iubirea

"Iisus iubea. Era dragostea, marele şi minunatul dar pe care-l făcea omenirii. Si a proclamat deschis că originea acestei iubiri este Tatăl ce trăia în El - acelaşi Tată care trăieşte în toţi oamenii.

Ceea ce dădea lui Iisus libertatea şi forţa de a îmbrăţişa întreaga omenire, era cunoaşterea unirii sale şi identitatea cu Tatăl. El s-a desprins rând pe rând de iluziile care erau cauza unei vieţi de ipocrizie; şi făcând-o El exprima din plin pe Tatăl trăind in El."

RUGA

"Dumnezeule, ajuta-ma sa simt puterea, acea flacara aprinsa din mine si lasa-ma sa simt pasiunea de a fi mai puternic decat am fost vreodata. Lasa-ma sa pasesc in lume asemenea unei flacari a luminii tale, stiind ca fiecare noua zi reprezinta un inceput, o sansa de a pune in aplicare ceea ce stiu."

"Atotputernice Spirit al Luminii ce straluci in Cosmos, atrage-mi flacara, in armonie, spre tine.
Ridica-mi focul din intuneric,
Atractie a focului care este Una cu TOTUL.
Ridica-mi sufletul, tu preaputernice.
Copil al Luminii, nu-ti intoarce fata de la mine.
Fa-ma sa ma topesc in cuptorul tau;
Cel ce esti una cu toate lucrurile si toate lucrurile
Una cu tine, foc al vietii si Una cu Mintea."
TOTH

IMNUL VIETII

Viata e o sansa - nu o lasa sa se piarda/ Viata e frumusete - admir-o/ Viata e o bucurie - gust-o din plin/ Viata e un vis - transforma-l in realitate/ Viata e o sfidare - infrunt-o/ Viata e o datorie - implineste-o/ Viata e un j o c - joaca-l/ Viata e pretioasa - ai grija de ea/ Viata e o bogatie - pazeste-o/ Viata e dragoste - bucura-te de ea/ Viata e un mister - incearca sa-l patrunzi/ Viata e o promisiune - n-o lasa neimplinita/ Viata e tristete - treci peste ea/ Viata e un imn - canta-l/ Viata e o lupta - accept-o si castig-o/ Viata e o tragedie - fii tare/ Viata e o aventura - indrazneste sa ti-o asumi/ Viata e fericire - fii astfel incat sa o meriti/ Viata e Viata - ocroteste-o! MAICA TEREZA

sâmbătă, 24 aprilie 2010

CAT DE DEPARTE VA POATE DUCE GANDIREA LIMITATA?


"Cand va treziti dimineata, spuneti-va:"Dumnezeu are acum grija de mine. Dumnezeu are mereu grija de mine".
In timpul zilei, amintiti-va aceste cuvinte si lasati-le sa va patrunda. Cand mergeti seara la culcare, popositi asupra acestor cuvinte. Lasati-le sa fie patura care va acopera. Lasati-le sa va inconjoare.Preluati aceste cuvinte si veti beneficia de pe urma lor mai mult decat ati putea beneficia de pe urma oricaror somnifere. Reamintirea faptului ca am grija de voi este o multi-vitamina si un mineral.
Cand mergeti seara la culcare, da, reamintitiva ca mereti la culcare pentru a obtine mai mult decat un somn. Mergeti la culcare pentru a va odihni in bratele Mele. Ce altceva puteti face cand, noaptea, va asezati capul pe perna? Celor care adorm greu s-ar putea sa le fie frica de gandurile lor, deci inlocuiti-le cu cele pe care vi le dau Eu. Frica de ce ganduri ar putea aparea ca rezultat al fricii de a renunta la asa zisul control. Renuntarea la control este acelasi lucru cu odihna in bratele Mele. Nu este nimic mai mult. De ce i-ar fi cuiva frica sau ar renunta sa se odihneasca in bratele Mele pline de iubire? Si amintiti-va ca, atunci cand va treziti, va aflati in aceleasi brate ale iubirii.
Renuntarea la control inseamna sa rdicati bratele spre cer si sa va intindeti dupa Mine. Renuntarea la control e schimbsrea controlului imaginat, cu adevarul plin de incredere. Aveti incredere in Mine. Ganditi-va ca sunteti mereu in mintea si in inima mea.
Bineinteles ca voi nu iesiti niciodata din ele.
Decat sa va rugati la Mine sa am grija de sufletul vostru, intelegeti ca asta fac si o fac fara gres si fara a avea nevoie de ceva care sa imi aduca aminte. Voua trebuie sa vi se aduca aminte. As spune, cu preciie totala ca, da, voi sunteti cei care trebuie sa va reamintiti ca decideti. Nu mai exista altcineva care sa o faca.
Eu sunt tot ceea ce exista. Acesta ar trebui sa fie un cuvant de incurajare, si nu unul inspaimantator. In ce ati putea avea incredere, daca nu in Mine? In metehnele lumii? A avea incredere in Mine inseamna mai mult decat a sti cum stau lucrurile.
Eu sunt o armatura permanenta in viata voastra, la fel cum si voi sunteti in viata Mea. Noi suntem in mod irevocabil incredintati unul altuia. Eu sunt al vostru, la fel cum voi sunteti ai Mei. Voi va adapostiti in Mine, asa cum Eu Ma adapostesc in voi. Nu poate fi altfel. Cine ar vrea sa fie altfel? Va puteti gandi la altceva ce ati vrea?
Ati spus de atat de multe ori ca, daca ati fi Dumnezeu, ati crea o lume diferita. Marturisiti. Aveti idee despre ce ati adauga si ce ati elimina, dar pe ce se bazeaza ideile voastre? Frici de moment, regrete, dorinte- dar acestea nu sunt suficiente pentru a cladi o lume. Poate ca voi ati crea o atfel de lume, una fara nesiguranta, planificata pana la cel mai mic detaliu, fara defecte, una plina cu flori- o viata usoara, bucurie si niciodata durere, sanatate si niciodata boala, adevar si niciodata falsitate, doar viata fara moarte. Aceasta e lumea pe care am creat-o Eu, dar voi nu ati vazut-o asa.
Ati fi proiectat o lume fara noroi, astfel incat sa nu trebuiasca sa curatati vreodata- dar in ce ar mai creste mancarea? In ce sol ar creste doar flori? Iar binelui creat de buruieni- in spatiul vostru cine i-ar lua locul? Spuneti-Mi, cat de departe va poate duce gandirea limitata?
Si astfel, va reamintesc ca am grija de voi, in fiecare minut- si ca stiu bine ce fac."

(Gloria Wendroff SCRISORI DIN CER)

Niciun comentariu: