iubirea

"Iisus iubea. Era dragostea, marele şi minunatul dar pe care-l făcea omenirii. Si a proclamat deschis că originea acestei iubiri este Tatăl ce trăia în El - acelaşi Tată care trăieşte în toţi oamenii.

Ceea ce dădea lui Iisus libertatea şi forţa de a îmbrăţişa întreaga omenire, era cunoaşterea unirii sale şi identitatea cu Tatăl. El s-a desprins rând pe rând de iluziile care erau cauza unei vieţi de ipocrizie; şi făcând-o El exprima din plin pe Tatăl trăind in El."

RUGA

"Dumnezeule, ajuta-ma sa simt puterea, acea flacara aprinsa din mine si lasa-ma sa simt pasiunea de a fi mai puternic decat am fost vreodata. Lasa-ma sa pasesc in lume asemenea unei flacari a luminii tale, stiind ca fiecare noua zi reprezinta un inceput, o sansa de a pune in aplicare ceea ce stiu."

"Atotputernice Spirit al Luminii ce straluci in Cosmos, atrage-mi flacara, in armonie, spre tine.
Ridica-mi focul din intuneric,
Atractie a focului care este Una cu TOTUL.
Ridica-mi sufletul, tu preaputernice.
Copil al Luminii, nu-ti intoarce fata de la mine.
Fa-ma sa ma topesc in cuptorul tau;
Cel ce esti una cu toate lucrurile si toate lucrurile
Una cu tine, foc al vietii si Una cu Mintea."
TOTH

IMNUL VIETII

Viata e o sansa - nu o lasa sa se piarda/ Viata e frumusete - admir-o/ Viata e o bucurie - gust-o din plin/ Viata e un vis - transforma-l in realitate/ Viata e o sfidare - infrunt-o/ Viata e o datorie - implineste-o/ Viata e un j o c - joaca-l/ Viata e pretioasa - ai grija de ea/ Viata e o bogatie - pazeste-o/ Viata e dragoste - bucura-te de ea/ Viata e un mister - incearca sa-l patrunzi/ Viata e o promisiune - n-o lasa neimplinita/ Viata e tristete - treci peste ea/ Viata e un imn - canta-l/ Viata e o lupta - accept-o si castig-o/ Viata e o tragedie - fii tare/ Viata e o aventura - indrazneste sa ti-o asumi/ Viata e fericire - fii astfel incat sa o meriti/ Viata e Viata - ocroteste-o! MAICA TEREZA

joi, 10 iunie 2010

RESTABILIREA ENERGIEI SPIRITUALE (III)


Zone de refacere pentru sufletele mai putin vatamate

" Indiferent de tratamentul energetic pe care sufletul il primeste la intrarea in lumea spiritelor, aproape toate sufletele se vor mai opri o data pentru a fi vindecate inainte de a se alatura grupurilor lor. Toate sufletele, in afara de cele mai avansate, sunt intampinate la trecerea in lumea spiritelor de suflete binevoitoare, care fac contact cu energia lor pozitiva si le insotesc pe cele care au nevoie de ajutor in locuri linistite unde sa se poata reface. Numai sufletele foarte dezvoltate, cu energia inca in stare buna dupa incarnarile lor, se intorc direct la activitatile obisnuite. Cele mai avansate par sa treaca peste greutatile din urma unei vieti mai repede decat altele....
Cele mai multe zone de refacere pentru sufletul care revine implica un fel de orientare inapoi catre lumea spiritelor. Aceasta poate fi intensa sau moderata, in functie de conditia sufletului si include, de obicei, o trecere in revista a vietii care tocmai s-a terminat. Sfaturi mult mai profunde vor fi date mai tarziu de catre ghizi in timpul conerintelor de grup si in Consiliul Batranilor. Am scris despre aceste proceduri de orientare in Calatoria Sufletelor.Imprejurimile zonelor de refacere sunt locatii pamantene, care au luat nastere din amintirile noastre si din ceea ce ghizii spirituali cred ca favorizeaza vindecarea. Mediile de orientare nu sunt aceleasi dupa fiecare din vietile noastre. Dupa ce a murit intr-un lagar de concentrare german in 1944, o femeie a avut de spus urmatoarele:"Exista diferente subtile in ceea ce priveste peisajul fizic, in functie de viata pe care ai trait-o. Deoarece m-am intors dintr-o viata plina de orori, frig si de tristete - totul mi se pare luminos si imi alina suferinta. Este chiar si un foc placut langa mine, asa ca am un sentiment de caldura si de veselie."

Intorcandu-se in lumea spiritelor, subiectii mei se descriu deseori fiind intr-o gradina, in timp ce altii spun ca se afla intr-o invaluire cristalina. Scena din gradina este plina d frumusete si de seninatate, dar, oare, ce reprezinta cristalul? Am auzit despre prezenta acestor cristale nu numai in camerele de orientare. Pesterile de cristal, spre exemplu, apar in mintile unor oameni care petrec un timp singuri, cugetand, dupa ce s-a sfarsit o viata. Iata ao afirmatie tipica despre refacerea intr-un mediu de cristal: "Locul meu de refacere are o compozitie cristalina si ma ajuta sa imi leg gandurile. Peretii de cristal au pietre multicolore care reflecta prisme de lumina. Unghiurile geometrice ale acestor cristale trimit raze de lumina in zigzag, fapt care aduce claritate in gandurile mele."

Dupa ce am discutat cu o serie de clienti care au iesit din transa si cu altii care au cunostinta despre cristale, mi-am dat seama ca acestea reprezinta o modalitate de imbunatatire printr-o echilibrare a energiei. Ca o unealta samanica, cristalul ajuta la potrivirea tiparului nostru vibrational la o forta energetica universala in timp ce se elimina energia negativa. Motivul principal pentru care se afla intr-un loc de refacere spirituala este ca prin vindecare sa perceapa intelepciunea unei constiinte extinse.
Exemplul urmator include cadrul unei gradini. Am avut un client care a lucrat asupra propriei umilinte de-a lungul multor vieti. In primele incarnari, de obicei ca barbat, acest suflet fusese prins in corpuri gazda care devenisera ingamfate, arogante si chiar crude. Ca o intoarcere la 180 de grade, ultima viata a acestei persoane a fost una de acceptare vecina cu pasivitatea. De vreme ce aceasta viata fusese atat de neobisnuita pentru clientul meu, cand acest suflet a ajuns in zona de refacere exista un sentiment de esec. Mi s-au povestit atunci urmatoarele: "Ma aflu intr-o gradina frumoasa, rotunda, cu salcii si cu un lac pe care sunt rate. E atata liniste aici, si aceasta scena atenuiaza sentimentele de descurajare pe care le am din ultima mea viata. Ghidul meu, Makil, ma conduce spre o banca de marmura. Deasupra atarna vita-de-vie si flori. Ma simt atat de deprimat din cauza vietii mele irosite, pentru ca am trecut de la o extrema la alta. Makil zambeste si imi ofera o gustare. Bem nectar si mancam fructe impreuna privind ratele. In timp ce facem toate acestea, aura corpului meu fizic se indeparteaza de mine dince in ce mai mult. Incep sa simt ca ii asimilez energia puternica, e casi cum as lua o gura de oxigen dupa ce am fost la un pas de inec. Makil este o gazda buna si stie ca am nevoie de hrana pentru ca ma judec atat de critic. Deseori sunt chiar mai dur cu mine decat el. Vorbim despre corectarea greselilor mele din trecut si despre ceea ce am vrut sa fac si n-am reusit - sau am finalizat doar partial. Makil ma incurajeaza spunandu-mi ca am avut de invatat din aceasta viata, care o va face pe urmatoarea mai buna. Imi explica ce este important, si anume faptul ca nu mi-a fost teama sa ma schimb. Toata atmosfera din gradina este atat de relaxanta. Deja ma simt mai bine".

Din astfel de cazuri am invatat ca ghizii nostrii folosesc amintirea simturilor pe care le-am avut in corpurile noastre fizice ca sa ne ajute la refacere. Sunt multe feluri de a realiza acest lucru, cum ar fi, in cazul de mai sus folosirea - de catre Makil - a amintirii gustului. Am ascultat si scene descriptive care implica atingerea si mirosul. Dupa ce au primit rauri de energie "lichida" de un alb stralucitor, subiectii descriu tratamente suplimentare cu senzatii de sunet si lumini multicolore: "Dupa dusul curatitor, ma indrept spre o incapere alaturata, locul de reechilibrare. In timp ce plutesc spre centrul acestui loc, vad multe pete de lumina deasupra capului. Aud ca mi se striga numele:- Banion, esti gata?- Cand imi dau asentimentul sunetele vibreaza in mine, raspund ca niste contacte de frecventa, pana cand energia mea este gata sa faca bule - precum baloanele de sapun. Este minunat. Apoi luminile vin pe rand. La inceput, sunt strabatut de o raza vindecatoare de lumina vrede, intensa. Descrie un cerc in jurul meu ca si cum ar fi pe scena. Aceasta lumina este menita sa ridice nivelul energiei care lipseste - sa vada ce a fost pierdut sau vatamat- si sa indrepte. Cred ca acest lucru este mai eficient, fiindca energia mea face bule datorita vibratiilor de sunet. Dupa aceea, pprimesc un dus de lumina aurie pentru a ma intari si un altul de lumina albastra pentru constienta. In final, imi este redata de catre una din lumini culoarea mea alb-rozalie. Simt liniste si iubire si imi pare rau cand se termina."

(Michael Newton DESTINUL SUFLETELOR)

Niciun comentariu: