iubirea

"Iisus iubea. Era dragostea, marele şi minunatul dar pe care-l făcea omenirii. Si a proclamat deschis că originea acestei iubiri este Tatăl ce trăia în El - acelaşi Tată care trăieşte în toţi oamenii.

Ceea ce dădea lui Iisus libertatea şi forţa de a îmbrăţişa întreaga omenire, era cunoaşterea unirii sale şi identitatea cu Tatăl. El s-a desprins rând pe rând de iluziile care erau cauza unei vieţi de ipocrizie; şi făcând-o El exprima din plin pe Tatăl trăind in El."

RUGA

"Dumnezeule, ajuta-ma sa simt puterea, acea flacara aprinsa din mine si lasa-ma sa simt pasiunea de a fi mai puternic decat am fost vreodata. Lasa-ma sa pasesc in lume asemenea unei flacari a luminii tale, stiind ca fiecare noua zi reprezinta un inceput, o sansa de a pune in aplicare ceea ce stiu."

"Atotputernice Spirit al Luminii ce straluci in Cosmos, atrage-mi flacara, in armonie, spre tine.
Ridica-mi focul din intuneric,
Atractie a focului care este Una cu TOTUL.
Ridica-mi sufletul, tu preaputernice.
Copil al Luminii, nu-ti intoarce fata de la mine.
Fa-ma sa ma topesc in cuptorul tau;
Cel ce esti una cu toate lucrurile si toate lucrurile
Una cu tine, foc al vietii si Una cu Mintea."
TOTH

IMNUL VIETII

Viata e o sansa - nu o lasa sa se piarda/ Viata e frumusete - admir-o/ Viata e o bucurie - gust-o din plin/ Viata e un vis - transforma-l in realitate/ Viata e o sfidare - infrunt-o/ Viata e o datorie - implineste-o/ Viata e un j o c - joaca-l/ Viata e pretioasa - ai grija de ea/ Viata e o bogatie - pazeste-o/ Viata e dragoste - bucura-te de ea/ Viata e un mister - incearca sa-l patrunzi/ Viata e o promisiune - n-o lasa neimplinita/ Viata e tristete - treci peste ea/ Viata e un imn - canta-l/ Viata e o lupta - accept-o si castig-o/ Viata e o tragedie - fii tare/ Viata e o aventura - indrazneste sa ti-o asumi/ Viata e fericire - fii astfel incat sa o meriti/ Viata e Viata - ocroteste-o! MAICA TEREZA

miercuri, 10 august 2011

ZBOR DE PUI DE RANDUNEA


Tocmai veneam spre casa. Nori grei apasau cerul si fiinta mea. Sufletul imi era gol, pustiit de vantul aspru al vietii, udat de lacrimile amare ale dezamagirii. Mergeam si nu puteam sa ma gandesc la nimic. Deodata m-am trezit inconjurata de multe randunele care zburau la foarte joasa inaltime, zece - cinsprezece centimetri de sol. Se inaltau brusc si ciripeau de parca radeau. Zburau printre masini si printre oamenii care mergeau de parca erau teleghidati. Sfidau uratenia din mintile lor umane. Isi faceau jocul lor de pui de randunea, veseli si plini de viata. Multumeau cerului cu bucuria din zborul lor. Nu le pasa de nimic urat in afara zborului lor. Ciripeau si tasneau printre masini si oameni. M-am gandit ca la fel am trecut si eu prin viata. Am facut slalom printre oameni si intamplari fara sa ma fi putut lipi de nimeni si nimic. Desi par sociabila tot timpul am fost in afara oricarui grup. Zbor razant pe langa tot ce inseamna viata aici. Am depasit zona in care se jucau randunele dar am ramas gandind la viata si la toate cate sunt in ea. Am mintea plina de tot felul de teorii despre cum ar trebui sa fiu, cum sa iubesc oamenii, cum sa incep ziua, cum sa termin ziua, cum sa gandesc, cum sa ofer, cum sa primesc, cum sa cer, cum sa cred, cum sa visez, cum sa..., cum sa...Pot da sfaturi, pot asculta durerea oricui incercand sa alin cat de cat, dar nu pot sa aterizez nicaieri la fel ca puii de randunele care zburau, zburau...Ma aflu intr-un lung zbor de pui de randunea...

Niciun comentariu: