iubirea

"Iisus iubea. Era dragostea, marele şi minunatul dar pe care-l făcea omenirii. Si a proclamat deschis că originea acestei iubiri este Tatăl ce trăia în El - acelaşi Tată care trăieşte în toţi oamenii.

Ceea ce dădea lui Iisus libertatea şi forţa de a îmbrăţişa întreaga omenire, era cunoaşterea unirii sale şi identitatea cu Tatăl. El s-a desprins rând pe rând de iluziile care erau cauza unei vieţi de ipocrizie; şi făcând-o El exprima din plin pe Tatăl trăind in El."

RUGA

"Dumnezeule, ajuta-ma sa simt puterea, acea flacara aprinsa din mine si lasa-ma sa simt pasiunea de a fi mai puternic decat am fost vreodata. Lasa-ma sa pasesc in lume asemenea unei flacari a luminii tale, stiind ca fiecare noua zi reprezinta un inceput, o sansa de a pune in aplicare ceea ce stiu."

"Atotputernice Spirit al Luminii ce straluci in Cosmos, atrage-mi flacara, in armonie, spre tine.
Ridica-mi focul din intuneric,
Atractie a focului care este Una cu TOTUL.
Ridica-mi sufletul, tu preaputernice.
Copil al Luminii, nu-ti intoarce fata de la mine.
Fa-ma sa ma topesc in cuptorul tau;
Cel ce esti una cu toate lucrurile si toate lucrurile
Una cu tine, foc al vietii si Una cu Mintea."
TOTH

IMNUL VIETII

Viata e o sansa - nu o lasa sa se piarda/ Viata e frumusete - admir-o/ Viata e o bucurie - gust-o din plin/ Viata e un vis - transforma-l in realitate/ Viata e o sfidare - infrunt-o/ Viata e o datorie - implineste-o/ Viata e un j o c - joaca-l/ Viata e pretioasa - ai grija de ea/ Viata e o bogatie - pazeste-o/ Viata e dragoste - bucura-te de ea/ Viata e un mister - incearca sa-l patrunzi/ Viata e o promisiune - n-o lasa neimplinita/ Viata e tristete - treci peste ea/ Viata e un imn - canta-l/ Viata e o lupta - accept-o si castig-o/ Viata e o tragedie - fii tare/ Viata e o aventura - indrazneste sa ti-o asumi/ Viata e fericire - fii astfel incat sa o meriti/ Viata e Viata - ocroteste-o! MAICA TEREZA

marți, 13 martie 2012

CAT DE FRUMOS ESTE SA VA INCEPETI ZIUA CU "DRAGA DUMNEZEULE"


Cat de frumos este sa va incepeti ziua cu:"Draga Dumnezeule".
Spuneti:" Draga Dumnezeule,iata-ma, iata-Te si iata-Ne.
O noua zi se arata, iar Tu ma insotesti. Ne plimbam in lumina zilei. Este aici pentru Noi, la fel cum Noi suntem pentru ea.
Ziua este un prieten care ma acopera cu o umbrela si imi permite sa pasesc sub ea. Ziua este o pagina frematand din cartea vietii mele. Este o pagina pe care o intorc. Ea apare in fata mea - iar Tu, Doamne, da-mi putere sa o parcurg.
Ziua de azi este o alee pe care ai asezat-o in fata mea.
Aceasta alee poate arata ca o strada laturalnica, sau poate avea copaci falnici de o parte si de alta, ca un bulevard superb. Dat fiind ca ma aflu pe aceasta strada, ea este a mea.
Deci, aceasta zi este a mea. Mi-a fost data mie. Mi-a fost data sa o parcurg. Sunt bucuros pentru ziua in care ma gasesc. O recunosc ca pe un dar urias, de la un Mare Daruitor care imi ofera multa iubire.
Dragul meu Dumnezeu, Tu ma inveti numai sa dau. Am avut numai pretentii de la ziua mea si am uitat de contributia pe care trebuia sa i-o aduc. Cata neglijenta din partea mea!
Astazi sa lasam ca aceasta frumoasa alee a zilei mele sa se deschida larg in fata mea. Lasa-ma sa ma deschid larg spre ea. In aceasta zi voi imparti flori de mar. Nu voi arunca cu pietre si nu voi dori o alta zi in locul celei de azi. Caci aceasta este ziua mea de azi si este ziua pe care mi-ai dat-o Tu, pentru a face ce vreau cu ea. Fie ca Voia Ta sa fie si voia mea.
S-ar putea sa nu pot schimba continutul acestei zile. S-ar putea sa-mi lipseasca viziunea si sa nu vad unde duce aceasta zi, insa pot decide modul in care sa pasesc.
Eu sunt acela care acopera cu pasii sai aceasta zi. Eu sunt cel care o intampina si, la finalul ei, cand ne despartim, eu sunt cel care isi ia la revedere.Astazi este o ocazie pe care o ai doar o data in viata. Accept inflorirea inceputului acestei zile si ii accept amurgul inchiderii. Si accept ca eu sunt cel care o parcurge.
Voi smulge din aceasta zi tot continutul sau si voi privi ziua de azi ca pe o prietena. Aceasta zi este o parte din viata mea si, de astazi, imi voi privi viata ca pe o comoara.
Astazi este doar o alta zi. Viata mea este alcatuita din multe zile. Ele imi sunt oferita sub forma unor fantani. Ma cufund si beau. Uneori, fantana pare sa nu aiba apa. Alteori, pare sa se reverse. Dar aceasta este fantana mea si nu o pedepsesc, intru-cat este la fel de inocenta ca si mine.
Alegerea mea este sa-mi tratez ziua cu blandete. Poate fi o zi imperfecta - dar este unica pe ziua de azi, iar eu nu o voi discredita. O voi trata bine si voi scoate ce este mai bun din ea. Ziua mea este ca un angajat caruia ii dau o sansa.Nu reactionez impulsiv. Nu stiu ce ma asteapta la finalul ei. Inca nu stiu de ce este capabila.
Voi binecuvanta aceasta zi, pe masura ce ea vine catre mine. Nu este o zi ca oricare alta. Nu se aseamana cu celelalte. Are treaba ei, iar eu o am pe a mea.
Lasa-Ma sa absorb aceasta zi si sa o fac sa fie sfanta. Eu sunt creatorul acestei zile - pentru care Iti multumesc!"


(Gloria Wendroff SCRISORI DIN CER)

Niciun comentariu: