iubirea

"Iisus iubea. Era dragostea, marele şi minunatul dar pe care-l făcea omenirii. Si a proclamat deschis că originea acestei iubiri este Tatăl ce trăia în El - acelaşi Tată care trăieşte în toţi oamenii.

Ceea ce dădea lui Iisus libertatea şi forţa de a îmbrăţişa întreaga omenire, era cunoaşterea unirii sale şi identitatea cu Tatăl. El s-a desprins rând pe rând de iluziile care erau cauza unei vieţi de ipocrizie; şi făcând-o El exprima din plin pe Tatăl trăind in El."

RUGA

"Dumnezeule, ajuta-ma sa simt puterea, acea flacara aprinsa din mine si lasa-ma sa simt pasiunea de a fi mai puternic decat am fost vreodata. Lasa-ma sa pasesc in lume asemenea unei flacari a luminii tale, stiind ca fiecare noua zi reprezinta un inceput, o sansa de a pune in aplicare ceea ce stiu."

"Atotputernice Spirit al Luminii ce straluci in Cosmos, atrage-mi flacara, in armonie, spre tine.
Ridica-mi focul din intuneric,
Atractie a focului care este Una cu TOTUL.
Ridica-mi sufletul, tu preaputernice.
Copil al Luminii, nu-ti intoarce fata de la mine.
Fa-ma sa ma topesc in cuptorul tau;
Cel ce esti una cu toate lucrurile si toate lucrurile
Una cu tine, foc al vietii si Una cu Mintea."
TOTH

IMNUL VIETII

Viata e o sansa - nu o lasa sa se piarda/ Viata e frumusete - admir-o/ Viata e o bucurie - gust-o din plin/ Viata e un vis - transforma-l in realitate/ Viata e o sfidare - infrunt-o/ Viata e o datorie - implineste-o/ Viata e un j o c - joaca-l/ Viata e pretioasa - ai grija de ea/ Viata e o bogatie - pazeste-o/ Viata e dragoste - bucura-te de ea/ Viata e un mister - incearca sa-l patrunzi/ Viata e o promisiune - n-o lasa neimplinita/ Viata e tristete - treci peste ea/ Viata e un imn - canta-l/ Viata e o lupta - accept-o si castig-o/ Viata e o tragedie - fii tare/ Viata e o aventura - indrazneste sa ti-o asumi/ Viata e fericire - fii astfel incat sa o meriti/ Viata e Viata - ocroteste-o! MAICA TEREZA

joi, 11 martie 2010

EXISTA IUBIRE CE INCEARCA SA SE FACA AUZITA


''A asculta inseamna iubire.Intelegerea este iubire. Pana si cearta poate fi iubire.Stiti asta.Sub toata acea rabufnire si acea furie, exista iubire ce incearca sa se faca auzita. Ascultati.
Nu sunt Unicul pe care oamenii nu-L asculta suficient. Nici pe voi nu va asculta prea mult.Dar nu asta trebuie sa va preocupe. Pe voi trebuie sa va preocupe cum sa ascultati.Puteti stabili un nou ritm in lume prin virtute a ascultarii voastre.
Un ascultator este o minune rara. Ascultarea este un mare dar. Arta ascultatului intinde pe jos un covor pe care sa paseasca ceilalti. Este o oferta suprema.
Binecuvantati fie aceia care asculta, caci ei reprezinta fundamentul vietii.
Stiti de acum ca voi ascultati cu inima. Cuvintele sunt un lucru, dar inima, vai, altul! La inima sa va puneti urechea.
S-ar putea ca cineva sa-si descopere inima, prin faptul ca ascultati ce are de spus. Ascultarea voastra provoaca o deschidere a inimii - a voastra si a celorlalti.
Eu nu am nimic de castigat din faptul ca ascultati - doar voi aveti de castigat. Desigur, voi sunteti ceea ce-Mi. Va doresc foarte mult. Inmultiti la un intreg univers cat de mult Ma dsoriti voi pe Mine si veti avea o vaga idee despre cat de mult imi doresc Eu ca voi sa-Mi cunoasteti iubirea.
Sunt foarte recunoscator ca Ma ascultati, caci astfel potr suspina si pot conta pe voi. Deci este si spre binele Meu ca voi sa auziti soaptele iubirii Mele. Auziti-le peste tot acest zgomot si toata zarva - si vom fi fericiti impreuna.
Toti so toate va spun ceva.Dar ce? Ce trebuie sa invatati? Si ce ascultati? Doar nu vreti sa va petreceti tot timpul ascultand o repetare a voastra insiva. Intelepciunea voastra va spune asta.
Deci ascultati-Mi intelepciunea, astfel incat sa dobanditi mai multa intelepciune. Ascultati-o pe a Mea, astfel incat sa va inveliti cu bucuria iubirii. Ascultati-Mi vocea acum.
Evolutia voastra vine din ascultat. Nu din vorbit.
Ascultati cu atentie!
Lasati sa se stie ca ascultati.
Impartasiti tuturor, dar ascultati si voi.
Cand incepeti sa va preocupati de ascultat, inima devine ca un camp brazdat gata sa fie plantat. Ce seminte vor cadea peste inima voastra pregatita? Poate ca veti auzi o mare iubire. Poate ca va fi o iubire care da viata. Iubirea este totdeauna la indemana. Asa a fost de foarte mult timp.
Nu este nimic nou cand este vorba despre iubire, desi iubirea este mereu noua.
Iubirea si ascultarea sunt daruri extraordinare pe care le faceti. Iubiti si ascultati pentru ca acestea sunt calitati naturale ale inimii voastre. Ele va vin usor. Va linistesc asa cum nimic altceva nu o face.
Altceva v-ar putea determina sa uitati, dar uitarea nu este acelasi lucru cu a te simti in largul tau.
Iubirea si ascultarea Mea profunda sunt cele care v-au dat pace sufleteasca.
Imitati-Ma si veti oferi pace si liniste multor inimi.''

(Gloria Wendorff SCRISORI DIN CER)

Niciun comentariu: