iubirea

"Iisus iubea. Era dragostea, marele şi minunatul dar pe care-l făcea omenirii. Si a proclamat deschis că originea acestei iubiri este Tatăl ce trăia în El - acelaşi Tată care trăieşte în toţi oamenii.

Ceea ce dădea lui Iisus libertatea şi forţa de a îmbrăţişa întreaga omenire, era cunoaşterea unirii sale şi identitatea cu Tatăl. El s-a desprins rând pe rând de iluziile care erau cauza unei vieţi de ipocrizie; şi făcând-o El exprima din plin pe Tatăl trăind in El."

RUGA

"Dumnezeule, ajuta-ma sa simt puterea, acea flacara aprinsa din mine si lasa-ma sa simt pasiunea de a fi mai puternic decat am fost vreodata. Lasa-ma sa pasesc in lume asemenea unei flacari a luminii tale, stiind ca fiecare noua zi reprezinta un inceput, o sansa de a pune in aplicare ceea ce stiu."

"Atotputernice Spirit al Luminii ce straluci in Cosmos, atrage-mi flacara, in armonie, spre tine.
Ridica-mi focul din intuneric,
Atractie a focului care este Una cu TOTUL.
Ridica-mi sufletul, tu preaputernice.
Copil al Luminii, nu-ti intoarce fata de la mine.
Fa-ma sa ma topesc in cuptorul tau;
Cel ce esti una cu toate lucrurile si toate lucrurile
Una cu tine, foc al vietii si Una cu Mintea."
TOTH

IMNUL VIETII

Viata e o sansa - nu o lasa sa se piarda/ Viata e frumusete - admir-o/ Viata e o bucurie - gust-o din plin/ Viata e un vis - transforma-l in realitate/ Viata e o sfidare - infrunt-o/ Viata e o datorie - implineste-o/ Viata e un j o c - joaca-l/ Viata e pretioasa - ai grija de ea/ Viata e o bogatie - pazeste-o/ Viata e dragoste - bucura-te de ea/ Viata e un mister - incearca sa-l patrunzi/ Viata e o promisiune - n-o lasa neimplinita/ Viata e tristete - treci peste ea/ Viata e un imn - canta-l/ Viata e o lupta - accept-o si castig-o/ Viata e o tragedie - fii tare/ Viata e o aventura - indrazneste sa ti-o asumi/ Viata e fericire - fii astfel incat sa o meriti/ Viata e Viata - ocroteste-o! MAICA TEREZA

vineri, 11 iunie 2010

NU CONTEAZA DACA PICATI, EU VA RIDIC


"Buna, dragule, tie iti vorbesc. Da, tie iti vorbesc. Direct tie, care locuiesti in inima Mea. Si anume tuturor - Unimii pe care o port in inima Mea.
Creatia este comoara inimii Mele. Voi sunteti exudarea inimii Mele. Eu va exud din respiratia Mea. Am expirat. V-am expirat. V-am respirat. Voi sunteti respiratia iubirii Mele.
Fericirea Mea s-a revarsat intr-o bucurie pe care ati numi-o veselie. Fericirea Mea s-a revarsat intr-o bucurie pe care ati numi-o raset. Din hohotele Mele de ras, ati aparut voi in Univers, in plina floare. Veselia Mea nu a luat sfarsit.
Voi sunteti bucuria Mea. Voi sunteti bucuria Mea perpetua. Si totusi, v-ati agatat de idei nebunesti. Sunteti mai mult decat un meteorit pe Pamant. Sunteti un lucru viu. Voi sunteti insufletirea Mea pe Pamant, iar voi ati crezut ca sunteti un ciob, ceva putin suspect sau aflat intr-o conditie proasta. Voi sunteti rezonanta Mea. Voi sunteti murmurul Meu. Ceea ce fredonez este perpetuu. Nu se opreste niciodata. Aceasta melodie despre voi, pe care o fredonez ajunge peste tot. Fredonez fara incetare. Nu ma opresc sa respir, deci nu exista pauza. Voi sunteti expiratia Mea, deci fredonatul Meu este o reverberatie a voastra. Voi sunteti cantarea Mea continuata.
Gandul Meu a fost exprimat intr-o expiratie. El a fost exprimat intr-un sunet. Eu v-am exprimat.
V-am creat din respiratia Mea. Din apele marilor v-am creat. Din mainile Mele, exprimati in adoratie, v-am creat. Din Cer v-am purtat in bratele Mele pe Pamant. V-am pus cu grija, ca pe o vita gingasa, am stat mereu langa voi si Ma incanta perseverenta voastra.
Va veghez cu ochii Mei de iubire, pe masura ce va deplasati prin Univers. Invatati sa mergeti, iar pasii pe care ii faceti imi provoaca o mare bucurie. Nu conteaza daca picati, Eu va ridic si continuam.
Imi declar astazi iubirea ce v-o port. Declar ceea ce este deja exprimat. Declaratia Mea este iubirea Mea pentru voi, care sunteti expresia Mea. Voi sunteti notele din cantecul Meu, raspandite in Univers. Voi sunteti un tril de muzica. O nota se poate extinde, dar ea a venit din gura Mea, din inima si respiratia Mea si continua sa fie emanata din Mine. Eu imi tin notele aproape.
Voi sunteti bagheta ce o tin in mana. Va flutur peste Univers. Mana Mea este ferma. Va misc intr-un arc ca un curcubeu deasupra Cerurilor. Voi sunteti lumina Mea pe Pamant. Va misc, iar lumina Mea straluceste prin voi. Voi sunteti un spectacol de lumini, mult mai maret decat ati observat voi. Stelele sunt o soapta despre voi. Eele au indicat cine sunteti, caci notele Mele au rasarit in stele astfel ca voi sa va puteti zari stralucind pe cer.
Daca voi sunteti reflectia Mea si stelele sunt reflectia Mea, cine sa fiti voi daca nu stelele? Cunoasterea Mea este reflectata pe cer. Acum le vedeti, iar acum nu, dar stelele se ridica in inalt si lumineaza universul cu lumina Mea. Vazute sau nevazute, ele lumineaza. Stiti ca Soarele, Luna si stelele sunt constante. Norii pot acoperi marile lumini, dar acestea nu dispar niciodata.
Si la fel si voi sunteti o constanta. Ratacirea voastra aparenta nu e decat descoperirea drumului inapoi spre constiinta Mea.
Voi sunteti cantecul Meu de dragoste, iar astazi Eu cant despre iubirea ce v-o port. Il cant in fiecare zi, dar azi Mi-am transpus iubirea pe hartie, astfel incat sa o aveti in fata ochilor si sa-Mi ascultati iubirea cum vibreaza prin voi."

(Gloria Wendroff SCRISORI DIN CER)

Un comentariu:

C.T spunea...

Orine poate sa cada, exact nu se asteapta..eu am cazut si El m-a ridicat.pentru a-mi arata o alta cale . cu multa dragoste !