iubirea

"Iisus iubea. Era dragostea, marele şi minunatul dar pe care-l făcea omenirii. Si a proclamat deschis că originea acestei iubiri este Tatăl ce trăia în El - acelaşi Tată care trăieşte în toţi oamenii.

Ceea ce dădea lui Iisus libertatea şi forţa de a îmbrăţişa întreaga omenire, era cunoaşterea unirii sale şi identitatea cu Tatăl. El s-a desprins rând pe rând de iluziile care erau cauza unei vieţi de ipocrizie; şi făcând-o El exprima din plin pe Tatăl trăind in El."

RUGA

"Dumnezeule, ajuta-ma sa simt puterea, acea flacara aprinsa din mine si lasa-ma sa simt pasiunea de a fi mai puternic decat am fost vreodata. Lasa-ma sa pasesc in lume asemenea unei flacari a luminii tale, stiind ca fiecare noua zi reprezinta un inceput, o sansa de a pune in aplicare ceea ce stiu."

"Atotputernice Spirit al Luminii ce straluci in Cosmos, atrage-mi flacara, in armonie, spre tine.
Ridica-mi focul din intuneric,
Atractie a focului care este Una cu TOTUL.
Ridica-mi sufletul, tu preaputernice.
Copil al Luminii, nu-ti intoarce fata de la mine.
Fa-ma sa ma topesc in cuptorul tau;
Cel ce esti una cu toate lucrurile si toate lucrurile
Una cu tine, foc al vietii si Una cu Mintea."
TOTH

IMNUL VIETII

Viata e o sansa - nu o lasa sa se piarda/ Viata e frumusete - admir-o/ Viata e o bucurie - gust-o din plin/ Viata e un vis - transforma-l in realitate/ Viata e o sfidare - infrunt-o/ Viata e o datorie - implineste-o/ Viata e un j o c - joaca-l/ Viata e pretioasa - ai grija de ea/ Viata e o bogatie - pazeste-o/ Viata e dragoste - bucura-te de ea/ Viata e un mister - incearca sa-l patrunzi/ Viata e o promisiune - n-o lasa neimplinita/ Viata e tristete - treci peste ea/ Viata e un imn - canta-l/ Viata e o lupta - accept-o si castig-o/ Viata e o tragedie - fii tare/ Viata e o aventura - indrazneste sa ti-o asumi/ Viata e fericire - fii astfel incat sa o meriti/ Viata e Viata - ocroteste-o! MAICA TEREZA

duminică, 14 martie 2010

EU SUNT DISPONIBIL. VOI?



''Inima voastra e ca o sageata care merge direct la tinta. Odata ce sageata s-a lansat pe traiectoria de deasupra curburii Pamantului, ea nu mai vireaza. Directia sagetii este stabilita si isi va atinge tinta.
In ceea ce priveste inima voastra, acest lucru este si mai adevarat. Inima voastra tinteste spre Mine.Ea este pre-setata. Nu puteti rata. Cum ar putea ca inima voastra sa nu ajunga la Mine, oare nu sunt Eu pretutindeni?
Mai mult, exista o dubla certitudine. Nu numai ca inima va este pre-setata in directia Mea, dar iubirea Mea este un magnet suprem, care o atrage. Iubirea Mea va atrage acum. Ne atragem intre noi. Nu aveti nici o sansa sa Ma ratati. Chiar daca ati incerca, nu puteti. Aici nu exista nici un dubiu legat de rezultat.
Voi nu aveti de ales in ceea ce priveste aceasta chestiune. Suntem predestinati sa ne intalnim. Constienta voastra trebuie sa se intalneasca cu a Mea. Aceasta este Voia Mea. Nu as accepta sa fie altfel.
Ati uitat doar pentru o perioada de timp. Dar cum ati putea uita ceva, daca nu l-ati fi stiut dinainte? Atentia se intoarce la ceea ce cunostea inainte. Lucrul care va aduce aminte va poarta atentia inapoi la ceea ce a fost uitat temporar. Alarma declansata va reaminteste de ceva ce n-ati fi uitat cu adevarat, dar a fost ignorat, intrucat atentia voastra s-a concentrat asupra altor lucruri.
Alarma despre care vorbesc este o alarma universala speciala. Orice poate sa o declanseze.Nu este limitata la un moment precis in care sa fie programata sa declanseze. Se poate declansa oricand. Sa spunem altfel: alarma este fixata sa se declanseze, nu la un moment anume , ci in orice moment. Nu are nici un timp stabilit. Mai devreme sau mai tarziu, ceva o va declansa. Poate fi o acumulare. Sau poate fi o scanteie spectaculoasa. Se poate declansa chiar acum.
Dar ce importanta are cand si cum se declanseaza? Ceea ce conteaza suntem Noi doi. Iar Noi avem o intalnire. Este comandata. Intr-o clipa, ne vom intalni. Ne vom intalni negresit, iar uniunea Noastra nu va mai fi uitata niciodata. Uniunea Noastra va depasi starea de uitare. Va fi de neuitat. Va veti intreba cum ati putut sa uitati.
Acesta este un poem de dragoste pe care vi-l trimit astazi. Iubirea Mea va cheama. Noi vrem sa ne intalnim. Eu incerc sa aranjez intalnirea. Cred ca acum este un moment potrivit. Eu sunt disponibil. Voi?
Da, puteti renunta la tot ce credeti ca se pune in calea intalnirii Noastre predestinate. Cui i-ati putea permite sa se amestece in acest moment ce se petrece o data in viata, in acest punct culminant in care ati constientizat uitarea voastra gresita, in aceasta culminare a dorintei voastre celei mai puternice; in aceasta culminare a Vointei Mele si a voastre, in aceasta culminare a vietii de uitare; in aceasta reamintire care spune ca nu am fost separati vreodata; in aceasta reamintire care spune ca mintea voastra a ratacit insa Noi am ramas mereu impreuna; in aceasta dulce reamintire care ne recunoaste incapacitatea Noastra de a uita?
Cat de bine va vad acum. Da, ochii vostri sunt atrasi catre ai Mei. Nu va puteti uita in alta parte. Eu sunt un Iubit patimas si Sunt al vostru, iar voi sunteti ai Mei. Uniunea este desavarsita.
Da, aceasta este scrisoarea Mea de dragoste pentru voi. Cerneala de pe plic se topeste. Nu mai putem face diferenta intre numele Expeditorului si cel al Destinatarului, intrucat nu exista doi, ci numai Unul si Acelasi. Nu exista decat Unul dintre Noi pe care sa-l chemam si acelasi Unul dintre Noi care sa raspunda.''


(Gloria Wendorff SCRISORI DIN CER)



Niciun comentariu: