iubirea

"Iisus iubea. Era dragostea, marele şi minunatul dar pe care-l făcea omenirii. Si a proclamat deschis că originea acestei iubiri este Tatăl ce trăia în El - acelaşi Tată care trăieşte în toţi oamenii.

Ceea ce dădea lui Iisus libertatea şi forţa de a îmbrăţişa întreaga omenire, era cunoaşterea unirii sale şi identitatea cu Tatăl. El s-a desprins rând pe rând de iluziile care erau cauza unei vieţi de ipocrizie; şi făcând-o El exprima din plin pe Tatăl trăind in El."

RUGA

"Dumnezeule, ajuta-ma sa simt puterea, acea flacara aprinsa din mine si lasa-ma sa simt pasiunea de a fi mai puternic decat am fost vreodata. Lasa-ma sa pasesc in lume asemenea unei flacari a luminii tale, stiind ca fiecare noua zi reprezinta un inceput, o sansa de a pune in aplicare ceea ce stiu."

"Atotputernice Spirit al Luminii ce straluci in Cosmos, atrage-mi flacara, in armonie, spre tine.
Ridica-mi focul din intuneric,
Atractie a focului care este Una cu TOTUL.
Ridica-mi sufletul, tu preaputernice.
Copil al Luminii, nu-ti intoarce fata de la mine.
Fa-ma sa ma topesc in cuptorul tau;
Cel ce esti una cu toate lucrurile si toate lucrurile
Una cu tine, foc al vietii si Una cu Mintea."
TOTH

IMNUL VIETII

Viata e o sansa - nu o lasa sa se piarda/ Viata e frumusete - admir-o/ Viata e o bucurie - gust-o din plin/ Viata e un vis - transforma-l in realitate/ Viata e o sfidare - infrunt-o/ Viata e o datorie - implineste-o/ Viata e un j o c - joaca-l/ Viata e pretioasa - ai grija de ea/ Viata e o bogatie - pazeste-o/ Viata e dragoste - bucura-te de ea/ Viata e un mister - incearca sa-l patrunzi/ Viata e o promisiune - n-o lasa neimplinita/ Viata e tristete - treci peste ea/ Viata e un imn - canta-l/ Viata e o lupta - accept-o si castig-o/ Viata e o tragedie - fii tare/ Viata e o aventura - indrazneste sa ti-o asumi/ Viata e fericire - fii astfel incat sa o meriti/ Viata e Viata - ocroteste-o! MAICA TEREZA

joi, 4 martie 2010

PUTIN CATE PUTIN DIN CEEA CE SUNT


Nu stiu cat am indeplinit din misiunea asumata cand am venit pe Pamant. Stiu doar ca m-am integrat foarte greu in tot ceea ce este aici, stiu ca nu am fost niciodata prea legata de familia in care m-am nascut, stiu ca de cand eram copil astept sa vina cineva care sa-mi spuna ''gata, am venit sa te iau acasa, a fost o greseala faptul ca esti aici''. Asta se intampla in urma cu zeci de ani, cand tot ce stiam despre spirit si lumea nevazuta era undeva adanc in mine fara sa stiu a interpreta ceea ce simteam. Foarte tarziu am inteles de ce ma simteam atat de diferita, de ce nu aveam aceleasi preferinte cu cei din jurul meu, de ce nu semanam nici cu mama nici cu tata, de ce, de ce, de ce...Multe ,,de ce''-uri le-am inteles in ultimii ani.M-au ajutat Ghidul meu spiritual si toate spiritele inalte pe care le simt in jurul meu in fiecare clipa. Stiu ca pare banal ceea ce scriu aici, multi vor spune ca sunt alta dezaxata care isi imagineaza tot felul de povesti aiurite, dar asta conteaza foarte putin pentru mine, deja m-am obisnuit cu astfel de aprecieri, nu ma mai ating in nici un fel.Stiu doar ca nu vreau sa impresionez pe nimeni, imi astern gandurile aici pentru cei care sunt ca mine, pentru cei care s-au simtit vreodata marginalizati pentru felul lor ''ciudat'' de a fi. Nu voi povesti acum trairile mele din tot timpul petrecut aici, nu stiu cat de impresionante ar fi pentru ceilalti, chiar daca pentru mine au fost momente de extaz, de bucurie imensa. Voi reda doar un fragment dintr-o carte care mi-a confirmat in mare parte faptul ca nu sunt deloc ciudata, ca nu sunt deloc singura.
''Venirea pe Pamant este ca o calatorie intr-o tara straina, departe de casa noastra. Unele lucruri par familiare, dar majoritatea sunt ciudate, macar pana cand ne obisnuim cu acestea, in special conditiile necrutatoare. Adevarata noastra casa e un loc de pace absoluta, acceptare completa si dragoste desavarsita. Ca sufletele despartite de casa noastra, nu putem considera ca aceste trasaturi frumoase vor mai fi prezente in jurul nostru. Pe Pamant urmeaza sa ne confruntam cu intoleranta, tristetea si mania, in timp ce cautam bucuria si dragostea. Va trebui sa nu ne pierdem integritatea pe drum, sacrificandu-ne bunatatea pentru a supravietui si manifestand atitudini de superioritate sau de inferioritate fata de cei din jurul nostru. Stim ca traiul intr-o lume imperfecta ne va ajuta sa intelegem adevarata insemnatate a perfectiunii. Cerem curaj si umilinta inaintea calatoriei noastre in alta viata. Pe masura ce crestem in constienta, va spori si calitatea existentei noastre. In acest fel suntem testati. Trecerea acestui test reprezinta destinul nostru.'' (Destinul sufletelor MICHAEL NEWTON)

Un comentariu:

GabyS spunea...

Foarte interesant si frumos material.
Nu suntem degeaba aici pe pamanat si niciodata nu am fost singuri. Nu trebuie sa te simti ciudat sau "dezaxata" precum ai spus tu. Sunt mult mai multi decat crezi care incep sa inteleaga si sa vada dincolo de aparente si banal... dincolo te tot ce stiam si am fost oarecum obligati sa credem, este o lume nevazuta impresionanta si minunata, greu de inteles de noi acum si aici. Depinde de fiecare cat de departe vrea sa mearga.
Felicitari pt blog si pt tot!