iubirea

"Iisus iubea. Era dragostea, marele şi minunatul dar pe care-l făcea omenirii. Si a proclamat deschis că originea acestei iubiri este Tatăl ce trăia în El - acelaşi Tată care trăieşte în toţi oamenii.

Ceea ce dădea lui Iisus libertatea şi forţa de a îmbrăţişa întreaga omenire, era cunoaşterea unirii sale şi identitatea cu Tatăl. El s-a desprins rând pe rând de iluziile care erau cauza unei vieţi de ipocrizie; şi făcând-o El exprima din plin pe Tatăl trăind in El."

RUGA

"Dumnezeule, ajuta-ma sa simt puterea, acea flacara aprinsa din mine si lasa-ma sa simt pasiunea de a fi mai puternic decat am fost vreodata. Lasa-ma sa pasesc in lume asemenea unei flacari a luminii tale, stiind ca fiecare noua zi reprezinta un inceput, o sansa de a pune in aplicare ceea ce stiu."

"Atotputernice Spirit al Luminii ce straluci in Cosmos, atrage-mi flacara, in armonie, spre tine.
Ridica-mi focul din intuneric,
Atractie a focului care este Una cu TOTUL.
Ridica-mi sufletul, tu preaputernice.
Copil al Luminii, nu-ti intoarce fata de la mine.
Fa-ma sa ma topesc in cuptorul tau;
Cel ce esti una cu toate lucrurile si toate lucrurile
Una cu tine, foc al vietii si Una cu Mintea."
TOTH

IMNUL VIETII

Viata e o sansa - nu o lasa sa se piarda/ Viata e frumusete - admir-o/ Viata e o bucurie - gust-o din plin/ Viata e un vis - transforma-l in realitate/ Viata e o sfidare - infrunt-o/ Viata e o datorie - implineste-o/ Viata e un j o c - joaca-l/ Viata e pretioasa - ai grija de ea/ Viata e o bogatie - pazeste-o/ Viata e dragoste - bucura-te de ea/ Viata e un mister - incearca sa-l patrunzi/ Viata e o promisiune - n-o lasa neimplinita/ Viata e tristete - treci peste ea/ Viata e un imn - canta-l/ Viata e o lupta - accept-o si castig-o/ Viata e o tragedie - fii tare/ Viata e o aventura - indrazneste sa ti-o asumi/ Viata e fericire - fii astfel incat sa o meriti/ Viata e Viata - ocroteste-o! MAICA TEREZA

duminică, 18 aprilie 2010

CAND AM LUAT NASTERE, VOI ATI LUAT NASTERE ODATA CU MINE



"Copilul Meu iubit, Eu stau in fata ta si ma uit in ochii tai, cu multa dragoste. Nu-i intoarceti spatele luminii din ochii Mei.Ea este pentru voi. Prin urmare, este a voastra. Voi sunteti un chibrit pe care l-am aprins cu mult timp in urma. ceea ce aprind Eu , nu se stinge. Lumina pe care am pus-o in voi nu poate scadea. Tot ce trebuie sa faceti este sa priviti in ochii Mei- la fel cum privesc Eu in ai vostri.
Cand va lasati ochii in jos, Eu privesc de sub ei. Cand vi-i inchideti, Eu vad prin pleoapele voastre si intru prin ele. Cand nu vreti sa vedeti, Eu va vad. Privesc prin ochii vostri, in exterior si in interior. Va supraveghez. Puteti spune ca va examinez, dar eu nu masor. Am putea spune mai bine ca va conduc. Incerc sa va duc la voi insiva. Voi sunteti luminati pe dinauntru. Tot ce trebuie este sa constientizati acest lucru.
Si e nevoie de atat de putin ca fiti constienti de lumina stralucitoare. Nu aveti nevoie de mult talent. Nu e nevoie decat de consimtamantul vostru de a-Mi accepta cuvintele din inima. Consimtamantul vostru este primul lucru de care are nevoie iubirea. Consimtamantul este ca o papadie pe care, ca un copil, o culegeti pentru mama voastra. Consimtamantul se afla in mana voastra, iar acum il eliberati si mi-l oferiti Mie. Il accept.
Va accept consimtamantul cu buna vointa, caci el este voia Mea. Este primul pas in a o urma. Acest consimtamant din partea voastra este foarte important- si va fi foarte important.
Acesta este un pas urias, intrucat este primul. Este inceputul sau, mai degraba, e continuarea a ceva ce am inceput impreuna, cand v-am conceput, in acel moment sublim al Creatiei.Cand am luat nastere, si voi ati luat nastere odata cu Mine. In acea asa-numita perioada, voi ati luat nastere din ocean.
Ati crezut ca inceputul vostru a fost pe teren uscat. Dar voi ati inceput odata cu Mine, cu prima rasuflare pe care am luat-o. Noi suntem in sincronie. Va tin la pieptul meu ca pe un nou-nascut.
Puteti crede ca va aflati inca pe prag, deoarece i-ati trecut granitele imaginare cu eoni in urma. Caci, vedeti voi, inima mea nu are granite. Bataia ei nu are final si nici nu are o limita.
Treptat, descoperiti ca inimile Noastre sunt la fel. Inima mea bate in a voastra. Eu stabilesc ritmul inimii voastre. Toba in care bat este voia Mea, pe care voi o acceptati cu bucurie.
Voia Mea nu este deloc ceea ce ati crezut ca e. Ati crezut ca este ceva din afara voastra, ceva care adesea vi se opune, ceva arbitrar, ceva ce nu puteti atinge si nu puteti tolera. Ati uitat ca voia mea este chiar esenta voastra.
Prin vointa Mea, voi stati in picioare. Prin voia Mea spatele vostru sta drept, iar umerii sus. Prin vointa Mea, sunteti un soldat al iubirii- iesiti pe front si ii invatati si pe altii sa Mi se alature. Imi auziti muzica?
Muzica Mea este atat de tacuta. Adesea ati trecut pe langa Mine, fara sa stiti. Desigur, numai in starea voastra constienta puteti face asta. Altfel ati sti ca tineti pasul cu Mine. Bineanteles, Eu imi incetinesc pasii cand e cazul sa o fac.
Acum grabiti-va pasii spre Mine.
Ridicati-va de la sol si zburati spre Mine.
Descoperiti-va aripile si luati-va zborul spre Mine."


(Gloria Wendroff SCRISORI DIN CER)

Niciun comentariu: