iubirea

"Iisus iubea. Era dragostea, marele şi minunatul dar pe care-l făcea omenirii. Si a proclamat deschis că originea acestei iubiri este Tatăl ce trăia în El - acelaşi Tată care trăieşte în toţi oamenii.

Ceea ce dădea lui Iisus libertatea şi forţa de a îmbrăţişa întreaga omenire, era cunoaşterea unirii sale şi identitatea cu Tatăl. El s-a desprins rând pe rând de iluziile care erau cauza unei vieţi de ipocrizie; şi făcând-o El exprima din plin pe Tatăl trăind in El."

RUGA

"Dumnezeule, ajuta-ma sa simt puterea, acea flacara aprinsa din mine si lasa-ma sa simt pasiunea de a fi mai puternic decat am fost vreodata. Lasa-ma sa pasesc in lume asemenea unei flacari a luminii tale, stiind ca fiecare noua zi reprezinta un inceput, o sansa de a pune in aplicare ceea ce stiu."

"Atotputernice Spirit al Luminii ce straluci in Cosmos, atrage-mi flacara, in armonie, spre tine.
Ridica-mi focul din intuneric,
Atractie a focului care este Una cu TOTUL.
Ridica-mi sufletul, tu preaputernice.
Copil al Luminii, nu-ti intoarce fata de la mine.
Fa-ma sa ma topesc in cuptorul tau;
Cel ce esti una cu toate lucrurile si toate lucrurile
Una cu tine, foc al vietii si Una cu Mintea."
TOTH

IMNUL VIETII

Viata e o sansa - nu o lasa sa se piarda/ Viata e frumusete - admir-o/ Viata e o bucurie - gust-o din plin/ Viata e un vis - transforma-l in realitate/ Viata e o sfidare - infrunt-o/ Viata e o datorie - implineste-o/ Viata e un j o c - joaca-l/ Viata e pretioasa - ai grija de ea/ Viata e o bogatie - pazeste-o/ Viata e dragoste - bucura-te de ea/ Viata e un mister - incearca sa-l patrunzi/ Viata e o promisiune - n-o lasa neimplinita/ Viata e tristete - treci peste ea/ Viata e un imn - canta-l/ Viata e o lupta - accept-o si castig-o/ Viata e o tragedie - fii tare/ Viata e o aventura - indrazneste sa ti-o asumi/ Viata e fericire - fii astfel incat sa o meriti/ Viata e Viata - ocroteste-o! MAICA TEREZA

luni, 19 iulie 2010

DACA NU AR EXISTA CUVINTE, NOI TOT UNIME AM FI


"Apropierea Noastra este mult mai semnificativa decat orice sfat va dau Eu. Noi doi stam umar la umar.
Faptul ca suntem impreuna spune mai multe decat orice cuvinte am folosi. Cuvintele sunt irelevante. Angajamentul nostru este esential. Relatia noastra ne uneste. Suntem aici unul pentru altul. E suficient.
Cuvintele noastre sunt doar versuri pentru Marele Nostru Cantec. Pe cat de maret este cuvantul Meu, faptul ca suntem impreuna este mai maret. Suntem dincolo de orice inteles pe care Ni-l putem atribui Noua Insine - Sinelui Nostru Unic.
Nu avem nevoie de cuvinte, pentru a exprima ceea ce suntem unul pentru celalalt.
Daca nu ar fi cuvinte, noi tot Unime am fi.
Suntem la fel de legati precum doua boabe intr-o pastaie, dar Noi suntem Una. Suntem Una de doua ori. Purtam inima celuilalt si vedem ca intre noi exista o singura inima. Inimile noastre sunt Una. Nu exista separare.
Separarea nu exista. Doar Noi existam.
Ne impiedicam unul de altul, suntem atat de nerabdatori in Unimea Noastra, in aceasta Unime a Nemiscarii. Dar nu exista cadere. Nu puteti cadea din gratie. Puteti doar sa nu mai fiti constienti de ea.
Eu nu sunt niciodata dispus sa ma despart de voi. Nu pot. Din prima clipa a existentei Noastre, v-am fost mereu devotat. Va sunt devotat tuturor, tuturor razelor imaginate ale Unimii Mele.
Voi sunteti o reflectie a Mea. Acesta este angajamentul Meu. Este ceea ce e. Nu l-as schimba chiar daca as putea-o face. De ce as face asta? Cu ce v-as putea inlocui? Voi sunteti ceea ce sunt.
Se spune ca Eu sunt Ocrotitorul vostru, dar, in realitate, noi ne ocrotim unul pe altul. Doar ca Eu sunt mult mai constient de responsabilitatea pe care o am fata de voi. Eu stiu cum sa iubesc. Nu pot face altfel, caci nu pot fi altfel. Nici voi nu puteti.
Puteti juca un joc in care sa pretindeti ca sunteti altceva in afara de iubire. Il puteti juca atat de bine incat sa ajungeti sa-l credeti. Si alte reflectii ale Mele ajung sa-l creada. Asa e cu credintele. Cat de gresite pot fi!
M-am arucat in lume si apar sub aspectul vostru. Eu sunt Tot Ceea Ce Exista. Nici macar voi nu existati. Nu sunteti o entitate separata. Iubirea este Una.
Toate giumbuslucurile voastre sunt doar un joc de mica importanta pe care il jucati. Adanc in interior, voi stiti ca este un sport. Adanc in interior, voi cunoasteti Edenul in care traiti. Restul este distorsiune. Lumea este distorsionata. Ati crezut ca Paradisul a fost transformat in altceva. Ati crezut ca Raiul este departe de voi. Ati crezut ca ati ramas blocati undeva.
Sunteti blocati in gandirea voastra, in viziunea si lipsa voastra de respect pentru Tot Ceea Ce Sunteti.
Intrucat sunteti Una cu Mine, nu aveti cu cine va compara si, totusi, ati facut asta mereu. Presupunerile si judecatile voastre nu va duc unde trebuie. Va plaseaza acolo unde nu sunteti. Ii plaseaza pe altii acolo unde nu sunt. Cand vedeti mai putin din lumina Mea, inseamna ca nu vedeti. In realitate, cu ce poate fi comparata lumina Mea? Si daca voi sunteti lumina Mea, ceea ce chiar sunteti, atunci cu ce va puteti compara? Nu puteti decat sa comparati o iluzie cu alta.
Este o iluzie ca cineva este mai puternic decat altul. Este iluzie ca una dintre razele mele este preferata, iar alta nu este. Este iluzie dincolo de iluzie cea care poate sa-si imagineze ca eu prefer pe altcineva in locul vostru, sau ca voi preferati pe altcineva in locul altuia. Nu exista altcineva. Vedeti cum va transformati jocurile in evanghelii?
Ori de cate ori Ma uit, Ma vad pe Mine Insumi. Asta pentru ca vad Adevarul. Orice este mai prejos de Adevar, nu e real. Nu exista. Voi existati si Eu exist, iar Noi suntem indivizibili."

(Gloria Wendroff SCRISORI DIN CER)

Niciun comentariu: