iubirea

"Iisus iubea. Era dragostea, marele şi minunatul dar pe care-l făcea omenirii. Si a proclamat deschis că originea acestei iubiri este Tatăl ce trăia în El - acelaşi Tată care trăieşte în toţi oamenii.

Ceea ce dădea lui Iisus libertatea şi forţa de a îmbrăţişa întreaga omenire, era cunoaşterea unirii sale şi identitatea cu Tatăl. El s-a desprins rând pe rând de iluziile care erau cauza unei vieţi de ipocrizie; şi făcând-o El exprima din plin pe Tatăl trăind in El."

RUGA

"Dumnezeule, ajuta-ma sa simt puterea, acea flacara aprinsa din mine si lasa-ma sa simt pasiunea de a fi mai puternic decat am fost vreodata. Lasa-ma sa pasesc in lume asemenea unei flacari a luminii tale, stiind ca fiecare noua zi reprezinta un inceput, o sansa de a pune in aplicare ceea ce stiu."

"Atotputernice Spirit al Luminii ce straluci in Cosmos, atrage-mi flacara, in armonie, spre tine.
Ridica-mi focul din intuneric,
Atractie a focului care este Una cu TOTUL.
Ridica-mi sufletul, tu preaputernice.
Copil al Luminii, nu-ti intoarce fata de la mine.
Fa-ma sa ma topesc in cuptorul tau;
Cel ce esti una cu toate lucrurile si toate lucrurile
Una cu tine, foc al vietii si Una cu Mintea."
TOTH

IMNUL VIETII

Viata e o sansa - nu o lasa sa se piarda/ Viata e frumusete - admir-o/ Viata e o bucurie - gust-o din plin/ Viata e un vis - transforma-l in realitate/ Viata e o sfidare - infrunt-o/ Viata e o datorie - implineste-o/ Viata e un j o c - joaca-l/ Viata e pretioasa - ai grija de ea/ Viata e o bogatie - pazeste-o/ Viata e dragoste - bucura-te de ea/ Viata e un mister - incearca sa-l patrunzi/ Viata e o promisiune - n-o lasa neimplinita/ Viata e tristete - treci peste ea/ Viata e un imn - canta-l/ Viata e o lupta - accept-o si castig-o/ Viata e o tragedie - fii tare/ Viata e o aventura - indrazneste sa ti-o asumi/ Viata e fericire - fii astfel incat sa o meriti/ Viata e Viata - ocroteste-o! MAICA TEREZA

duminică, 1 august 2010

INGERI INTRUPATI


Oamenii au venit din tot universul pentru a trai pe pamant in timpul acestei modificari a mileniului. In timpul practicii mele private de counseling psychic, am putut cunoaste multi oameni a caror origini nu sunt de pe acest pamant. Am descoperit ca exista multi E.T., ingeri incarnati si walk-in pe planeta, chiar in acest moment.

Prima data cand am lucrat cu un extraterestru incarnat – ceea ce eu numesc „persoana stelara”, am fost foarte uimita. Ea mi-a sfidat toate stereotipurile mele despre extraterestrii. Arata foarte mult ca o persoana obisnuita (cu toate ca exista unele distinctii fizice subtile, dar de baza, pe care le-am enumerat mai jos). Totusi, pana cand nu am „vazut” psychic ca lucra pentru o nava spatiala, nu avusesem nici un indiciu ca nu era de pe pamant.

Atunci cand i-am spus clientei mele ca o vad cum lucreaza si calatoreste pe o nava spatiala imensa, a fost imediat de acord. Ea, spre deosebire de clientii stelari ulteriori, era foarte constienta de originile ei. De cand am lucrat cu aceasta persoana stelara, am avut ocazia de a mai lucra cu inca 12 si am descoperit niste tipare interesante printre ei:

1. Oamenii stelari au ochi cu o forma care creste iar apoi se indreapta in jos, ca la litera „n”. Ganditi-va la ochii lui Bette Midler si vei stii la ce ma refer. Majoritatea oamenilor stelari incarnati au oase mici si sunt slabi si mici de statura. Au trasaturi faciale foarte simple si majoritatea se imbraca foarte comod. Au aure cu linii care se indeparteaza de corp, in culorile curcubeului.

2. Scopul vietii lor este „sa ajute acolo unde este nevoie”. Nu au de obicei un scop al vietii anume, insa, in schimb, au acceptat sa ajute pe oricine are nevoie. Astfel ca au slujbe obisnuite, prin care pot ajuta multi oameni prin cuvintele lor de incurajare si prin atitudinea lor pozitiva.


3. Au foarte putina toleranta pentru lipsa de onestitate si pentru violenta. Ei au venit de pe planete unde aceste trasaturi nu existau, asa ca nu stiu sa se descurce cu oamenii care nu sunt autentici, care sunt manipulatori sau violenti. Din cauza acestei lipse de „aptitudini de adaptare” cu problemele pamantesti obisnuite, E.T. incarnati sunt deseori etichetati ca avand probleme psihice.


4. Deoarece pe planetele lor exista obiceiuri diferite in legatura cu viata de familie, nastere, reproducere si sex, multi oameni stelari nu au copii sau casatorii pamantene. Ei se simt desincronizati cu imaginile romantice tipic americane, deoarece acesta nu este stilul lor. In plus, ei stiu ca viata de familie ar interveni in munca in slujba luminii pentru care au facut contract in timpul acestei vieti. Deseori, femeile se indragostesc de barbati mult mai tineri, care sunt suflete pereche din grupul lor stelar.


5. Oamenii stelari stiu, in adancul inimii lor, ca nu sunt de pe acest pamant. Isi petrec adesea vietile simtindu-se ca si cum nu se potrivesc sau nu apartin acestui loc. O fiinta stelara mi-a spus candva: „Am avut din totdeauna sentimentul ca am fost parasita aici, pe aceasta planeta si ca asteptam pe cineva sa vina si sa ma duca acasa.” Astfel de sentimente le creeaza probleme de abandon.



Celalalt grup de oameni cu care am lucrat in sedintele mele private sunt ingerii incarnati. Si ei au trasaturi distincte:

1. Ingerii incarnati au trasaturi faciale foarte „dulci”, de obicei cu o fata in forma de inima sau trasaturi de copil.

2. Au un trecut al relatiilor „codependente”, din cauza predispozitiei lor de a darui si de a avea grija de ceilalti. Ei de asemenea pot vedea binele din fiecare, asa ca raman de obicei in relatii abuzive, mai mult decat ar putea suporta o persoana obisnuita.


3. Ingerii incarnati au un trecut al mancatului in exces, sau al altor dependente. Aceasta este adevarat in special pentru ingerii care sunt deconectati de spiritualitatea lor.


4. Ajuta si sunt vindecatori naturali si au de obicei profesii de vindecare cum ar fi asistenti medicali, terapia prin masaj, asistenta sociala si educatie. Strainii isi deschid inimile in fata lor si spun deseori: „Nu stiu de ce iti spun lucruri atat de intime despre mine. Este ceva la tine in care simt ca pot avea incredere.”


5. Ingerii incarnati sunt oameni foarte generosi, care au uneori dificultati in a fi receptivi. De aceea pot manifesta lipsuri in vietile lor, prin blocarea curgerii banilor, a iubirii, a energiei si a altor resurse naturale.


Ambele grupuri sunt foarte intuitive. Insa au de multe ori dificultati in a avea incredere in intuitia lor. Aceasta se trage din anii de incercare de a se adapta la viata pamanteasca. La urma urmei, obiceiurile de aici sunt atat de straine de inclinatiile lor naturale, incat invata, in final, sa-si ignore sentimentele interioare.

Daca va intrebati daca faceti parte dintr-unul dintre aceste grupuri, atunci calauzirea voastra interioara va poate spune mai mult. Inainte de a merge la culcare, rostiti aceasta afirmatie catre sinele vostru superior si grupului vostru spiritual: „Va rog, dati-mi un vis cu mesaje clare in legatura cu originea mea, pe care sa mi-l amintesc cu usurinta la trezire.” Puteti de asemenea sa scrieti aceasta fraza pe o bucatica de hartie si s-o puneti sub perna. Atunci cand subconstientul este pregatit din punct de vedere emotional, veti avea un vis lucid, care va va ajuta sa intelegeti mai multe despre voi insiva. Ingerii incarnati si oamenii stelari au multe de daruit lumii, inclusiv iubire, lumina si lectii. Ruga mea este, daca va aflati printre aceste grupuri, sa va permiti sa va bucurati de timpul petrecut pe aceasta planeta. Sper sa va deschideti inima pentru a primi darurile pe care Pamantul si populatia sa vi le pot oferi in schimb.

Doreen Virtue INGERI INTRUPATI SI STARPEOPLE
Sursa: http://www.esoterism.ro/ro/ingeri-intrupati.php

Niciun comentariu: