iubirea

"Iisus iubea. Era dragostea, marele şi minunatul dar pe care-l făcea omenirii. Si a proclamat deschis că originea acestei iubiri este Tatăl ce trăia în El - acelaşi Tată care trăieşte în toţi oamenii.

Ceea ce dădea lui Iisus libertatea şi forţa de a îmbrăţişa întreaga omenire, era cunoaşterea unirii sale şi identitatea cu Tatăl. El s-a desprins rând pe rând de iluziile care erau cauza unei vieţi de ipocrizie; şi făcând-o El exprima din plin pe Tatăl trăind in El."

RUGA

"Dumnezeule, ajuta-ma sa simt puterea, acea flacara aprinsa din mine si lasa-ma sa simt pasiunea de a fi mai puternic decat am fost vreodata. Lasa-ma sa pasesc in lume asemenea unei flacari a luminii tale, stiind ca fiecare noua zi reprezinta un inceput, o sansa de a pune in aplicare ceea ce stiu."

"Atotputernice Spirit al Luminii ce straluci in Cosmos, atrage-mi flacara, in armonie, spre tine.
Ridica-mi focul din intuneric,
Atractie a focului care este Una cu TOTUL.
Ridica-mi sufletul, tu preaputernice.
Copil al Luminii, nu-ti intoarce fata de la mine.
Fa-ma sa ma topesc in cuptorul tau;
Cel ce esti una cu toate lucrurile si toate lucrurile
Una cu tine, foc al vietii si Una cu Mintea."
TOTH

IMNUL VIETII

Viata e o sansa - nu o lasa sa se piarda/ Viata e frumusete - admir-o/ Viata e o bucurie - gust-o din plin/ Viata e un vis - transforma-l in realitate/ Viata e o sfidare - infrunt-o/ Viata e o datorie - implineste-o/ Viata e un j o c - joaca-l/ Viata e pretioasa - ai grija de ea/ Viata e o bogatie - pazeste-o/ Viata e dragoste - bucura-te de ea/ Viata e un mister - incearca sa-l patrunzi/ Viata e o promisiune - n-o lasa neimplinita/ Viata e tristete - treci peste ea/ Viata e un imn - canta-l/ Viata e o lupta - accept-o si castig-o/ Viata e o tragedie - fii tare/ Viata e o aventura - indrazneste sa ti-o asumi/ Viata e fericire - fii astfel incat sa o meriti/ Viata e Viata - ocroteste-o! MAICA TEREZA

joi, 22 aprilie 2010

CE SE AFLA IN INIMA VOASTRA DESPRE CARE VRETI SA-MI POVESTITI?


" Ce se afla in inima voastra despre care vreti sa-mi povestiti? Numai Eu am vorbit pana acum. Chiar acum, daca v-ati afla in fata mea- unde si sunteti, desigur- ce ati spune? Stati cat e nevoie. Spuneti totul. Ce descoperiti ca vreti sa-mi spuneti?
Poate ca nu multe. Avand cateva clipe de siguranta alaturi de Mine, descoperiti ca toata agitatia pentru nimicuri s-a domolit. S-a indepartat ca fasiile de fum. Nu le puteti prinde. Poate ca nu mai exista agitatie deloc. Oricat ati incerca, nici macar nu va mai puteti aminti de ce erati suparati sau ce putea sa se intample incat sa fiti suparati.
Prinsi in imbratisarea iubirii Mele, ramaneti fara ganduri. Ramanem doar Noi doi si o asemenea slava intre Noi, incat nu aveti nimic de spus. Sunteti fara cuvinte, intrucat ati trecut dincolo de cuvinte. Sunteti fara grai, intrucat ati depasit graiul. Va aflati intr-o stare in care nu este nevoie de vorbe. Si, la urma urmei, ce ar fi de spus? Ce sunete sau murmurari Ne-ar putea egala vreodata iubirea sau ar putea sa conteze vreodata pentru ea?
Cand nu va mai simtiti aproape de Mine, aveti multe de spus, multe plangeri si intrebari nesfarsite, dar cand va simtiti foarte aproape de Mine, cuvintele va parasesc. Cand va simtiti foarte aproape de Mine, stiti ca sunt cu voi. Stiti ca nu suntem parti diferite. Stiti ca suntem prieteni buni, care nu ne-am despartit niciodata- de parca am putea face asta. De parca aceasta despartire ar fi fost altceva decat un vis ciudat. De parca acea despartire ar fi putut fi altceva decat un joc, un jocin care v-ati implicat serios si pe care l-ati jucat din toata inima si din tot sufletul, zi si noapte. Banuioesc ca era un fel de jo de-a v-ati ascunselea, doar ca numai voi va ascundeati. Eu nu Ma ascundeam. Eu eram chiar la vedere. Numai ca voi nu Ma vedeati.
Amandoi Ne-am chemat unul pe altul. V-a luat o vreme pana sa Ma auziti, dar Eu v-am auzit mereu si v-am imbratisat. Ati fost mereu in vazul Meu si in bratele Mele. Ati complicat si ati jucat jocul, de dragul jocului. Si, uneori, ati uitat ce sau pe Cine cautati.
Uneori, ati cautat sa va deghizati. Alteori, ati sovait, incetand sa mai cautai. Desigur, acesta este adevarul- nu aveti nimic de cautat, caci totul se afla chiar in fata voastra. Dar, la acea vreme, ati crezut ca nici macar nu aveati ce sa vreti, cu atat mai putin sa mergeti in cautarea acelui lucru.
Astfel ca ati sovait in viata, cu mainile in buzunare, fluierand o melodie trista, fara sa cautati nimic. Nu erati multumiti. Sub nici o forma multumiti. Erati fara speranta, din cate stiati voi. Vedeti deci cat de gresit informata poate fi o fiinta Umana.
Dar acum stiti mai bine. Ceea ce cautati se afla chiar la indemana voastra. Incepeti sa priviti in sus si veti incepe sa vedeti ca tot ce ati cautat este deja al vostru, chiar in palma mainii, chiar in fata nasului, chiar in centrul inimii, chiar acolo unde a fost dintotdeauna Dumnezeul Iubirii.
Indiferent cat de departe v-ati simtit fata de Mine, totul a fost o iluzie. Ceea ce vi s-a parut atat de real a fost, de fapt, irealul. Iar acum va despartiti de ireal si alunecati in Adevar. Acum, cand priviti in sus, incepeti sa vedeti intinderea Pamantului. Incepeti sa vedeti. Si, de indata ce vedeti, incepeti sa stiti ceea ce ati stiut mereu, dar nu ati indraznit sa priviti. Priviti-Ma pe Mine acum! Ma sflu in fata voastra."

Niciun comentariu: