iubirea

"Iisus iubea. Era dragostea, marele şi minunatul dar pe care-l făcea omenirii. Si a proclamat deschis că originea acestei iubiri este Tatăl ce trăia în El - acelaşi Tată care trăieşte în toţi oamenii.

Ceea ce dădea lui Iisus libertatea şi forţa de a îmbrăţişa întreaga omenire, era cunoaşterea unirii sale şi identitatea cu Tatăl. El s-a desprins rând pe rând de iluziile care erau cauza unei vieţi de ipocrizie; şi făcând-o El exprima din plin pe Tatăl trăind in El."

RUGA

"Dumnezeule, ajuta-ma sa simt puterea, acea flacara aprinsa din mine si lasa-ma sa simt pasiunea de a fi mai puternic decat am fost vreodata. Lasa-ma sa pasesc in lume asemenea unei flacari a luminii tale, stiind ca fiecare noua zi reprezinta un inceput, o sansa de a pune in aplicare ceea ce stiu."

"Atotputernice Spirit al Luminii ce straluci in Cosmos, atrage-mi flacara, in armonie, spre tine.
Ridica-mi focul din intuneric,
Atractie a focului care este Una cu TOTUL.
Ridica-mi sufletul, tu preaputernice.
Copil al Luminii, nu-ti intoarce fata de la mine.
Fa-ma sa ma topesc in cuptorul tau;
Cel ce esti una cu toate lucrurile si toate lucrurile
Una cu tine, foc al vietii si Una cu Mintea."
TOTH

IMNUL VIETII

Viata e o sansa - nu o lasa sa se piarda/ Viata e frumusete - admir-o/ Viata e o bucurie - gust-o din plin/ Viata e un vis - transforma-l in realitate/ Viata e o sfidare - infrunt-o/ Viata e o datorie - implineste-o/ Viata e un j o c - joaca-l/ Viata e pretioasa - ai grija de ea/ Viata e o bogatie - pazeste-o/ Viata e dragoste - bucura-te de ea/ Viata e un mister - incearca sa-l patrunzi/ Viata e o promisiune - n-o lasa neimplinita/ Viata e tristete - treci peste ea/ Viata e un imn - canta-l/ Viata e o lupta - accept-o si castig-o/ Viata e o tragedie - fii tare/ Viata e o aventura - indrazneste sa ti-o asumi/ Viata e fericire - fii astfel incat sa o meriti/ Viata e Viata - ocroteste-o! MAICA TEREZA

duminică, 4 aprilie 2010

PRIVITI LUMINA LUMII, CACI VOI SUNTETI


"Buna dimineata, iubitii Mei.
Ce bine sa va gasesc aici, in aceasta dimineata, pregatiti pentru ca Eu sa-mi radiez lumina asupra voastra. Sunteti pregatiti pentru Mine in aceasta dimineata. Anticipati iubirea care vine. Asteptati cu nerabdare ceea ce va voi spune. Nu stiti care este subiectul, dar stiti ca am ceva sa va spun si ca este ceva ce vreti sa auziti cu toata inima si cu toto sufletul.
De fapt, nu conteaza ce spun. Conteaza doar ca auziti.Cuvintele Mele pot fi uitate pot fi uitate, dar Eu sunt slavit in inima voastra. In fiecare zi mai faceti un pas, pana cand constienta voastra este totala. Iar constienta voastra va fi totala, in clipa in care nu voi mai avea nimic sa va spun. Iar acea zi nu va veni niciodata, caci Eu nu ma epuizez niciodata. Eu, Cel care sunt Tacere, am mereu ceva de spus- iar voi meritati sa ma ascultati. Ascutati-Ma bine. Veniti mai aproape si acceptati ceea ce va spun.
Noi avem o intalnire, in fiecare dimineata. Eu va trezesc mai bine decat o face cafeaua- da, chiar asa. Va imbrac mai sofisticat decat cel mai scump costum. Stralucesc mai puternic decat oricare dintre noii vostri pantofi proaspat lustruiti. Eu sunt Cel care va face ochii sa sclipeasca. Eu va lustruiesc inima. Eu va aduc culoare in obraji. Nici un consilier nu va sfatuieste mai bine ca Mine. Adevarul pe care il rostesc continua sa rasune in lume, iar voi incepeti sa-l auziti.
Eu sunt Impresarul Lumii, iar voi sunteti notele pe care le cant in marele Univers. Ati putea sa acceptati si asta.
In muzica pe care Noi o cream impreuna nu exista nimic finit. Nu exista nimic finit la voi, cu exceptia corpului si a multitudinii de ganduri pe care le aveti. La voi nu este nimic finit, caci iubirea Mea este nesfarsita- si la fel este si a voastra. Va tot vine ideea ca iubirea are limite- cand, de fapt, iubirea domneste si ea este Totul.
Nu exizta nimic care sa ne egaleze iubirea, caci numai iubirea Noastra exista. Toate grijile si emotiile care par sa ne acopere iubirea sunt doar gloante oarbe care nu au nici un efect. Declarati orice si vorbiti vrute si nevrute, ingropati-va in vina, obiectati cat puteti, dar iubirea Noastra tot va exista.
Cand totul ia sfarsit, Iubirea exista inca- iar asta este tot ce exista.
Orice acuzatie pe care o aduceti este gresita. Ati confundat iubirea cu altceva. Ati tipat la ea sa vina si, orbiti cum ati fost, nu i-ati vazut prezenta. Ba da, cateva franturi de imagini din cand in cand.
Iubirea radianta straluceste peste tot, dar voi tot continuati sa o cautati.
Incepeti sa o aduceti din inima si veti vedea iubirea stralucitoare- caci iubirea este cea care lumineaza totul.
Mintea nu va crede ce stie inima. Inima nu are nevoie de convingeri. Ceea ce este,este. Iar voi sunteti lumina inimii Mele si lumina Universului.
Nici o stea nu va intrece. Iar lumina voastra calatoreste si incepeti sa va intalniti lumina, in timp ce vine inapoi la voi.
Priviti lumina lumii caci aceasta sunteti voi."


(Gloria Wendroff SCRISORI DIN CER)

2 comentarii:

GabyS spunea...

Hristos a Inviat!

Iisus a trăit pe acest plan într-un timp în care oamenii
nu se iubeau deloc între ei, unii erau sclavii altora şi dragostea puţin preţuită. Iisus era un
exemplu de dragoste pentru toţi! Este aceeaşi dragoste care l-a făcut să fie recunoscut ca
„Mântuitor al lumii” pentru a fi adus dragostea pe acest plan unde foarte puţini oameni o
exprimau şi o dădeau cu generozitate. De altfel, a adus această învăţătură după care
Tatăl nu
este Dumnezeu care judecă şi pedepseşte, ci numai un Dumnezeu al iubirii - de milă, de har
şi de compasiune.
In decursul istoriei această învăţătură din nefericire s-a alterat, în parte din scrierile
celor care au înţeles complet greşit învăţătura atât de simplă acestui suflet fără păcat. Iisus
iubea. Era dragostea, marele şi minunatul dar pe care-l făcea omenirii. Si a proclamat deschis
că originea acestei iubiri este Tatăl ce trăia în El - acelaşi Tată care trăieşte în toţi oamenii.
Ceea ce dădea lui Iisus libertatea şi forţa de a îmbrăţişa întreaga omenire, era cunoaşterea
unirii sale şi identitatea cu Tatăl. El s-a desprins rând pe rând de iluziile care erau cauza unei
vieţi de ipocrizie; şi făcând-o El exprima din plin pe Tatăl trăind în El.
El spunea fără încetare: „Ceea ce
Eu am facut, fiecare din voi o poate face căci voi şi Tatăl sunteţi Una. Împărăţia
cerurilor este în voi”.

GabyS spunea...

Frumos material!
Multumesc!