iubirea

"Iisus iubea. Era dragostea, marele şi minunatul dar pe care-l făcea omenirii. Si a proclamat deschis că originea acestei iubiri este Tatăl ce trăia în El - acelaşi Tată care trăieşte în toţi oamenii.

Ceea ce dădea lui Iisus libertatea şi forţa de a îmbrăţişa întreaga omenire, era cunoaşterea unirii sale şi identitatea cu Tatăl. El s-a desprins rând pe rând de iluziile care erau cauza unei vieţi de ipocrizie; şi făcând-o El exprima din plin pe Tatăl trăind in El."

RUGA

"Dumnezeule, ajuta-ma sa simt puterea, acea flacara aprinsa din mine si lasa-ma sa simt pasiunea de a fi mai puternic decat am fost vreodata. Lasa-ma sa pasesc in lume asemenea unei flacari a luminii tale, stiind ca fiecare noua zi reprezinta un inceput, o sansa de a pune in aplicare ceea ce stiu."

"Atotputernice Spirit al Luminii ce straluci in Cosmos, atrage-mi flacara, in armonie, spre tine.
Ridica-mi focul din intuneric,
Atractie a focului care este Una cu TOTUL.
Ridica-mi sufletul, tu preaputernice.
Copil al Luminii, nu-ti intoarce fata de la mine.
Fa-ma sa ma topesc in cuptorul tau;
Cel ce esti una cu toate lucrurile si toate lucrurile
Una cu tine, foc al vietii si Una cu Mintea."
TOTH

IMNUL VIETII

Viata e o sansa - nu o lasa sa se piarda/ Viata e frumusete - admir-o/ Viata e o bucurie - gust-o din plin/ Viata e un vis - transforma-l in realitate/ Viata e o sfidare - infrunt-o/ Viata e o datorie - implineste-o/ Viata e un j o c - joaca-l/ Viata e pretioasa - ai grija de ea/ Viata e o bogatie - pazeste-o/ Viata e dragoste - bucura-te de ea/ Viata e un mister - incearca sa-l patrunzi/ Viata e o promisiune - n-o lasa neimplinita/ Viata e tristete - treci peste ea/ Viata e un imn - canta-l/ Viata e o lupta - accept-o si castig-o/ Viata e o tragedie - fii tare/ Viata e o aventura - indrazneste sa ti-o asumi/ Viata e fericire - fii astfel incat sa o meriti/ Viata e Viata - ocroteste-o! MAICA TEREZA

miercuri, 28 martie 2012

COPIII CATRE DUMNEZEU


Avem mai jos câteva scrisori trimise de copii lui Dumnezeu, scrisori pe care profesorii lor le-au expus pe Internet spre deliciul tuturor.
1) Dragă Dumnezeule,
Te rog să mai pui o vacanţă între Crăciun şi Paşti pentru că acum nu este nimic bun între ele. (Ginny - 7 ani)

2) Dragă Dumnezeule,
Te rog să nu-ţi faci griji pentru mine pentru că mă uit în ambele părţi înainte de a trece strada. Dany - 6 ani)

3 ) Dragă Dumnezeule,
În loc să laşi oamenii să moară trebuind să faci alţii în locul lor, n-ar fi mai bine să-i păstrezi pe cei pe care îi ai acum ? (Jane - 8 ani)

4 ) Dragă Dumnezeule,
Eu sunt American. Tu ce eşti ? (Robert - 6 ani)

5) Dragă Dumnezeule,
Dacă vei veni duminică la biserică, o să-ţi arăt pantofii mei cei noi. (Elisa - 7 ani)

6) Dragă Dumnezeule,
Dacă îmi dai o lampă fermecată ca lampa lui Aladin, o să-ţi dau tot ce vrei ...mm...cu excepţia economiilor mele şi a jocului de şah. (John - 7 ani)

7) Dragă Dumnezeule,
Tu ai vrut ca girafa să arate chiar aşa sau a fost un accident ? (Norma - 6 ani).

8) Dragă Dumnezeule,
Dacă lăsai dinozaurii mai mult timp pe pământ, noi n-am mai fi avut o ţară . Ai făcut exact ce trebuia (Jonathan - 5 ani)

9) Dragă Dumnezeule,
Pariez că îţi este foarte greu să iubeşti toată omenirea. La mine în familie sunt numai patru persoane şi nu reuşesc niciodată să-i iubesc pe toţi. (Stevie - 7 ani).

10) Dragă Dumnezeule,
Am fost duminică la o nuntă şi ei s-au sărutat în biserică. Eşti sigur că a fost corect ? (Amanda - 8 ani)

11) Dragă Dumnezeule,
Noi am învăţat la şcoală că Thomas Edison a făcut lumina dar la Şcoala duminicală de la biserică, părintele ne-a spus că tu ai făcut-o. Pariez că Edison ţi-a furat ideea. Cu siceritate... a ta Donna (vârsta -8 ani).

12) Dragă Dumnezeule,
Poate Cain şi Abel nu s-ar fi omorât unul pe altul dacă ar fi avut fiecare camera lui. La mine şi la fratele meu asta a ajutat. (Larry - 7 ani)

13) Dragă Dumnezeule,
Te rog mult să-l trimiţi pe Dennis Clark în altă tabără anul acesta. (Peter - 8 ani)

14) Dragă Dumnezeule,
Să ştii că mă gândesc uneori la tine chiar dacă nu mă rog. (Diana- 7 ani)

15) Dragă Dumnezeule,
Încă aştept să vină primăvara. Te rog să nu uiţi. (Mark - 7 ani)

16) Dragă Dumnezeule,
Dacă ne întoarcem în altă viaţă preschimbaţi în altceva, te rog mult să nu mă faci Jennifer Horton pentru că nu pot s-o sufăr. (Denise - 8 ani)

17) Dragă Dumnezeule,
Îţi mulţumesc pentru frăţiorul pe care mi l-ai trimis dar eu mă rugasem pentru un căţeluş. (Joyce - 6 ani)

18) Dragă Dumnezeule,
De ce noi vorbim cu tine dacă tu nu vorbeşti cu noi ? (Andrew - 8 ani)

19) Dragă Dumnezeule,
Ce ai vrut să spui atunci când ai scris în Biblie că eşti un Dumnezeu gelos ? Am crezut că tu ai tot ce vrei. (Jane - 7 ani)

20) Dragă Dumnezeule,
Cine a desenat hotarele ţărilor, că mie nu-mi ies niciodată bine ?! (DaviD - 7 ani).

21) Dragă Dumnezeule,
Tu chiar eşti invizibil sau este doar o scamatorie ? (Lucy - 6 ani).

22) Dragă Dumnezeule,
Te rog să-mi trimiţi şi mie un ponei. Nu ţi-am cerut niciodată nimic, pe cuvânt, poţi să verifici în lista ta. (Louise - 6 ani).

23) Dragă Dumnezeule,
Tu chiar ai vorbit serios când ai spus "să te porţi cu ceilalţi tot aşa cum se poartă şi ei cu tine "? Pentru că dacă este aşa, ....am să-l aranjez eu pe fratele meu ! (Darla - 7 ani).

24) Dragă Dumnezeule,
La şcoală ne-au explicat tot ce faci tu dar când pleci în vacanţă cine face toate astea în locul tău ? (Charles - 6 ani).

25) Dragă Dumnezeule,
Când am fost în vacanţă cu părinţii, a plouat tot timpul şi tata a fost foarte nervos din cauza asta. El a zis nişte lucruri urâte despre tine....nişte lucruri pe care oamenii nu ar trebui să le spună dar sper că n-o să-i faci nimic rău. Prietenul tău... (dar nu-ți spun cum mă cheamă !)

SURSA:http://groups.yahoo.com/group/infinitaiubire/message/4707

Niciun comentariu: