iubirea

"Iisus iubea. Era dragostea, marele şi minunatul dar pe care-l făcea omenirii. Si a proclamat deschis că originea acestei iubiri este Tatăl ce trăia în El - acelaşi Tată care trăieşte în toţi oamenii.

Ceea ce dădea lui Iisus libertatea şi forţa de a îmbrăţişa întreaga omenire, era cunoaşterea unirii sale şi identitatea cu Tatăl. El s-a desprins rând pe rând de iluziile care erau cauza unei vieţi de ipocrizie; şi făcând-o El exprima din plin pe Tatăl trăind in El."

RUGA

"Dumnezeule, ajuta-ma sa simt puterea, acea flacara aprinsa din mine si lasa-ma sa simt pasiunea de a fi mai puternic decat am fost vreodata. Lasa-ma sa pasesc in lume asemenea unei flacari a luminii tale, stiind ca fiecare noua zi reprezinta un inceput, o sansa de a pune in aplicare ceea ce stiu."

"Atotputernice Spirit al Luminii ce straluci in Cosmos, atrage-mi flacara, in armonie, spre tine.
Ridica-mi focul din intuneric,
Atractie a focului care este Una cu TOTUL.
Ridica-mi sufletul, tu preaputernice.
Copil al Luminii, nu-ti intoarce fata de la mine.
Fa-ma sa ma topesc in cuptorul tau;
Cel ce esti una cu toate lucrurile si toate lucrurile
Una cu tine, foc al vietii si Una cu Mintea."
TOTH

IMNUL VIETII

Viata e o sansa - nu o lasa sa se piarda/ Viata e frumusete - admir-o/ Viata e o bucurie - gust-o din plin/ Viata e un vis - transforma-l in realitate/ Viata e o sfidare - infrunt-o/ Viata e o datorie - implineste-o/ Viata e un j o c - joaca-l/ Viata e pretioasa - ai grija de ea/ Viata e o bogatie - pazeste-o/ Viata e dragoste - bucura-te de ea/ Viata e un mister - incearca sa-l patrunzi/ Viata e o promisiune - n-o lasa neimplinita/ Viata e tristete - treci peste ea/ Viata e un imn - canta-l/ Viata e o lupta - accept-o si castig-o/ Viata e o tragedie - fii tare/ Viata e o aventura - indrazneste sa ti-o asumi/ Viata e fericire - fii astfel incat sa o meriti/ Viata e Viata - ocroteste-o! MAICA TEREZA

duminică, 2 mai 2010

VOI SUNTETI FRUNZELE PE COPACUL INIMII MELE


"Lasati-va inima sa stea un timp alaturi de a Mea. Dati-va jos pantofii si toate grijile si, pur si simplu, tolaniti-va in soarele iubirii Mele. Inchideti ochii si doar fiti cu Mine pentru un timp. Cufundati-va in adancimea inimii Mele, ridicandu-va la a voastra. Descoperiti-va incaperile din inima voastra. Sunt nenumarate. Si toate sunt deschise de Soare.
Desigur, sunt si tuneluri serpuitoare, dar Noi le limezim. Foarte curand, ele vor fi umbrare in aer liber, sub care tot ce intalniti se poate odihni pentru o vreme, la
fel cum si voi va odihniti acum alaturi de Mine.
Voi stiti ca momentele petrecute langa Mine nu inseamna trandaveala. Ele nu ies din fagasul normal. Ele sunt intr-adevar acest fagas. Aici, langa Mine, este locul unde invatati. Invatati chiar si cu ochii inchisi. Invatati mai bine.
Cand ochii vi se deschid, atentia se concentreaza asupra a tot ce se afla in jur. Nimic nu este gresit in asta. Aveti ochi pentru a vedea ce se intampla in jur.
Dar puteti vedea si cand aveti ochii inchisi. Prin ochii inchisi vedeti adanc in inima Mea. Este acelasi lucru cu a spune ca vedeti adanc in univers si in inima omului, ce bate profund in armonie cu a Mea.
Si ce este inima Mea?
Este iubirea Mea, deci voi vedeti adanc in aceasta iubire. Ca si cum ati sta asezati pe o perna mare si pufoasa si va cufundati in iubirea Mea. V-o amintiti. O absorbiti si, apoi, dupa ce va deschideti ochii din nou si priviti in jur, la lume, ochii vad lumea mai proaspata si mai noua, caci cel care vede se vede pe el insusi.
Vederea interioara nu inseamna intelegere intarziata. Nici nu este vedere in viitor. Este vedere in prezent. Este mereu prezenta fara a fi observata sau apreciata- de fapt fiind, adeseori indepartata. Si totusi, ea nu va pleca. Vederea interioara va ramane si se va face cunoscuta.
In timpul condensat pe care il petrecem impreuna, Noi ne cercetam unii pe altii. Ne revizuim planurile facute in trecut. Eu va examinez atent si va reinoiesc. Cine altcineva v-ar putea misca sufletul asa cum o fac Eu- Eu care sunt Creatorul vostru?
Acum aflati ca sunt si Cel Care Va Misca.
Atunci veniti la Mine. Stati putin cu Mine in tacere intima. Ce ar fi de spus? Ca suntem indragostiti unul de altul? Ce cuvinte am putea folosi pentru a spune asta? In tacere ne putem exprima iubirea. In tacere, iubirea Noastra ajunge departe. Ajunge la fisurile altor inimi. Iubirea Noastra nu are nevoie de cuvinte. Cuvintele Ne incatuseaza iubirea. Iubirea Noastra e legata cu frumoase panglici de cuvinte
Cat de vasta este iubirea Noastra ce cuprinde universul! Nu poate fi comparata cu nimic. Este incomparabila. Nu are pereche.
Nu i-ati stiut numele iubirii Noastre, dar ati stiut ca exista. Ati stiut ca exista ceva ce ati fost sprijiniti sa intelegeti ca aveti si sa aveti cu o constienta lucida. Mereu ati cautat aceasta Unime cu Mine. Ati cautat-o asa cum cautati apa de baut cand va este sete. Ati petrecut prea mult timp fara constienta marii iubiri dintre Noi.
Iubirea voastra este egala cu a Mea, numai de ati sti asta! Credeti ca va lipseste. Dar cum va poate lipsi ceea ce sunteti si ceea ce v-am dat? Voi sunteti frunzele ce cresc pe copacul inimii Mele. Nu sunteti separati de inima Mea. Voi sunteti fructul ei. Voi sunteti rodnicia Mea.
Eu nu am nevoie de speranta, caci, in schimb, am certitudine. Dar daca as fi avut speranta, aceasta s-ar fi rezemat pe voi. Si asa, voi sunteti certitudinea Mea."

(Gloria Wendroff SCRISORI DIN CER)

Niciun comentariu: