iubirea

"Iisus iubea. Era dragostea, marele şi minunatul dar pe care-l făcea omenirii. Si a proclamat deschis că originea acestei iubiri este Tatăl ce trăia în El - acelaşi Tată care trăieşte în toţi oamenii.

Ceea ce dădea lui Iisus libertatea şi forţa de a îmbrăţişa întreaga omenire, era cunoaşterea unirii sale şi identitatea cu Tatăl. El s-a desprins rând pe rând de iluziile care erau cauza unei vieţi de ipocrizie; şi făcând-o El exprima din plin pe Tatăl trăind in El."

RUGA

"Dumnezeule, ajuta-ma sa simt puterea, acea flacara aprinsa din mine si lasa-ma sa simt pasiunea de a fi mai puternic decat am fost vreodata. Lasa-ma sa pasesc in lume asemenea unei flacari a luminii tale, stiind ca fiecare noua zi reprezinta un inceput, o sansa de a pune in aplicare ceea ce stiu."

"Atotputernice Spirit al Luminii ce straluci in Cosmos, atrage-mi flacara, in armonie, spre tine.
Ridica-mi focul din intuneric,
Atractie a focului care este Una cu TOTUL.
Ridica-mi sufletul, tu preaputernice.
Copil al Luminii, nu-ti intoarce fata de la mine.
Fa-ma sa ma topesc in cuptorul tau;
Cel ce esti una cu toate lucrurile si toate lucrurile
Una cu tine, foc al vietii si Una cu Mintea."
TOTH

IMNUL VIETII

Viata e o sansa - nu o lasa sa se piarda/ Viata e frumusete - admir-o/ Viata e o bucurie - gust-o din plin/ Viata e un vis - transforma-l in realitate/ Viata e o sfidare - infrunt-o/ Viata e o datorie - implineste-o/ Viata e un j o c - joaca-l/ Viata e pretioasa - ai grija de ea/ Viata e o bogatie - pazeste-o/ Viata e dragoste - bucura-te de ea/ Viata e un mister - incearca sa-l patrunzi/ Viata e o promisiune - n-o lasa neimplinita/ Viata e tristete - treci peste ea/ Viata e un imn - canta-l/ Viata e o lupta - accept-o si castig-o/ Viata e o tragedie - fii tare/ Viata e o aventura - indrazneste sa ti-o asumi/ Viata e fericire - fii astfel incat sa o meriti/ Viata e Viata - ocroteste-o! MAICA TEREZA

sâmbătă, 16 octombrie 2010

OARE VETI TRECE AZI PRIN LUME PURTAND GRATIA LUI DUMNEZEU?




"Vreti sa va reamintiti ca Eu sunt Facatorul. Asta inseamna ca Eu sunt Realizatorul. S-ar putea sa am realizari prin voi - si totusi, haideti sa clarificam ca Eu sunt Facatorul.
Putem spune ca Eu sunt Expeditorul. Va trimit in stanga si in dreapta sa faceti lucruri in numele Meu, dar Eu sunt Cel care va trimite. Prin urmare, Eu sunt Facatorul. Ca si cu scrisorile din Cer, acestea vin la voi prin mainile si computerul altuia, dar ceea ce e scris, este al Meu. Prin urmare, Eu sunt Scriitorul.
Sunteti mesageri, dar voi transmiteti mesaje in numele Meu. O buna parte din fericirea voastra depinde de faptul ca-Mi transmiteti mesajele. Atunci respirati mai usurati.
Voia Mea se va face negresit si, cand se face prin voi, incepeti sa primiti mesajul pentru voi insiva.
Va aflati sub lumina iubirii Mele. Da, va spun sa Ma urmati si, totusi, Eu sunt Lumina care va urmeaza. Lumina este mereu mesajul Meu. Iar voi sunteti un reflector al lumii Mele. Sa straluciti puternic!
Verificati mesajele pe care le transmiteti si pastrati-le autentice.
Cand simtiti ceva mai prejos de iubire, intrebati-va ce ati spune, sau ce ati face daca ati simti inima voastra marea iubirea a lui Dumnezeu. In aceasta lumina, poate puteti trimite iubire peste valurile vietii. Daca puteti concepe ca iubirea Mea este reala, atunci o puteti da mai departe.
Cand va reamintiti ca sunteti lumina Mea pe Pamant, mai puteti transmite intuneric? Puteti face altceva decat sa-l inspirati pe fratele vostru? Oricate nebunii ar face ceilalti, nu puteti, oare, sa-Mi tranmiteti lumina?
Vorbim aici de responsabilitate. Nu sunteti responsabili de actiunile altei persoane. Puteti contribui la ele, dar nu sunteti responsabili pentru nepolitetea altuia, la fel cum nu sunteti responsabili de bunele lor maniere. Nu ati fost creati sa fiti un reflector pentru altul. Ati fost meniti sa Ma reflectati pe Mine.
Daca ati fi fost in locul Meu, ati mai putea provoca altuia vreo durere? Daca ati fi in locul Meu, cum v-ati comporta in lume?
Daca ati fi in locul Meu, cum v-ati privi pe voi insiva?
Daca ati fi in locul Meu, ce ati spune sau ce ati face acum?
Daca Eu sunt esenta cea mai profunda din interiorul vostru, inseamna ca sunt nota muzicala cea mai inalta. Atunci de ce nu Ma cantati? De ce ati intona o alta nota?
Si daca ati sti ca Eu sunt Dumnezeul din interiorul altuia, ce nota ati canta? Sunteti meniti sa intonati nota cea mai inalta. Este a voastra.
Nu va va aduce mereu rezultatul pe care il vreti, dar nu e problema. Problema sunteti voi - si nu ce vine la voi.
Voi inca nu stiti care este varianta voastra cea mai buna. Nu stiti inca de ce sunteti capabili. Cand va spun ca sunteti capabili de tot ceea ce EU SUNT, voi nu ma credeti.
Azi, veti merge in lume de parca ati crede cu adevarat?
Veti merge azi prin lume ca si cum loialitatea fata de Mine aceeasi ca loialitatea fata de voi insiva?
Veti trece azi prin lume purtand gratia lui Dumnezeu si daruind-o tuturor cei pe care ii intalniti?"

Gloria Wendroff SCRISORI DIN CER

Niciun comentariu: