iubirea

"Iisus iubea. Era dragostea, marele şi minunatul dar pe care-l făcea omenirii. Si a proclamat deschis că originea acestei iubiri este Tatăl ce trăia în El - acelaşi Tată care trăieşte în toţi oamenii.

Ceea ce dădea lui Iisus libertatea şi forţa de a îmbrăţişa întreaga omenire, era cunoaşterea unirii sale şi identitatea cu Tatăl. El s-a desprins rând pe rând de iluziile care erau cauza unei vieţi de ipocrizie; şi făcând-o El exprima din plin pe Tatăl trăind in El."

RUGA

"Dumnezeule, ajuta-ma sa simt puterea, acea flacara aprinsa din mine si lasa-ma sa simt pasiunea de a fi mai puternic decat am fost vreodata. Lasa-ma sa pasesc in lume asemenea unei flacari a luminii tale, stiind ca fiecare noua zi reprezinta un inceput, o sansa de a pune in aplicare ceea ce stiu."

"Atotputernice Spirit al Luminii ce straluci in Cosmos, atrage-mi flacara, in armonie, spre tine.
Ridica-mi focul din intuneric,
Atractie a focului care este Una cu TOTUL.
Ridica-mi sufletul, tu preaputernice.
Copil al Luminii, nu-ti intoarce fata de la mine.
Fa-ma sa ma topesc in cuptorul tau;
Cel ce esti una cu toate lucrurile si toate lucrurile
Una cu tine, foc al vietii si Una cu Mintea."
TOTH

IMNUL VIETII

Viata e o sansa - nu o lasa sa se piarda/ Viata e frumusete - admir-o/ Viata e o bucurie - gust-o din plin/ Viata e un vis - transforma-l in realitate/ Viata e o sfidare - infrunt-o/ Viata e o datorie - implineste-o/ Viata e un j o c - joaca-l/ Viata e pretioasa - ai grija de ea/ Viata e o bogatie - pazeste-o/ Viata e dragoste - bucura-te de ea/ Viata e un mister - incearca sa-l patrunzi/ Viata e o promisiune - n-o lasa neimplinita/ Viata e tristete - treci peste ea/ Viata e un imn - canta-l/ Viata e o lupta - accept-o si castig-o/ Viata e o tragedie - fii tare/ Viata e o aventura - indrazneste sa ti-o asumi/ Viata e fericire - fii astfel incat sa o meriti/ Viata e Viata - ocroteste-o! MAICA TEREZA

miercuri, 19 mai 2010

CEEA CE S-AR PUTEA SA NU AM E CONSTIENTA VOASTRA


"Nu trebuie sa credeti in Mine. Nimic nu se pierde daca nu credeti in Mine. Credinta nu e mare lucru. Dar a Ma cunoaste in mod direct este cu totul alta poveste - insa nu este necesar sa credeti in Mine pentru a Ma cunoaste. Eu sunt la fel, asa cum am fost dintotdeauna. Toate gandurile si emotiile voastre nu Ma diminueaza pe Mine. Ele va diminueaza pe voi.
Trebuie sa credeti mai mult in voi.
Eu nu Ma lepad niciodata de voi. Oricat de mult aveti nevoie sa fiti sau sa nu fiti de acord cu Mine, Eu sunt cu voi, oricum. Si incerc mereu sa va conving sa mergeti inainte.
Inaintea voastra ma aflu Eu. Eu sunt peste tot in jurul vostru, inclusiv in afara si in interior, dar ma veti gasi in fata voastra. Intre noi nu exista nimic. Nu trebuie sa-Mi captati atentia, caci Eu Ma uit mereu la voi. Trebuie doar sa vedeti ce se afla in fata.
Fiecare dintre voi este un calator, fara exceptie. Ca recunoasteti sau nu, pe Mine ma cautati mai mult. Chiar si incercarile voastre de a nu fi de acord cu Mine sunt incercari de a Ma aproba. Chiar si dezamagirea voastra spune ca tanjiti dupa Mine.
Pana si trezirea voastra nu reprezinta cu nimic mai mult decat a vedea ceea ce a fost dintotdeauna chiar in fata voastra. Nu este nimic nou. Pur si simplu ati crezut ca erati in alta parte.
Ce s-a schimbat? Va aflati in acelasi loc, dar ceva s-a miscat in interiorul vostru. V-ati deschis spre ceva din interior. V-ati asteptat pe voi insiva.
Puteti crede ca nu merit sa fiu Dumnezeu, dar, de fapt, pe voi va considerati nevrednici de a-Mi cunoaste existenta. Chiar daca, probabil, credeti ca sunteti mai mareti decat Mine, si stiti mai bine decat Mine, voi v-ati rupt de o parte din voi insiva. Ati plasat ceva minunat undeva in afara extinderii voastre aparente, de parca n-ar putea fi acolo sau ar fi o nebunie sa fie acolo. Va puteti conduce cu forta, dar, cu toate acestea, destinatia voastra v-a scapat din maini. Alergati pe varful dealului, iar apoi? Unde mergeti de acolo? Fie ca Ma acceptati sau nu, toata puterea voastra vine de la Mine. Chiar si toata forta de a mentine lupta impotriva Mea vine de la Mine.
Va am ferm in constiinta Mea. Va am exact in vazul Meu. Ceea ce s-ar putea sa nu am este constienta voastra despre Mine. Va ofer totul, iar voi puteti alege sa nu acceptati.
V-am dezamagit in repetate randuri, iar acum nu mai vreti sa aveti nimic de-a face cu Mine. M-ati taiat de pe lista. Si totusi, voi va aflati in varful listei Mele. Numele vostru este chiar aici, pe buzele Mele,si il rostesc mereu.
Voi nu M-ati dezamagit niciodata, deoarece cunosc mai bine decat voi ce este in inima voastra. Voi sunteti bebelusul care vrea sa fuga de acasa, dar ce vreti voi de fapt este sa fiti iubiti, mai mult decat credeti ca sunteti. Ati confundat iubirea cu noniubire, iar acum protestati. Sunteti maniosi pe Mine pentru ca am creat o lume care, in opinia voastra, are neajunsuri. Ati vrea in schimb sa ma ajutati sa o luminez?"

Niciun comentariu: