iubirea

"Iisus iubea. Era dragostea, marele şi minunatul dar pe care-l făcea omenirii. Si a proclamat deschis că originea acestei iubiri este Tatăl ce trăia în El - acelaşi Tată care trăieşte în toţi oamenii.

Ceea ce dădea lui Iisus libertatea şi forţa de a îmbrăţişa întreaga omenire, era cunoaşterea unirii sale şi identitatea cu Tatăl. El s-a desprins rând pe rând de iluziile care erau cauza unei vieţi de ipocrizie; şi făcând-o El exprima din plin pe Tatăl trăind in El."

RUGA

"Dumnezeule, ajuta-ma sa simt puterea, acea flacara aprinsa din mine si lasa-ma sa simt pasiunea de a fi mai puternic decat am fost vreodata. Lasa-ma sa pasesc in lume asemenea unei flacari a luminii tale, stiind ca fiecare noua zi reprezinta un inceput, o sansa de a pune in aplicare ceea ce stiu."

"Atotputernice Spirit al Luminii ce straluci in Cosmos, atrage-mi flacara, in armonie, spre tine.
Ridica-mi focul din intuneric,
Atractie a focului care este Una cu TOTUL.
Ridica-mi sufletul, tu preaputernice.
Copil al Luminii, nu-ti intoarce fata de la mine.
Fa-ma sa ma topesc in cuptorul tau;
Cel ce esti una cu toate lucrurile si toate lucrurile
Una cu tine, foc al vietii si Una cu Mintea."
TOTH

IMNUL VIETII

Viata e o sansa - nu o lasa sa se piarda/ Viata e frumusete - admir-o/ Viata e o bucurie - gust-o din plin/ Viata e un vis - transforma-l in realitate/ Viata e o sfidare - infrunt-o/ Viata e o datorie - implineste-o/ Viata e un j o c - joaca-l/ Viata e pretioasa - ai grija de ea/ Viata e o bogatie - pazeste-o/ Viata e dragoste - bucura-te de ea/ Viata e un mister - incearca sa-l patrunzi/ Viata e o promisiune - n-o lasa neimplinita/ Viata e tristete - treci peste ea/ Viata e un imn - canta-l/ Viata e o lupta - accept-o si castig-o/ Viata e o tragedie - fii tare/ Viata e o aventura - indrazneste sa ti-o asumi/ Viata e fericire - fii astfel incat sa o meriti/ Viata e Viata - ocroteste-o! MAICA TEREZA

miercuri, 4 august 2010

OARE NU STIE TOATA LUMEA CARE ESTE DORINTA MEA?


"Pacea nu este ceva pentru care sa pledati.Pacea este ceva ce dati. Chiar asa de simplu. Voi dati pace. Trimiteti pace. Generati pace.
Pacea nu este o decizie. Este o constienta pe care se poate baza o decizie, o decizie care va respecta natura esentiala.
Voi nu simtiti intotdeauna iubire, desi sunteti iubire.
Nu simtiti intotdeauna ca aveti pace, desi natura voastra este pace.
Aceia care lupta pentru lupta au fost inselati in ceea ce priveste ce inseaman a te simti bine. Pentru o vreme, lupta poate distrage mintea Omeneasca de la gandul sau dureros, deci, in acest sens, agitatia este ca un paleativ. Dar devine o dependenta, iar mintea pofteste mai multa agitatie pentru a-si distrage atentia de la durerea sa autoindusa.
Aceia care au cautat stimularea si indignarea autojustificata a razboiului, le-au gasit. Aceia care au cautat consecventa pacii, au permis-o.
Oare nu stie toata lumea care este dorinta Mea? Iar dorinta Mea nu este pentru Mine, ci pentru voi - deci, este si pentru Mine. Eu, Cel care sunt in pace, doresc sa simtiti Unimea pacii, care este Realitatea lui Noi.
V-ati imaginat si v-ati speriat la gandul ca mai exista cineva in lume care nu sunteti voi - o persoana care, in cel mai bun caz, nu este interesata de voi, iar in cel mai rau caz, vine dupa voi sa se razbune pentru ceva. Dar nu exista nimeni care sa se razbune pe voi. Suntem doar Noi doi. Asadar, cei care fac razboaie, le fac cu ei insisi si se simt nobili.
Exista vechea zicala care spune ca voi sunteti cel mai mare dusman al vostru. Eu duc ideea mai departe. Voi sunteti unicul dusman. Veti reflecta in exterior ceea ce sunt gandurile voastre. Iar ceea ce reflectati se multiplica in oglinda vietii.
Eu nu v-am asezat pe un camp de lupta. Voi l-ati numit asa. Eu v-am asezat intr-o vale paradisiaca pe care ati interpretat-o gresit.
Ati vazut ignoranta si ati numit-o un afront personal. Ati luat ignoranta ca pe o insulta, ceea ce va denota ignoranta.
Daca ati vazut dusmani, acum vedeti altceva in schimb.
Toti aceea care fac razboi sunt precum gainusa roscata care credea ca cerul va cadea peste ea. Ea a judecat gresit. A vazut ceva si a crezut ca e altceva.
Exista o oglinda ce va arata care este fata voastra.
Eu v-am conceput bine. Voi sunteti cei care v-ati conceput gresit. Dati putin, si nimeni nu va va putea lua ceva. Tineti pentru voi si veti fi vulnerabili.
Este usor de rostit cuvantul Pace. Este la fel de usor sa o oferiti. Iesiti din mijlocul agitatiei. Nu este demna de copilul Meu.
"Iubeste-ti aproapele ca pe tine insuti." Ar functiona, doar ca voi nu stiti sa va iubiti pe voi insiva, astfel ca nu va iubiti aproapele. Nu va iubiti aproapele ca pe voi insiva, iar aceasta este o poveste trista a vietii Umane, care a fost menita sa fie mai mareata decat este.
Razboiul este o culminare a viziunii reduse, a intelegerii reduse. Scoateti-va sageata din inima. Voi ati pus-o acolo. Ati crezut ca a venit din est sau din vest sau de dupa un deal, dar ea a venit din propria voastra mana si tocmai mana voastra a fost cea care a tinut-o acolo.
In clipa in care lumea va dori pace , va avea pace.
Lumea primeste ceea ce vrea.
Pacea poate avea loc intr-o clipa. Dar voi nu credeti in asta.
Dar credinta nu are nimic de-a face cu ea. Credintele sunt vechi, iar voi le tineti dupa voi si incepeti sa credeti ca aceste credinte ale voastre sunt unicele care exista. Credintele nu sunt nimic mai mult decat ganduri vechi.
Faceti rost de ganduri noi. Procurati-va o noua viziune. Dati pace sau, cel putin, permiteti-i sa existe.
Mi-ati simtit nerabdarea de a avea o lume in care sa ie pace. Sa nu credeti ca-Mi intorc fata de la voi. Eu, Cel care sunt initiatorul Pacii, nu va pot da mai putin decat va cer voua sa dati.
Cunoasteti iubirea ce v-o port, caci este profunda. V-am umplut cu ea. Sunteti plini de iubirea Mea. Iar iubirea mea este continua. Indiferent de ceea ce spuneti, indiferent ce ganditi, indiferent ce ganditi despre Mine, voi aveti iubirea Mea rabdatoare. Voi sunteti inima Mea.
Voi sunteti motivul pentru Existenta Mea. Nu ma aflu aici degeaba. Ma aflu aici pentru tine, copilul Meu, pe care l-am creat dupa asemanarea Mea.
Cum ar putea fi asemanarea Mea, daca nu imaginea iubirii si a pacii?
Imaginea mea nu este o imagine. E adevar.
Iar adevarul despre Mine este adevarul despre voi.
Veniti la locul vostru de drept, alaturi de Mine. Vi l-am pastrat pentru voi. Veniti chiar acum, cu darul pacii pe care vi-l dau si va veti reintoarce la mine.
Priviti in inalt. Eu sunt in inalt, iar acolo exista un loc pentru ca voi sa fiti la inaltime, langa Mine. Uitati de certurile meschine. Aduceti-va aminte de Noi.
Am lucruri marete pentru voi sa faceti. Aruncati-va armele si priviti-Ma in ochi, caci sunt ai vostri."

(Gloria Wendroff SCRISORI DIN CER)

Niciun comentariu: