iubirea

"Iisus iubea. Era dragostea, marele şi minunatul dar pe care-l făcea omenirii. Si a proclamat deschis că originea acestei iubiri este Tatăl ce trăia în El - acelaşi Tată care trăieşte în toţi oamenii.

Ceea ce dădea lui Iisus libertatea şi forţa de a îmbrăţişa întreaga omenire, era cunoaşterea unirii sale şi identitatea cu Tatăl. El s-a desprins rând pe rând de iluziile care erau cauza unei vieţi de ipocrizie; şi făcând-o El exprima din plin pe Tatăl trăind in El."

RUGA

"Dumnezeule, ajuta-ma sa simt puterea, acea flacara aprinsa din mine si lasa-ma sa simt pasiunea de a fi mai puternic decat am fost vreodata. Lasa-ma sa pasesc in lume asemenea unei flacari a luminii tale, stiind ca fiecare noua zi reprezinta un inceput, o sansa de a pune in aplicare ceea ce stiu."

"Atotputernice Spirit al Luminii ce straluci in Cosmos, atrage-mi flacara, in armonie, spre tine.
Ridica-mi focul din intuneric,
Atractie a focului care este Una cu TOTUL.
Ridica-mi sufletul, tu preaputernice.
Copil al Luminii, nu-ti intoarce fata de la mine.
Fa-ma sa ma topesc in cuptorul tau;
Cel ce esti una cu toate lucrurile si toate lucrurile
Una cu tine, foc al vietii si Una cu Mintea."
TOTH

IMNUL VIETII

Viata e o sansa - nu o lasa sa se piarda/ Viata e frumusete - admir-o/ Viata e o bucurie - gust-o din plin/ Viata e un vis - transforma-l in realitate/ Viata e o sfidare - infrunt-o/ Viata e o datorie - implineste-o/ Viata e un j o c - joaca-l/ Viata e pretioasa - ai grija de ea/ Viata e o bogatie - pazeste-o/ Viata e dragoste - bucura-te de ea/ Viata e un mister - incearca sa-l patrunzi/ Viata e o promisiune - n-o lasa neimplinita/ Viata e tristete - treci peste ea/ Viata e un imn - canta-l/ Viata e o lupta - accept-o si castig-o/ Viata e o tragedie - fii tare/ Viata e o aventura - indrazneste sa ti-o asumi/ Viata e fericire - fii astfel incat sa o meriti/ Viata e Viata - ocroteste-o! MAICA TEREZA

miercuri, 25 august 2010

LA URMA URMEI, CE ESTE CERUL, DACA NU IUBIRE EVIDENTA?


"Nu exista diferenta intre Dumezeu din Cer si Dumnezeu de pe Pamant. Eu sunt acelasi Dumnezeu. Eu sunt Unic.Eu nu fac diferente flagrante. Nu Ma las influentat de nici un capriciu. Sunt mereu acelasi. Nu am toane. Nu aleg si nu sunt pretentios. Eu iubesc. Eu iubesc totul.
Eu nu am temperament. Nu ma infurii. Nu ma razbun. Eu iubesc. Eu iubesc totul.
Voi ati fost creati dupa imaginea mea. Nu Eu am fost creat dupa imaginea voastra.
Eu sunt Dumnezeu, iar voi invatati sa vedeti precum vad Eu, dintr-o perspectiva cu mult mai mare. Veniti langa Mine pe aceasta ramura inalta a copacului unde Ma aflu.
In calitate de Fiinta Omeneasca de pe Pamant, voi invatati despre divinitatea voastra. Circumstantele din viata voastra in lume demonstreaza ca voi invatati despre adevarata voastra natura, va recunoasteti divinitatea si incepeti sa o experimentati. In mod cert, nu va aflati aici pentru a afla despre slabiciunea Omeneasca.
Veniti aici, langa Mine, si vedeti asa cum vad Eu. Eu nu vad greseala. Vad ca uneori gresiti. Vad ca invatati sa va comportati in lume si sa atingeti Constiinta Superioara. Va curatati ochii si inima, facand loc iubirii. Constiinta Superioara este iubire. Va acordati tot mai mult la iubire si la Dumnezeu.
Ascultati, Unimea cu Mine nu e ceva ce se invata. Nu este studiu. Nu exista note. Nu e ceva ce se dobandeste. E o purificare.
Este ca atunci cand inotati pe langa reziduuri si ajungeti intr-o apa limpede si albastra. Pe masura ce renuntati la lucrurile inutile, aduse de gandirea si credinta limitata, lasati trecutul in urma, lasati viitorul si vedeti mai clar. Incepeti sa vedeti ca Mine.
Cand vedeti asa cum vad Eu, nu puteti decat sa iubiti. Vedeti ca nu exista altceva de facut in intreaga lume. Cu naturalete, cu usurinta, nu va lasati vrajiti de altceva, caci ce s-ar putea compara in Cer si pe Pamant cu iubirea? De fapt, vedeti ca oriunde v-ati uita in Univers exista doar iubire - nu aveti la ce altceva sa va uitati si nimic altceva ce sa fiti.
La urma urmei, ce e Cerul, daca nu iubire evidenta? Iubire evidenta, doar iubire, iubire ce vibreaza ca cea msi inalta nota cunoscuta omului sau lui Dumnezeu.
Si ce e iubirea daca nu Unime? Aveti deja un simnt al Unimii. Ati identificat-o. Stiti la ce ma refer cand spun Unime. Aceasta transcende natura Omeneasca si totusi, reprezinta varful unde poate ajunge Omenirea.
Cand nu va aflati in corp Omenesc, stiti fara indoiala Cine si Ce sunteti. In corp Omenesc, va puneti intrebari. Nu stiti cum sa impacati Divinitatea cu partea fizica. Asta e dilema voastra.
Uneori, sunteti de parere ca acest corp neascultator v-a fost impus. Nu puteti crede ca l-ati acceptat. Gasiti ideea ca voi l-ati cerut de-a dreptul ridicola. Ce om sanatos la minte ar face asa ceva? Voi ati facut asta cu o inima sanatoasa.
Cand ati ales aspectele acestei vieti pe Pamant, nu v-ati gandit doar la voi insiva. Evident, aveati in minte o imagine de ansamblu. Evident, vedeati mai mult decat vedeti acum. Atunci nu erati orbi, asa cum sunteti acum. Dar pana si aceasta orbire a fost ceruta de voi, astfel incat sa fiti absolut nevinovati, ca acel copil ratacit in padure, care isi gaseste drmul spre casa.
In prezent, nu considerati ca sunteti inocenti. S-ar putea chiar sa va simtiti vinovati.
Sunteti constienti ca puteti fi cea mai pervertita fiinta de pe Pamant - si totusi, in Cer, sa fiti inocenti.
Haideti, nu va agatati atat de puternic de capcanele lumii. Haideti, iubiti-va pe voi insiva si, inca o data, intr-o clipa, ajungeti in acel stadiu suprem cunoscut ca Cer."

( Gloria Wendroff SCRISORI DIN CER)

Niciun comentariu: