iubirea

"Iisus iubea. Era dragostea, marele şi minunatul dar pe care-l făcea omenirii. Si a proclamat deschis că originea acestei iubiri este Tatăl ce trăia în El - acelaşi Tată care trăieşte în toţi oamenii.

Ceea ce dădea lui Iisus libertatea şi forţa de a îmbrăţişa întreaga omenire, era cunoaşterea unirii sale şi identitatea cu Tatăl. El s-a desprins rând pe rând de iluziile care erau cauza unei vieţi de ipocrizie; şi făcând-o El exprima din plin pe Tatăl trăind in El."

RUGA

"Dumnezeule, ajuta-ma sa simt puterea, acea flacara aprinsa din mine si lasa-ma sa simt pasiunea de a fi mai puternic decat am fost vreodata. Lasa-ma sa pasesc in lume asemenea unei flacari a luminii tale, stiind ca fiecare noua zi reprezinta un inceput, o sansa de a pune in aplicare ceea ce stiu."

"Atotputernice Spirit al Luminii ce straluci in Cosmos, atrage-mi flacara, in armonie, spre tine.
Ridica-mi focul din intuneric,
Atractie a focului care este Una cu TOTUL.
Ridica-mi sufletul, tu preaputernice.
Copil al Luminii, nu-ti intoarce fata de la mine.
Fa-ma sa ma topesc in cuptorul tau;
Cel ce esti una cu toate lucrurile si toate lucrurile
Una cu tine, foc al vietii si Una cu Mintea."
TOTH

IMNUL VIETII

Viata e o sansa - nu o lasa sa se piarda/ Viata e frumusete - admir-o/ Viata e o bucurie - gust-o din plin/ Viata e un vis - transforma-l in realitate/ Viata e o sfidare - infrunt-o/ Viata e o datorie - implineste-o/ Viata e un j o c - joaca-l/ Viata e pretioasa - ai grija de ea/ Viata e o bogatie - pazeste-o/ Viata e dragoste - bucura-te de ea/ Viata e un mister - incearca sa-l patrunzi/ Viata e o promisiune - n-o lasa neimplinita/ Viata e tristete - treci peste ea/ Viata e un imn - canta-l/ Viata e o lupta - accept-o si castig-o/ Viata e o tragedie - fii tare/ Viata e o aventura - indrazneste sa ti-o asumi/ Viata e fericire - fii astfel incat sa o meriti/ Viata e Viata - ocroteste-o! MAICA TEREZA

vineri, 7 mai 2010

INSONDABILUL DEVINE POSIBIL


Vezi mai multe imagini Diverse

"Infuzati-va cu iubirea Mea, caci ea este directionata spre voi. Voi sunteti tinta iubirii Mele, iar tinta Mea este sigura. Eu Imi vars iubirea in, voi in fiecare zi. In fiecare zi va dau o noua doza de iubire, astfel incat sa va amintiti cine sunteti si ce sunteti pentru Mine si pentru lume - si ceea ce veti deveni.
Eu am lasat o cheie pentru voi, pe un raft la inaltime. Trebuie sa va ridicati in picvioare pentru a ajunge la ea. S-ar putea chiar sa trebuiasca sa va desprindeti de sol. Sariti si veti ajunge.
Cat de mult va doriti aceasta cheie care va starneste din locul sau inalt. S-ar putea sa ezitati sa va intindeti dupa ea. V-ati putea intreba daca nu cumva, in saltul vostru, o veti da jos si, in acest fel, veti avea in fata un raft gol, pe care se afla toate posibilitatile. Dar cand mana voastra atinge aceasta cheie speciala, ea va marcheaza pentru totdeauna.
O singura atingere a Raiului este suficienta pentru a va impulsiona, deoarece o singura atingere reaprinde amintiri despre Cerul de unde veniti si despre Viata din Cer pentru care v-ati nascut. Sageti de lumina va strapung, iar Insondabilul devine posibil.
Voi puteti atinge Lumina Cerului chiar si prin sagetile ce apartin intunericului.
Eu pot fi atins de oriunde va aflati. Eu sunt oriunde va aflati.
Nu puteti scapa de Mine, scuturandu-va. Mai devreme sau mai tarziu, veti ceda.
Si trebuie sa cedati in fata iubirii pe care v-o ofer. Nu o veti mai evita. Faptul ca fugiti de iubirea Mea, nu poate fi decat un lucru inutil. Reconciliati-va cu ea. Nascuti din iubirea Mea, voi o purtati pentru totdeauna.
Ganditi-va ca iubirea Mea este un tatuaj permanent , imprimat pe inima voastra.
Ganditi-va ca iubirea Mea este ADN-UL vostru.
Ei bine, al cui ADN aveti, daca nu al Meu? De und ealtundeva ar fi putut sa apara?
Si ce cheie este aceasta pe care v-am lasat-o? Unde se potriveste? Pentru ce este aceasta cheie?
Este cheia care va va deschide inima - caci, nu-i asa, inima v-a fost incuiata?
Nu e nevoie de o curatare a inimilor?
Intindeti mana dupa cheia catre Toata Iubirea si, in timp ce va ontindeti, inima voastra se va curata. Gestul acesta este necesar.
Intinderea mainii exprima dorinta. Exprimati-va intentia asupra a ceea ce doriti. Aceasta este cheia.
Doriti-va sa va cufundati in iubirea Mea. Va puteti concentra la fel de bine si pe alte lucruri. Probabil v-ati concentrat si pe a evita sa recunoasteti iubirea din inima voastra. Poate v-ati convins sa nu acceptati iubirea, sau poate ati decis ca numai anumite forme ale iubirii vor trece prin sita pe care ati pregatit-o.
Ati facut alte chei pentru inima voastra si ati uitat de ce pe care v-am dat-o Eu.
Aruncati celelalte chei si luati-o pe cea pe care v-o ofer.
Cand va deschideti incuietorile inimii, intreaga lume se desface ca un trandafir, sau ca un crin. Multe se intampla in spatele desfacerii unei flori, dar apoi, ca si in cazul inimii voastre, se deschide dintr-o data, iar frumusetea iubirii este exprimata.
Nu exista alta cale pentru inima voastra decat sa fie deschisa. Iar voi sunteti cei care trebuie sa o deschideti. Cheia spre inima voastra e cheia pentru toate inimile. Deandata ce a voastra se deschide, se vor deschide si celelalte.
Chiar daca nu puteti concepe asta, comportati-va ca si cum ati crede-o."

( Gloria Wendroff SCRISORI DIN CER)

Niciun comentariu: