iubirea

"Iisus iubea. Era dragostea, marele şi minunatul dar pe care-l făcea omenirii. Si a proclamat deschis că originea acestei iubiri este Tatăl ce trăia în El - acelaşi Tată care trăieşte în toţi oamenii.

Ceea ce dădea lui Iisus libertatea şi forţa de a îmbrăţişa întreaga omenire, era cunoaşterea unirii sale şi identitatea cu Tatăl. El s-a desprins rând pe rând de iluziile care erau cauza unei vieţi de ipocrizie; şi făcând-o El exprima din plin pe Tatăl trăind in El."

RUGA

"Dumnezeule, ajuta-ma sa simt puterea, acea flacara aprinsa din mine si lasa-ma sa simt pasiunea de a fi mai puternic decat am fost vreodata. Lasa-ma sa pasesc in lume asemenea unei flacari a luminii tale, stiind ca fiecare noua zi reprezinta un inceput, o sansa de a pune in aplicare ceea ce stiu."

"Atotputernice Spirit al Luminii ce straluci in Cosmos, atrage-mi flacara, in armonie, spre tine.
Ridica-mi focul din intuneric,
Atractie a focului care este Una cu TOTUL.
Ridica-mi sufletul, tu preaputernice.
Copil al Luminii, nu-ti intoarce fata de la mine.
Fa-ma sa ma topesc in cuptorul tau;
Cel ce esti una cu toate lucrurile si toate lucrurile
Una cu tine, foc al vietii si Una cu Mintea."
TOTH

IMNUL VIETII

Viata e o sansa - nu o lasa sa se piarda/ Viata e frumusete - admir-o/ Viata e o bucurie - gust-o din plin/ Viata e un vis - transforma-l in realitate/ Viata e o sfidare - infrunt-o/ Viata e o datorie - implineste-o/ Viata e un j o c - joaca-l/ Viata e pretioasa - ai grija de ea/ Viata e o bogatie - pazeste-o/ Viata e dragoste - bucura-te de ea/ Viata e un mister - incearca sa-l patrunzi/ Viata e o promisiune - n-o lasa neimplinita/ Viata e tristete - treci peste ea/ Viata e un imn - canta-l/ Viata e o lupta - accept-o si castig-o/ Viata e o tragedie - fii tare/ Viata e o aventura - indrazneste sa ti-o asumi/ Viata e fericire - fii astfel incat sa o meriti/ Viata e Viata - ocroteste-o! MAICA TEREZA

marți, 29 iunie 2010

INTR-O ZI, VEI VENI LA MINE, IN FELUL TAU SI IN RITMUL TAU


"Desi timpul nu exista, vine un moment cand Soarele isi scoate capul deasupra orizontului. La rasarit, Soarele isi ridica umerii deasupra crestei Pamantului. Desigur, Pamantul este cel care se roteste dupa Soare.
Ati putea spune ca Pamantul este catelusul care se rostogoleste pe jos pentru a fi mangaiat de Soare. Rostogolirea lui inseamna predare.
Pamantul se preda in fata Soarelui, iar apoi Soarele devine al Pamantului - si Lumina Soarelui pe Pamant si felul in care Pamantul recepteaza Soarele sunt un intreg, unul pentru celalalt. Cat de inocent este Pamantul! Cat de benevol. Cat de deschis. Cat de pregatit. Cat de neatasat de tot ce s-a stabilit. Si astfel straluceste iubirea Noastra. Eu stralucesc total, fie zi, fie noapte. Precum Pamantul voi va rostogoliti.
Voi imi acceptati lumina. Ati spune inceputurile luminii Mele, dar lumina Mea nu are un loc din care sa inceapa, intrucat este eterna. Prin urmare, voi sunteti cei care o incepeti. Voi o incepeti, deschizandu-va ochii si lasand ca o parte de lumina sa patrunda inauntru. Este atat de simplu acest aranjament al Nostru, angajament luat in numele iubirii Noastre.
Iubirea nu este completa pana cand nu e primita . Iubirea nu poate face lucrurile c jumatati de masura. Nu poate fi extinsa doar pana la un punct. O parte din sctul de a fi extinsa este actul de a fi primita. Aceasta este libertatea iubirii.
Incercarea sincera de a da iubire nu este acelasi lucru cu iubirea. Un dar nu este dat cu adevarat , pana cand nu e primit. Sa zicem ca trimiteti un pachet prin posta. L-ati trimis. Dar in drumul lui, el nu reprezinta un dar. Este doar un pachet. Devine un dar, in momentul in care mainile destinatarului il deschid, iar ochii i se lumineaza. Cel care da si cel care primeste sunt sinceri cu ei insisi si constienti unul de celalalt.
Atunci iubirea are doua parti- a da si a primi. Cel care primeste da in egala masura ca si cel care a oferit initial.
Si acesta este modul prin care facem schimb de iubire, noi doi. Eu sunt cel care a oferit initial. Voi sunteti mereu in atentia Mea. Cand Imi primiti dragostea, asta va face sa fiti cel care o dati. Imi daruiti Mie atunci cand Imi acceptati iubirea. In realitate, Noi nu ne putem separa iubirea. Intelegeti mai bine acum ce inseamna Unimea?
Iubirea nu este o strangere de inima. Iubirea este o umplere de inima.
De aceea voi va daruiti unii altora iubire, fara atasamente. Atasamentul nu este iubire.
Pe care dintre copii Mei i-a legat prin porunca Christos - sau oricare dintre Cei Mareti - pe fata, sau in secret? Pe niciunul. Din pozitia in care se afla el, el nu lega pe nimeni. Din punctul de vedere al acelora care s-au legat de el, ei erau legati prin puterea iubirii lui, care vede limpede. El a atras, dar nu a legat. El era ca o luna, iar discipolii erau ca satelitii ce se invarteau in jurul lui. Nu era nicio forta implicata. Nu era niciun contract. Nu era niciun control. Erau intelepciune, iubire, putete si libertate.
La fel si in cazul Meu. De aceea v-am dat liber arbitru.
Cum ar fi dragostea Mea daca v-as fi obligat sa mergeti pe o strada cu unica directie?
Daca dau o petrecere, voi, ca invitati, veniti de buna voie. Daca Eu, Gazda insist sa veniti cand ceasul bate o anumita ora, pe o anumita intrare si cu un anumit costum, iar voi trebuie sa fiti de fata, atunci inseamna ca nu ati fost invitati, ci vi s-a ordonat sa veniti. Atunci nu sunteti un musafir, ci un angajat. Pentru voi nu va fi o petrecere daca nu alegeti sa veniti. Nu poate exista acceptare fara libertate.
Eu sunt Cel Mai Mare Datator de Libertate care exista. Dar asta nu inseamna ca nu fac invitatii. Eu invit si tot invit. Si stiu ca veti veni la intrunirea Mea, deoarece este o sarbatorire a voastra. Uneori, sunteti surprinsi atunci cand veniti si vedeti ca petrecerea a fost data in onoarea voastra - dar Eu nu sunt niciodata surprins. Stiam ca veti veni. Am prevazut asta. De indata ce v-am vazut catapultandu-va in drum spre casa Mea, am stiut clipa exacta cand veti aparea si am scos pentru voi presul cu Bun Venit, proaspat maturat pentru venirea voastra.
Unii dintre copii Mei prefera sa vina neinsotiti la ospatul Meu, iar altii in grup, dar, in realitate, nimeni nu vine singur.Cand veti fi atat de luminati in interior, oamenii vor vedea. Vor remarca unde ati fost si vor pastra acest lucru in vreun loc obscur din inima lor. Dar acel loc nu va ramane obscur. Va incepe sa creasca, iar locul din inima va inflori
Cand evitati sa veniti la petrecerea Mea, inseamna ca nu va ascultati inima. Eu sunt cel mai Organizator de Petreceri din intreg Universul. Cu totii au fost invitati. Eu am personal angajat, bauturi si programe care sa ajunga intregii populatii din lume. Nimic nu va fi irosit. Totul va asteapta pe voi. Nu trebuie sa asteptati.
Eu sunt cea mai cordiala Gazda pe care o veti intalni vreodata. Eu invit si tot invit, indiferent de cate ori refuzati sa raspundeti. Eu va las sa mergeti pe calea voastra. Invitatia Mea este permanenta. Eu nu o revoc niciodata. Invitatia Mea este trimisa in permanenta. Uneori o aruncati pur si simplu, fara sa va uitati la ea.
Dar intr-o zi, o veti deschide. Si, intr-o zi, o veti citi. Si, intr-o zi veti veni, dar numai in felul si in ritmul vostru, iar aceasta este libertatea vointei voastre."

(Gloria Wendroff SCRISORI DIN CER)

Niciun comentariu: