iubirea

"Iisus iubea. Era dragostea, marele şi minunatul dar pe care-l făcea omenirii. Si a proclamat deschis că originea acestei iubiri este Tatăl ce trăia în El - acelaşi Tată care trăieşte în toţi oamenii.

Ceea ce dădea lui Iisus libertatea şi forţa de a îmbrăţişa întreaga omenire, era cunoaşterea unirii sale şi identitatea cu Tatăl. El s-a desprins rând pe rând de iluziile care erau cauza unei vieţi de ipocrizie; şi făcând-o El exprima din plin pe Tatăl trăind in El."

RUGA

"Dumnezeule, ajuta-ma sa simt puterea, acea flacara aprinsa din mine si lasa-ma sa simt pasiunea de a fi mai puternic decat am fost vreodata. Lasa-ma sa pasesc in lume asemenea unei flacari a luminii tale, stiind ca fiecare noua zi reprezinta un inceput, o sansa de a pune in aplicare ceea ce stiu."

"Atotputernice Spirit al Luminii ce straluci in Cosmos, atrage-mi flacara, in armonie, spre tine.
Ridica-mi focul din intuneric,
Atractie a focului care este Una cu TOTUL.
Ridica-mi sufletul, tu preaputernice.
Copil al Luminii, nu-ti intoarce fata de la mine.
Fa-ma sa ma topesc in cuptorul tau;
Cel ce esti una cu toate lucrurile si toate lucrurile
Una cu tine, foc al vietii si Una cu Mintea."
TOTH

IMNUL VIETII

Viata e o sansa - nu o lasa sa se piarda/ Viata e frumusete - admir-o/ Viata e o bucurie - gust-o din plin/ Viata e un vis - transforma-l in realitate/ Viata e o sfidare - infrunt-o/ Viata e o datorie - implineste-o/ Viata e un j o c - joaca-l/ Viata e pretioasa - ai grija de ea/ Viata e o bogatie - pazeste-o/ Viata e dragoste - bucura-te de ea/ Viata e un mister - incearca sa-l patrunzi/ Viata e o promisiune - n-o lasa neimplinita/ Viata e tristete - treci peste ea/ Viata e un imn - canta-l/ Viata e o lupta - accept-o si castig-o/ Viata e o tragedie - fii tare/ Viata e o aventura - indrazneste sa ti-o asumi/ Viata e fericire - fii astfel incat sa o meriti/ Viata e Viata - ocroteste-o! MAICA TEREZA

miercuri, 12 mai 2010

V-AM SCRIS NUMELE IN LUMINA LUNII



"Voi sunteti constrangerea urgenta a inimii Mele. Ma obligati sa iubesc chiar daca iubirea Mea este data liber si a fost si este intotdeauna a voastra. Voi sunteti cei care il constrangeti pe Dumnezeu.
Obligati-Ma sa va servesc, ceea ce fac deja. Serviciul Meu e iubirea. Dar iubirea mea va cere ingaduinta. Prin urmare, Eu devin Cel care constrange Iubirea si va constrang in iubirea Mea. V-o incredintez pentru totdeauna si asa a fost dintotdeauna.
Va aflati sub vraja iubirii Mele. Sunteti un subiect al iubirii Mele. Voi sunteti iubirea pe care o dau - si, cu totii, iubiti totul si pe toata lumea ce se afla in intinderea iubirii Mele, in intreaga mea iubire. Prin urmare, sunteti cu totii facuti sa iubiti iubirea - si sa iubiti prin fiecare rasuflare a voastra.
Fie ca din voi sa curga doar iubire. Nu lasati ca iubirea sa fie intarziata sau irosita. Lasati-o sa fie, acum. Ingaduiti ca ceea ce este, sa fie. Eu sunt al vostru, de dragul vostru. Acum sunteti ai Mei si totul este al Meu, iar voi sunteti ai Mei pe care ii ofer pentru ca intreaga lume sa vada.
Nu va uitati dupa un expeditor.
Ati asteptat sa fiti livrati undeva, cumva, candva. Acum descoperiti ca voi sunteti expeditorul. Voi sunteti cei alesi sa Ma livrati. V-am ales pe fiecare dintre voi. Vi s-a dat aceasta misiune cu mult timp in urma, iar acum trebuie sa o indepliniti. O indepliniti prin constienta voastra. Sa nu asteptati pe nimeni altcineva. Toti ceilalti va asteapta pe voi.
Voi sunteti iubirea pe care v-am purtat-o printre stele. Voi sunteti copilasul pe care l-am lasat la usa. Si descoperiti ca sunteti cea mai mare comoara dintre toate. Voi sunteti un dar pe care l-am purtat printre stele. V-am scris numele in lumina Lunii. Fiecare raza a Soarelui va scrie numele pe Pamant. Numele vostru este Iubire, iar acum va indepliniti Numele. Eu vi l-am dat. Eu v-am botezat. V-am botezat Iubire pentru ca toti sa vada.
V-am numit Iubirea lui Dumnezeu. V-am numit Iubire Eterna. V-am numit Toti. V-am numit Bucurie. V-am numit Cel care da Bucurie. V-am numit Fericirea Mea. V-am botezat Iubirea Mea din varful unui munte sfant. V-am botezat in numele Meu, iar numele Meu este Iubire si la fel este si al vostru.
Oriunde v-ati gasi, ascultati-Ma. Voi sunteti ceea ce am trimis. V-am trimis pentru un scop maret. Voi navigati in corabia Mea. Si navigati spre Mine si luati cu voi fiecare fiinta intalnita in drum. Ii luati cu voi prin simplul fapt ca navigati catre Mine, peste ape.Toti cei care inoata vor ajunge la corabia Mea si vor sari in ea si vor veni la Mine.
Va chem acum. Vocea Mea este auzita. Mi-ati raspuns. Eu Mi-am raspuns Mie Insumi.
Am spus ca voi veni negresit. Ajung acum la tarmurile Mele. Sunt aici. Noi suntem aici. Ne-am stabilit complet aici. Acesta este locul nostru de acostare. Nu exista altul. Iata-ne, ancorati in cer si calatorind spre Noi, alergand spre Iubire si castigand-o si lasand-o in urma Noastra, chiar si atunci cand suntem Totul si cu Totii suntem ancorati in Cer, neavand alt loc unde sa fim."


(Gloria Wendroff SCRISORI DIN CER Ed For You)

Niciun comentariu: