iubirea

"Iisus iubea. Era dragostea, marele şi minunatul dar pe care-l făcea omenirii. Si a proclamat deschis că originea acestei iubiri este Tatăl ce trăia în El - acelaşi Tată care trăieşte în toţi oamenii.

Ceea ce dădea lui Iisus libertatea şi forţa de a îmbrăţişa întreaga omenire, era cunoaşterea unirii sale şi identitatea cu Tatăl. El s-a desprins rând pe rând de iluziile care erau cauza unei vieţi de ipocrizie; şi făcând-o El exprima din plin pe Tatăl trăind in El."

RUGA

"Dumnezeule, ajuta-ma sa simt puterea, acea flacara aprinsa din mine si lasa-ma sa simt pasiunea de a fi mai puternic decat am fost vreodata. Lasa-ma sa pasesc in lume asemenea unei flacari a luminii tale, stiind ca fiecare noua zi reprezinta un inceput, o sansa de a pune in aplicare ceea ce stiu."

"Atotputernice Spirit al Luminii ce straluci in Cosmos, atrage-mi flacara, in armonie, spre tine.
Ridica-mi focul din intuneric,
Atractie a focului care este Una cu TOTUL.
Ridica-mi sufletul, tu preaputernice.
Copil al Luminii, nu-ti intoarce fata de la mine.
Fa-ma sa ma topesc in cuptorul tau;
Cel ce esti una cu toate lucrurile si toate lucrurile
Una cu tine, foc al vietii si Una cu Mintea."
TOTH

IMNUL VIETII

Viata e o sansa - nu o lasa sa se piarda/ Viata e frumusete - admir-o/ Viata e o bucurie - gust-o din plin/ Viata e un vis - transforma-l in realitate/ Viata e o sfidare - infrunt-o/ Viata e o datorie - implineste-o/ Viata e un j o c - joaca-l/ Viata e pretioasa - ai grija de ea/ Viata e o bogatie - pazeste-o/ Viata e dragoste - bucura-te de ea/ Viata e un mister - incearca sa-l patrunzi/ Viata e o promisiune - n-o lasa neimplinita/ Viata e tristete - treci peste ea/ Viata e un imn - canta-l/ Viata e o lupta - accept-o si castig-o/ Viata e o tragedie - fii tare/ Viata e o aventura - indrazneste sa ti-o asumi/ Viata e fericire - fii astfel incat sa o meriti/ Viata e Viata - ocroteste-o! MAICA TEREZA

marți, 6 iulie 2010

SIMTITI-MA CA PE O LUMINA CE SE REVARSA DE SUS, ASUPRA VOASTRA


"Simtiti-Ma ca pe o lumina ce se revarsa de sus, asupra voastra.
Acum simtiti cum lumina Mea va inconjoara, un halo de lumina in jurul vostru. Acum simtiti cum aceeasi lumina patrunde in voi. Acum simtiti cum lumina Mea se inalta din inima voastra, luminandu-va din interior si extindandu-se in sus. Simtiti cum lumina din interior si extinzandu-se in sus. Simtiti cum lumina din interiorul vostru emana in afara.
Simtiti cum lumina Mea este un corp total, care emana din interior si din exterior. Voi sunteti complet luminati, sunteti plini de lumina.
Lumina Mea ce creste in interiorul si in exteriorul vostru, se extinde tot mai departe, pana ce cuprinde cu generozitate intreaga existenta si nu mai exista nimic in afara de aceasta revarsare a luminii Mele prin voi, ce penetreaza Universul pana cand nu mai ramane decat lumina insasi. Lumina pe care o primesc de la voi este atat de mare incat ajunge inapoi la voi si astfel primiti lumina pe care ati trimis-o.
Voi sunteti mereu luminati si luminati mereu. Stralucitoare sa va fie lumina!
Aceasta lumina a Noastra reprezinta fibra Universului. Voi sunteti cei care radiaza. Lumina Noastra Unita se infasoara in jurul Universului - nu, nu se infasoara - penetreaza intreaga creatie - nu, nu penetreaza - ESTE intreaga creatie. Am creat lumina, iar din lumina si din respiratia Mea ati aparut voi, iar acum sunteti cei care Imi extindeti lumina. Vedeti acum cum sunteti? Puteti spune ca Euu v-am numit, dar am facut mai mult de atat. Lumina este lumina, indiferent de numele ce ii este dat.
Voi nu Imi extindeti lumina prin intelect. Nu cuvintele spun ca sunteti lumina Mea.
Voi sunteti Lumina. Acesta este Adevarul.
Lumina mea s-a aprins pe Pamant sub forma voastra, iar voi nu sunteti nimic altceva decat Lumina. Ati putea crede ca aveti un contur, dar asta este o iluzie. Voi sunteti numai lumina si nici o lumina nu este separata de Mine. Si Eu sunt lumina, deci nu e nici macar a Mea, caci Eu sunt numai lumina. Nu exista nimic in afara de ea. Eu sunt lumina, deci cum poate lumina ce sunt sa-Mi apartina numai Mie?
EU SUNT lumina si VOI SUNTETI lumina.
Daca vedeti umbra, asta se intampla deoarece credeti in conturul vostru mai mult decat in lumina ce va reveleaza si pe care o revelati. Voi sunteti lumina totala.
Voi sunteti o nota inalta a Universului, care s-a inscris pe sine cu cerneala, iar voi vedeti mai clar urmele de cerneala decat auziti nota cea acuta.
Ati crezut ca sunteti un acord muzical, iar acum remarcati ca sunteti altul.
Voi sunteti lumina continua. Sunteti o nota inalta pe care o cant pe un pian, iar degetul Meu nu s-a ridicat niciodata de pe clapa.
Lumina si sunetul sunt aceleasi, deoarece nu exista nimic in afara de lumina Mea.
Toate simturile imi capteaza Lumina. Simturile voastre desemneaza atribute ale luminii Mele care nu are atribute. Trebuie sa fie fara atribute, pentru ca este doar lumina. Simturile voastre incearca sa localizeze lumina ce nu e de localizat, caci nu exista decat lumina.
Adam si Eva au inceput sa se indoiasca de Unime si, astfel, s-au separat. Au inceput sa se uite la lumina si sa o analizeze. Din subiect ei au devenit obiect. Desi vorbesc despre ei ca fiind separati de Mine, ei nu sunt decat o metafora pentru lumina care a incercat sa se transforme in particule.
Iar acum, Adam si Eva, ca si voi, s-au intors in lumina totala. Alegeti sa va cufundati, si nu sa va indoiti. Va cufundati inapoi in plenitudinea ce ati fost dintotdeauna.
Sa nu credeti ca Adam si Eva au pacatuit. In primul rand, nu exista "ei". In al doilea rand, intelectul a aparut si a pus intrebari, atata tot. Nu este un pacat sa ai intelect. Greseala a fost sa se increada in sarpele intelectului mai mult decat in sanctitatea adevarului. Ei au ascultat de cineva din afara lor. Au uitat ca sunt Lumina."

(Gloria Wendroff SCRISORI DIN CER)

Niciun comentariu: