iubirea

"Iisus iubea. Era dragostea, marele şi minunatul dar pe care-l făcea omenirii. Si a proclamat deschis că originea acestei iubiri este Tatăl ce trăia în El - acelaşi Tată care trăieşte în toţi oamenii.

Ceea ce dădea lui Iisus libertatea şi forţa de a îmbrăţişa întreaga omenire, era cunoaşterea unirii sale şi identitatea cu Tatăl. El s-a desprins rând pe rând de iluziile care erau cauza unei vieţi de ipocrizie; şi făcând-o El exprima din plin pe Tatăl trăind in El."

RUGA

"Dumnezeule, ajuta-ma sa simt puterea, acea flacara aprinsa din mine si lasa-ma sa simt pasiunea de a fi mai puternic decat am fost vreodata. Lasa-ma sa pasesc in lume asemenea unei flacari a luminii tale, stiind ca fiecare noua zi reprezinta un inceput, o sansa de a pune in aplicare ceea ce stiu."

"Atotputernice Spirit al Luminii ce straluci in Cosmos, atrage-mi flacara, in armonie, spre tine.
Ridica-mi focul din intuneric,
Atractie a focului care este Una cu TOTUL.
Ridica-mi sufletul, tu preaputernice.
Copil al Luminii, nu-ti intoarce fata de la mine.
Fa-ma sa ma topesc in cuptorul tau;
Cel ce esti una cu toate lucrurile si toate lucrurile
Una cu tine, foc al vietii si Una cu Mintea."
TOTH

IMNUL VIETII

Viata e o sansa - nu o lasa sa se piarda/ Viata e frumusete - admir-o/ Viata e o bucurie - gust-o din plin/ Viata e un vis - transforma-l in realitate/ Viata e o sfidare - infrunt-o/ Viata e o datorie - implineste-o/ Viata e un j o c - joaca-l/ Viata e pretioasa - ai grija de ea/ Viata e o bogatie - pazeste-o/ Viata e dragoste - bucura-te de ea/ Viata e un mister - incearca sa-l patrunzi/ Viata e o promisiune - n-o lasa neimplinita/ Viata e tristete - treci peste ea/ Viata e un imn - canta-l/ Viata e o lupta - accept-o si castig-o/ Viata e o tragedie - fii tare/ Viata e o aventura - indrazneste sa ti-o asumi/ Viata e fericire - fii astfel incat sa o meriti/ Viata e Viata - ocroteste-o! MAICA TEREZA

duminică, 16 mai 2010

VETI PATRUNDE IN NOI GALAXII !


"Nu prin efort deveniti mai constienti de Mine. Nu va fortati pentru Mine. Eu nu aud vocile puternice sau pe cele slabe. Eu aud inimi. Nu trebuie sa strigati pentru ca Eu sa apar. Nu trebuie sa dati din maini pentru ca Eu sa va vad. Nu trebuie sa sariti in sus si in jos. Nu trebuie sa depuneti juraminte. Doriti-Ma. Ganditi-va la Mine. Lasati-va constienta sa se reverse asupra Mea. Nu vin mai repede pentru aceia care depun efort pentru Mine.
Nu trebuie sa suferiti pentru a Ma face sa apar. Intreaga voastra suferinta nu serveste altui scop decat aceluia de a va plasa atentia asupra Mea, dar stiti ca nu aveti nevoie de suferinta pentru a face asta. Pur si simplu, intentionati usor sa vin si ca voi sa Ma intampinati.
S-ar putea sa mergeti cu masina si ca, dintr-o data, stapanirea pe care o are lumea relativa asupra voastra sa dispara. Puteti chiar sa ganditi ca este o pierdere, un fel de suferinta in sine, deoarece, brusc, tot ce avea mare importanta pentru voi nu mai are. Nu Ma puteti tine in fata voastra si sa va bazati la fel de mult pe alte ganduri.
De exemplu, nu Ma puteti pastra in vedere alaturi de dulcile voastre amintiri. Semnificatia pe care o aveau lucrurile inainte ca voi sa ma fi vazut pe Mine nu mai este aceeasi. Restul isi pierde farmecul cand este comparat cu Mine. Asta nu este o conditie pe care sa o impuneti asupra evolutiei voastre. Este un eveniment neobisnuit. Cand va captez atentia, ea se axeaza asupra unei realitati cu mult mai mari decat cea in care ati fost obisnuiti.
Ma refer la experienta directa a Mea, si nu doar la gandurile despre Mine. Ma refer la momentele in care vedeti ca nu exista altceva in afara de Mine, cand nu vedeti cu mintea, ci chiar veti avea o experienta. Cand o veti avea, ar putea parea ca un abis in care cadeti. Aflati ca va cufundati intr-o realitate mai mareata. Aceasta realitate va va inlocui vechea constienta. Nu puteti tine si vechiul si noul. Nu le puteti avea pe ambele.
De fapt, pentru sosirea Mea nu va puteti pregati. S-ar putea sa nu intru pe usa pe care ati pregatit-o. S-ar putea sa ma vedeti sezand in sufragerie. S-ar putea sa descoperiti ca am intrat pe o fereastra pe care nu stiati ca o aveti. S-ar putea sa ma vedeti ca trag cu ochiul peste umarul vostru. Ideea e: nu voi Ma gasiti pe Mine. Eu va gasesc pe voi. Eu Ma anunt pe Mine Insumi. Va bat pe umar. S-ar putea sa apar in ultimul loc in care v-ati astepta sa apar. S-ar putea sa ma furisez. S-ar putea sa vin ca o avalansa. S-ar putea sa vin pe usa din spate. Puteti fi siguri doar de faptul ca voi aparea. Nu stiti cand sau unde sau cum. Nu depinde de voi. Dar eu sunt unicul lucru la care va puteti astepta.
Va puteti astepta sa apar in viata voastra. Va puteti astepta sa apar. Va puteti astepta sa-Mi auziti zgomotul pasilor. Va puteti astepta sa intrati in noi realitati. Va puteti astepta la faptul ca va voi duce undeva. Nu va voi lasa acolo unde sunteti.
Va puteti simti inaltati. Va puteti simti tulburati. S-ar putea sa nu stiti ce experimentati, dar veti sti ca ceva s-a intamplat sau se intampla,chiar si atunci cand va captez constienta.
Sa nu va fie frica sa va scufundati in adancimile oceanului. Va veti ridica in inalt. Veti sari in Soare. Veti prinde stelele. Veti patrunde in noi galaxii. Veti fi propulsati spre Cer..
Aveti o destinatie, iar aceasta e cu Mine. Sau alergati spre Mine. Nu conteaza, va veti intoarce si Ma veti gasi, sau Ma veti intalni in mod intamplator. Eu va revendic"

(Gloria Wendroff SCRISORI DIN CER)

Niciun comentariu: