iubirea

"Iisus iubea. Era dragostea, marele şi minunatul dar pe care-l făcea omenirii. Si a proclamat deschis că originea acestei iubiri este Tatăl ce trăia în El - acelaşi Tată care trăieşte în toţi oamenii.

Ceea ce dădea lui Iisus libertatea şi forţa de a îmbrăţişa întreaga omenire, era cunoaşterea unirii sale şi identitatea cu Tatăl. El s-a desprins rând pe rând de iluziile care erau cauza unei vieţi de ipocrizie; şi făcând-o El exprima din plin pe Tatăl trăind in El."

RUGA

"Dumnezeule, ajuta-ma sa simt puterea, acea flacara aprinsa din mine si lasa-ma sa simt pasiunea de a fi mai puternic decat am fost vreodata. Lasa-ma sa pasesc in lume asemenea unei flacari a luminii tale, stiind ca fiecare noua zi reprezinta un inceput, o sansa de a pune in aplicare ceea ce stiu."

"Atotputernice Spirit al Luminii ce straluci in Cosmos, atrage-mi flacara, in armonie, spre tine.
Ridica-mi focul din intuneric,
Atractie a focului care este Una cu TOTUL.
Ridica-mi sufletul, tu preaputernice.
Copil al Luminii, nu-ti intoarce fata de la mine.
Fa-ma sa ma topesc in cuptorul tau;
Cel ce esti una cu toate lucrurile si toate lucrurile
Una cu tine, foc al vietii si Una cu Mintea."
TOTH

IMNUL VIETII

Viata e o sansa - nu o lasa sa se piarda/ Viata e frumusete - admir-o/ Viata e o bucurie - gust-o din plin/ Viata e un vis - transforma-l in realitate/ Viata e o sfidare - infrunt-o/ Viata e o datorie - implineste-o/ Viata e un j o c - joaca-l/ Viata e pretioasa - ai grija de ea/ Viata e o bogatie - pazeste-o/ Viata e dragoste - bucura-te de ea/ Viata e un mister - incearca sa-l patrunzi/ Viata e o promisiune - n-o lasa neimplinita/ Viata e tristete - treci peste ea/ Viata e un imn - canta-l/ Viata e o lupta - accept-o si castig-o/ Viata e o tragedie - fii tare/ Viata e o aventura - indrazneste sa ti-o asumi/ Viata e fericire - fii astfel incat sa o meriti/ Viata e Viata - ocroteste-o! MAICA TEREZA

marți, 10 august 2010

SI DACA ESTI TU ACELA LA CARE M-AM GANDIT?


"Zi si noapte primiti mesaje de la Mine. Eu va trimit mereu. Iar acestea ajung la voi. Aceasta este partea Mea. Dar, partea voastra este sa le deschideti. Adeseori, nici macar nu le remarcati aparitia, deci cum ati putea sa le deschideti? Le-ati lasat sa se adune la usa voastra, ca pe niste ziare.
Primiti-Mi mesajele. Ele sunt pentru voi. Si aduc vesti bune. Titlurile lor spun: DUMNEZEU VA VREA.
Dar voi va ganditi: O, oare pentru ce ma vrea El?
Dar mesajele Mele nu sunt ceva de care sa va fie frica. Nu sunteti vinovati de nimic. Va este teama ca sunteti vinovati de ceva si ca vi se va intampla ceva rau. Nu, vi se va intampla iubire.
Chiar daca sunteti sau nu constienti de mesajele Mele care va asteapta, va este teama ca exista o sentinta care incearca sa va ajunga din urma. Care este opusul sentintei? Eu cred ca este norocul, iubirea, raspunsurile la dorintele voastre.
Se poate chiar ca voi sa credeti ca aveti mesaje pline de sperante de la Mine, dar va este frica sa le ridicati. Va temeti ca poate au fost trimise la adresa gresita. Sau ca, poate, sunt un fel de greseala, o greseala de tipar sau, daca sunt adevarate, inseamna ca intr-un mesaj atat de vechi adevarul lui a expirat.
Dar daca chiar tu esti acela la care M-am gandit? Si daca tocmai binecuvantarile Mele am incercat sa ti le trimit? Si daca binecuvantarile Mele nu au termen de garantie? Si daca mesajul reprezinta iubirea Mea, ca raspuns la dorintele voastre cele mai aprinse?
Probabil ca va este frica de dezamagire, mai mult decat va vreti binele.
Dumnezeu are niste scrisori de dragoste pentru voi. Ce credeti ca citi chiar in acest moment? Credeti ca este publicitate falsa? Eu sunt Adevar si numai Adevar.
Daca o citesti, atunci este pentru tine. Si daca nu o citesti, tot pentru tine este. Eu imi iubesc copiii in mod egal. Ii favorizez pe toti.
Toate favorurile Mele sunt directionate catre voi.
Ganditi-va la ce inseamna asta.
Cred ca ar fi mai bine sa va cititi mesajele.
Cred ca v-ati bucura.
Va asteapta vesti bune.
Nenorocirea o puteti gasi singuri. Nu aveti nevoie de Mine pentru asta. Si daca ati purtat pana acum nenorocirea, lasati-Ma sa va ajut sa renuntati la ea. Este grea pentru voi, iar pentru Mine usoara. Stiu ce este cu adevarat - un fir de praf marit. Dar daca ar fi avut greutatea pe care ati crezut ca o are, pentru Mine tot usoara este. Eu stiu cum sa car lucruri si stiu cum sa le fac sa dispara, caci ele nu au reprezentat niciodata altceva decat faptul ca au fost purtate in mintea voastra.
Aveti mesaje nedeschise de la Mine. Veti permite asa ceva?
Mai mult, toti si toate reprezinta mesajul Meu. Multe dintre mesajele Mele v-au iesit in cale, iar voi nu le-ati deschis. V-a fost teama sa-Mi deschideti mesajele din cauza tuturor motivelor de mai sus si anume - si din niciun motiv. Astazi, asteptati sa primiti mesaje bune de la Mine. Cautati-Mi mesajul in fiecare persoana cu care va intalniti sau cu care vorbiti. Si ascultati-Mi mesajul pe care voi il transmiteti lor.
Mesajul Meu este Una, insa felul in care il tranwmiteti este alegerea voastra. Imi puteti deforma mesajul, sau il puteti face sa fie limpede. Puteti incerca sa nu-l transmiteti. Puteti incerca sa-l aruncati deoparte. Puteti incerca sa-l ascundeti. Puteti incerca sa-l stergeti. Dar, in inima voastra, in locul cel mai profund, stiti ca voi sunteti mesagerul pe care l-am ales.
Tot de voi depinde cum Imi veti primi mesajele. Direct, indirect sau deloc. Le puteti intelege gresit, le puteti refuza, puteti sa nu le cititi, sa le cititi gresit, sa le cititi cu susul in jos, sa nu le deschideti niciodata.
Dar intotdeauna exista un mesaj pe care il transmiteti sau pe care il primiti. Poate fi o jumatate de mesaj. Poate fi ascuns, insa voi transmiteti si primiti mesaje tot timpul.
Asadar, va sugerez ca, daca tot faceti asta, sa va uitati sa vedeti ce e cu mesajele Mele. Puteti face asta, daca tot le-ati primit. Primiti-l pe al Meu si transmiteti-l pe al Meu, caci Mie imi dati. Eu sunt Expeditorul si Destinatarul ultim. Tratati-Ma pe Mine si pe copiii Mei, cu adevar. Ce mai asteptati? Ma aflu deja aici si v-am asteptat, iubitii Mei."

(Gloria Wendroff SCRISORI DIN CER)

Niciun comentariu: