liberi si intelepciunea de a intelege ceea ce inseamna sa fii liber. LA MULTA LUMINA IN SUFLETE!

2 comentarii:

Anonim spunea...

empatizez in tot ceea ce spui...si eu imi doresc si sper acelasi lucru ca si tine...sper sa avem parte de acest inceput toti impreuna,fara discriminare,va urez tuturor un bun NOU INCEPUT...

Monica Lauleanu spunea...

Iti multumesc pentru aceasta postare ce se caracterizeaza prin realism. Am exact aceleasi sentimente ca si tine vis-a-vis de decembrie 2012. Schimbarile sunt subtile si se petrec doar in cei ce au ales sa deschida ochii. Sirul de cauze si efecte va fi conditionat ca si pana acum in functie cat de adancit este fiecare in iluzie.