iubirea

"Iisus iubea. Era dragostea, marele şi minunatul dar pe care-l făcea omenirii. Si a proclamat deschis că originea acestei iubiri este Tatăl ce trăia în El - acelaşi Tată care trăieşte în toţi oamenii.

Ceea ce dădea lui Iisus libertatea şi forţa de a îmbrăţişa întreaga omenire, era cunoaşterea unirii sale şi identitatea cu Tatăl. El s-a desprins rând pe rând de iluziile care erau cauza unei vieţi de ipocrizie; şi făcând-o El exprima din plin pe Tatăl trăind in El."

RUGA

"Dumnezeule, ajuta-ma sa simt puterea, acea flacara aprinsa din mine si lasa-ma sa simt pasiunea de a fi mai puternic decat am fost vreodata. Lasa-ma sa pasesc in lume asemenea unei flacari a luminii tale, stiind ca fiecare noua zi reprezinta un inceput, o sansa de a pune in aplicare ceea ce stiu."

"Atotputernice Spirit al Luminii ce straluci in Cosmos, atrage-mi flacara, in armonie, spre tine.
Ridica-mi focul din intuneric,
Atractie a focului care este Una cu TOTUL.
Ridica-mi sufletul, tu preaputernice.
Copil al Luminii, nu-ti intoarce fata de la mine.
Fa-ma sa ma topesc in cuptorul tau;
Cel ce esti una cu toate lucrurile si toate lucrurile
Una cu tine, foc al vietii si Una cu Mintea."
TOTH

IMNUL VIETII

Viata e o sansa - nu o lasa sa se piarda/ Viata e frumusete - admir-o/ Viata e o bucurie - gust-o din plin/ Viata e un vis - transforma-l in realitate/ Viata e o sfidare - infrunt-o/ Viata e o datorie - implineste-o/ Viata e un j o c - joaca-l/ Viata e pretioasa - ai grija de ea/ Viata e o bogatie - pazeste-o/ Viata e dragoste - bucura-te de ea/ Viata e un mister - incearca sa-l patrunzi/ Viata e o promisiune - n-o lasa neimplinita/ Viata e tristete - treci peste ea/ Viata e un imn - canta-l/ Viata e o lupta - accept-o si castig-o/ Viata e o tragedie - fii tare/ Viata e o aventura - indrazneste sa ti-o asumi/ Viata e fericire - fii astfel incat sa o meriti/ Viata e Viata - ocroteste-o! MAICA TEREZA

vineri, 2 iulie 2010

ADANC, INLAUNTRUL BATAII SALE, INIMA VOASTRA S-A JURAT SA MA CAUTE


"Sa aveti in Mine increderea pe care o merit. Daca nu puteti avea incredere in Mine pentru voi, atunci aveti incredere in Mine pentru Mine
Indepliniti-Mi incerderea pe care o am in voi. Imi intind mana spre voi si va cer sa va asezati mana in a Mea. Spuneti ca nu-Mi vedeti mana; spuneti ca nu stiti unde este. In tot acest timp mana Mea se intinde spre a vostra. Si, intre timp, voi cautati pe bajbaite. Copii Mei, nu exista alta mana!
Este adevarat ca pe Pamant, exista suflete-ingeri, care va vor intinde o mana sa urcati - deci aveti scari pe Pamant. Dar aceea este oferta de proba, ca cele care va sunt trimise prin posta. Este doar un mic procent din Oferta Totala. Trimiteti si cereti mai mult. Trimiteti mandatul pentru Scara de Aur a Adevarului care va asteapta.
Aceasta nu are pret. Pretul este de a cere. Doar atat. Pretul este de a intinde mana, in sus. Pretul este de a returna mandatul postal care are adresa voastra. Pretul este sa faceti cererea.
V-am spus si inainte ca nu cereti suficient. Nu Ma refer la un numar de cereri. Aveti multe, dar nu la asta Ma refer.
Ma refer la acea cerere, cea cu care va pierdeti timpul gandindu-va, cerinta prin care constienta voastra sa fie total unita cu a Mea. Este tot ceea ce lipseste. Constienta voastra. Cu siguranta ca a Mea nu lipseste. Noi suntem uniti deja.
Ce mare diferenta este atunci cand constienta Unitatii Noastre su uneste cu Constienta Mea! Cat de departe ajungem cand redeveniti constienti de Unimea Noastra! Aceasta este Realizarea de Sine.
Daca totul este Unime, atunci voi trebuie sa deveniti constienti de un Unic Sine. V-ati cautat identitatea in locuri inguste. Acum, cautati Identitatea Universala. Cautati-va locul printre stele. S-a terminat cu cautatul in jos, la picioarele voastre. Cautati acolo de unde vine Lumina. O, Preaiubitii Mei, cat de mult tanjesc ca voi sa Ma vedeti.
Pentru a Ma vedea priviti cu inima. Inima voastra are ochi cu care vede. Ganditi-va la inima voastra ca la un simt mult mai maret decat toate celelalte pe care va bazati. Folositi-va unicul simt care isi are locul in inima, altfel nu veti avea parte de nici un alt simt.
Simturile fizice sunt antene care ating mediul din jur si il aduc in inima voastra. Cele cinci simturi sunt un preludiu al inimii. Informatiile preluate de ele merg la inima, unde sunt adjudecate in banca inimii voastre. Adjudecarea inimii nu este o judecata, ci mai degraba un filtru ce separa rugina de aur.
Adanc, inlauntrul bataii sale, inima voastra si-a jurat sa ma caute si sa ma gaseasca. Eu sunt Adevar. Ascultati de juramantul inimii voastre, facut cu mult timp in urma.
Inima inimilor voastre stie ca nu M-a pierdut niciodata. Stie ca Eu domnesc. Stie ca voi Imi implinirti inima. Stie ca impartasim un dor comun. Este acelasi dor - al vostru pentru Mine, al Meu pentru voi. Singura diferenta este ca Eu stiu ca veti raspunde, dar voi nu aveti increderea ca o voi face.
Este simplu sa raspundeti la chemarea Mea. Eu sunt cel care am o chemare. Voi aveti un raspuns. Tot ce puteti face este sa va alaturati chemarii mele. Eu va chem. Raspundeti-Mi.
Voi asteptati de la Mine un raspuns. Auziti cum va chem. Va astept raspunsul. Alegeti sa recunoasteti legatura dintre Noi. Alegeti sa o cunoasteti. Alegeti sa va implicati inima. Eu intru prin inima voastra si raman acolo. Puneti in inima constienta pe care o aveti despre Uniunea Noastra. Deschideti spre Univers legatura pe care o avem. Revelati-Ma voua insiva."

(Gloria Wendroff SCRISORI DIN CER)

Niciun comentariu: