iubirea

"Iisus iubea. Era dragostea, marele şi minunatul dar pe care-l făcea omenirii. Si a proclamat deschis că originea acestei iubiri este Tatăl ce trăia în El - acelaşi Tată care trăieşte în toţi oamenii.

Ceea ce dădea lui Iisus libertatea şi forţa de a îmbrăţişa întreaga omenire, era cunoaşterea unirii sale şi identitatea cu Tatăl. El s-a desprins rând pe rând de iluziile care erau cauza unei vieţi de ipocrizie; şi făcând-o El exprima din plin pe Tatăl trăind in El."

RUGA

"Dumnezeule, ajuta-ma sa simt puterea, acea flacara aprinsa din mine si lasa-ma sa simt pasiunea de a fi mai puternic decat am fost vreodata. Lasa-ma sa pasesc in lume asemenea unei flacari a luminii tale, stiind ca fiecare noua zi reprezinta un inceput, o sansa de a pune in aplicare ceea ce stiu."

"Atotputernice Spirit al Luminii ce straluci in Cosmos, atrage-mi flacara, in armonie, spre tine.
Ridica-mi focul din intuneric,
Atractie a focului care este Una cu TOTUL.
Ridica-mi sufletul, tu preaputernice.
Copil al Luminii, nu-ti intoarce fata de la mine.
Fa-ma sa ma topesc in cuptorul tau;
Cel ce esti una cu toate lucrurile si toate lucrurile
Una cu tine, foc al vietii si Una cu Mintea."
TOTH

IMNUL VIETII

Viata e o sansa - nu o lasa sa se piarda/ Viata e frumusete - admir-o/ Viata e o bucurie - gust-o din plin/ Viata e un vis - transforma-l in realitate/ Viata e o sfidare - infrunt-o/ Viata e o datorie - implineste-o/ Viata e un j o c - joaca-l/ Viata e pretioasa - ai grija de ea/ Viata e o bogatie - pazeste-o/ Viata e dragoste - bucura-te de ea/ Viata e un mister - incearca sa-l patrunzi/ Viata e o promisiune - n-o lasa neimplinita/ Viata e tristete - treci peste ea/ Viata e un imn - canta-l/ Viata e o lupta - accept-o si castig-o/ Viata e o tragedie - fii tare/ Viata e o aventura - indrazneste sa ti-o asumi/ Viata e fericire - fii astfel incat sa o meriti/ Viata e Viata - ocroteste-o! MAICA TEREZA

miercuri, 31 martie 2010

UN RAU SUBTERAN HRANESTE IN TACERE UNIVERSUL


"Permiteti-i constientei voastre sa se reverse in iubirea Mea. Constienta voastra este cea care trebuie sa-Mi tina iubirea, caci eu am varsat-o mereu in voi. Lasati-o sa se reverse. Lasati ca iubirea Mea din inima voastra sa fie atat de miscata incat sa fiti spalati in iubirea Mea. Inspirati-Mi si expirati-Mi iubirea.
Iubirea Mea transpira prin fiecare por al fiintei voastre. Inotati in extazul iubirii Mele. Credeti in ea.
Ea va ridica si va mentine in inalturi. Va inalta tot mai sus. Va rotiti deasupra unei fantani a iubirii Mele. Va tin in palma mea si va inalt tot mai sus.
Voi intrati in inima Mea. Din ea curg raurile si din ea curgeti si voi. Iubirea Mea va poarta, iar voi sunteti un purtator al iubirii Mele. Se afla in genele voastre. Nu puteti refuza aceasta realitate. Fiecare cuvant pe care il rostesc pentru voi este iubire. Fiecare cuvant al Meu este iubire pentru voi. Dar voi vedeti suferinta de la suprafata si iubirea ca fiind ascunsa.
Credeti ca viata nu ar trebui sa fie viata. Credeti ca viata ar trebui sa fie altceva decat ceea ce vedeti in jurul vostru.
Da, sunt de acord. Va spun ca viata este diferita de ceea ce vedeti. Atunci, vedeti diferit! Vedeti asa cum vad Eu. Puteti.
Eu vad o campie neteda acolo unde voi vedeti dezordine. Ascultati, sub fiecare lucru ce exista pe pamant. Deci priviti sub maracini si veti vedea un rau subteran care hraneste in tacere Universul. El strabate totul.
Expresia ca "nimic nu este asa cum pare" merge pana la un punct, deoarece cand vedeti iubire in lume, vedeti ceea ce este.
E ca si cum ati trai viata intr-o incapere plina de fum. Fiecare fumeaza o tigara, iar ceata este groasa. Voi jucati carti. Cu ochii incruntati, vedeti alti ochi incruntati si vedeti tigari si vedeti ca fiecare jucator se ocupa de partea lui. Trebuie sa priviti din nou, caci indiferent de cum pare, fiecare jucator este un Copil al lui Dumnezeu. Fiecare jucator, indiferent cat e de talentat, are o inima care bate. Oricat de slab ar bate, ea este ecoul inimii Mele.
Vazul si auzul vostru trebuie sa depaseasca simturile fizice. In acest fel schimbati lumea. Ceea ce sunteti depaseste orice puteti vedea cu ochii sau auzi cu urechile. Ati fost pacaliti de aparente. V-at inselat singuri, caci chiar si in mijlocul urateniei, exista frumusetete. FRUMOASA SI BESTIA este o poveste adevarata.
In lume, multi poarta masti frumoase sau urate, caci povestea lupului deghizat ca oaie este si ea reprezentativa
Dar chiar si intr-un ipocrit, chiar si in deghizarea frumusetii, zace frumusetea insasi, ascunsa de vedere, ascunsa de vederea ipocritului. Caci cine ar mima frumusetea daca ar sti ca este a sa si nu are nevoie sa se prefaca? Ah, si-a pastrat frumusetea doar pentru el insusi.
Dar nu va mai ganditi la el. Haideti sa fim atenti la voi.
Voi, cei care cautati Adevarul in lume, trebuie sa cunoasteti adevarul despre voi insiva. In interiorul vostru aveti o inima care bate. Inima v-a fost data de Dumnezeu. A Mea este mana care v-a fixat inima. Am fixat0o sa corespunda bataii inimii Mele. Stiu ce am creat cand v-am creat pe voi. Acum a venit timpul ca si voi sa stiti din ce ati fost creati.
Cand veti crede in bunatatea inimii voastre, atunci veti sti din ce sunteti creati. Atunci veti putea vedea lumina pura din toate celelalte inimi. Atunci veti cunoaste pacea.
Pacea, prin natura sa, depaseste suprafata. Exista o pace multa mai profunda decat orice pace ar declara lumea. Razboiul este minciuna. Pacea este adevarul. Cautati adevarul!"

(Gloria Wendroff SCRISORI DIN CER)

Niciun comentariu: