iubirea

"Iisus iubea. Era dragostea, marele şi minunatul dar pe care-l făcea omenirii. Si a proclamat deschis că originea acestei iubiri este Tatăl ce trăia în El - acelaşi Tată care trăieşte în toţi oamenii.

Ceea ce dădea lui Iisus libertatea şi forţa de a îmbrăţişa întreaga omenire, era cunoaşterea unirii sale şi identitatea cu Tatăl. El s-a desprins rând pe rând de iluziile care erau cauza unei vieţi de ipocrizie; şi făcând-o El exprima din plin pe Tatăl trăind in El."

RUGA

"Dumnezeule, ajuta-ma sa simt puterea, acea flacara aprinsa din mine si lasa-ma sa simt pasiunea de a fi mai puternic decat am fost vreodata. Lasa-ma sa pasesc in lume asemenea unei flacari a luminii tale, stiind ca fiecare noua zi reprezinta un inceput, o sansa de a pune in aplicare ceea ce stiu."

"Atotputernice Spirit al Luminii ce straluci in Cosmos, atrage-mi flacara, in armonie, spre tine.
Ridica-mi focul din intuneric,
Atractie a focului care este Una cu TOTUL.
Ridica-mi sufletul, tu preaputernice.
Copil al Luminii, nu-ti intoarce fata de la mine.
Fa-ma sa ma topesc in cuptorul tau;
Cel ce esti una cu toate lucrurile si toate lucrurile
Una cu tine, foc al vietii si Una cu Mintea."
TOTH

IMNUL VIETII

Viata e o sansa - nu o lasa sa se piarda/ Viata e frumusete - admir-o/ Viata e o bucurie - gust-o din plin/ Viata e un vis - transforma-l in realitate/ Viata e o sfidare - infrunt-o/ Viata e o datorie - implineste-o/ Viata e un j o c - joaca-l/ Viata e pretioasa - ai grija de ea/ Viata e o bogatie - pazeste-o/ Viata e dragoste - bucura-te de ea/ Viata e un mister - incearca sa-l patrunzi/ Viata e o promisiune - n-o lasa neimplinita/ Viata e tristete - treci peste ea/ Viata e un imn - canta-l/ Viata e o lupta - accept-o si castig-o/ Viata e o tragedie - fii tare/ Viata e o aventura - indrazneste sa ti-o asumi/ Viata e fericire - fii astfel incat sa o meriti/ Viata e Viata - ocroteste-o! MAICA TEREZA

luni, 15 martie 2010

VA MULTUMESC PENTRU CA BINECUVANTATI LUMEA IN NUMELE MEU



SPUNETI-VA ASTAZI:" Astazi dau iubire. Orice fac astazi, ma voi opri pentru o clipa ,pentru a-mi aminti ca eu sunt cel care da iubire.
Inainte sa sun la protectia consumatorului, imi voi aminti ca trebuie sa exprim iubire. Chiar in momentul in care formez numarul, pot apasa pe Steluta din inima mea pentru a primi iubire. Persoana de la celalalt capat al firului poate ca nu stie inca ce sarcina are si ca trebuie sa ofere iubire, dar eu stiu asta, deci n-am nici o scuza sa dau ceva care sa se afle mai prejos de iubire. Ii trimit iubire dinainte. Ii trimit iubire in timp ce vorbesc. Ii trimit iubire dupa.
Eu sunt cel care da tonul in viata mea. Il dau bine. Pur si simplu, imi amintesc ca eu sunt un vehicol pentru iubire. Asta e tot ce sunt - si este tot ce sunt cel mai mult.
Nu e ceva prea complicat. Asa e natural. A-i refuza cuiva iubirea nu este natural, ci o deviere. Cand celalalt nu stie cum stau lucrurile in ceea ce priveste iubirea, este rolul meu sa ii arat calea.
Cand celalalt este artificial, eu voi fi autentic. Cand celalalt e ignorant si nepoliticos, eu imi voi respecta adevarul. Adevarul meu e iubire. Nu trebuie sa raspund cu aceeasi moneda. Eu sunt propriul meu stapan. Sunt inviolabil caci sunt cel care da iubire.
A fi bun, generos si intelegator nu imi ia din putere. Pot fi vceea ce vreau ca cealalta persoana sa fie, chiar si atunci cand nu este. In viata, eu sunt mai mult decat o persoana care mimeaza. Daca trebuie sa copiez, atunci sa fiu cel care copiaza ceea ce admir. Eu nu admir capriciile, sau forta sau orice alta forma de micime.
Fie ca eu sa fiu cel care este copiat.
Fie ca eu sa fiu o persoana care merita sa fie copiata
Fie ca astazi sa fiu zgomotul de pasi al lui Dumnezeu.
Fie ca astazi sa fiu iubirea tacuta a lui Dumnezeu.
Fie ca astazi sa fiu un elf al dragostei.
Fie ca astazi sa fiu o raza de soare pentru cine are nevoie de lumina
Fie ca astazi sa fiu mai puternic decat stiu ca sunt.
Fie ca astazi Voia lui Dumnezeu sa fie servita, si nu voia mea cea ingusta
Fie ca astazi sa ating varful iubirii.
Fie ca astazi sa fiu ceea ce sunt cu adevarat - iar aceasta este iubire.
Fie ca astazi sa fiu cu iubire si sa vad cu iubire si sa preamaresc suprematia iubirii. Fie sa traiesc in iubire. Fie sa fiu acela care iubeste cu toata maretia lui. Am fost manios pe toata puterea din mine. Acum voi preaslavi puterea iubirii
EU SUNT puterea iubirii. Eu sunt iubirea atotputernica. Nu sunt altceva in afara de iubire. Nu vreau sa par a fi nimic altceva decat iubirea ce sunt. Am obosit sa fiu aceasta persoana irascibila si scrupuloasa. Vreau sa fiu un iubitor de viata. Daca tot sunt aici, de ce sa nu iubesc? M-am saturat de restul, iar acum voi incerca sa iubesc. Nu voi ceda. Refuz sa mai fiu separat de iubire.
Imi fac revendicarea. Infig sulita iubirii in pamantsi, astfel, il binecuvantez.
De ce as mai trai fara iubire in viata mea?

IAR ACUM, EU, DUMNEZEU, ITI SPUN: ITI MULTUMESC PENTRU CA AI BINECUVANTAT LUMEA IN NUMELE MEU!


(Gloria wendorff SCRISORI DIN CER)

Niciun comentariu: