iubirea

"Iisus iubea. Era dragostea, marele şi minunatul dar pe care-l făcea omenirii. Si a proclamat deschis că originea acestei iubiri este Tatăl ce trăia în El - acelaşi Tată care trăieşte în toţi oamenii.

Ceea ce dădea lui Iisus libertatea şi forţa de a îmbrăţişa întreaga omenire, era cunoaşterea unirii sale şi identitatea cu Tatăl. El s-a desprins rând pe rând de iluziile care erau cauza unei vieţi de ipocrizie; şi făcând-o El exprima din plin pe Tatăl trăind in El."

RUGA

"Dumnezeule, ajuta-ma sa simt puterea, acea flacara aprinsa din mine si lasa-ma sa simt pasiunea de a fi mai puternic decat am fost vreodata. Lasa-ma sa pasesc in lume asemenea unei flacari a luminii tale, stiind ca fiecare noua zi reprezinta un inceput, o sansa de a pune in aplicare ceea ce stiu."

"Atotputernice Spirit al Luminii ce straluci in Cosmos, atrage-mi flacara, in armonie, spre tine.
Ridica-mi focul din intuneric,
Atractie a focului care este Una cu TOTUL.
Ridica-mi sufletul, tu preaputernice.
Copil al Luminii, nu-ti intoarce fata de la mine.
Fa-ma sa ma topesc in cuptorul tau;
Cel ce esti una cu toate lucrurile si toate lucrurile
Una cu tine, foc al vietii si Una cu Mintea."
TOTH

IMNUL VIETII

Viata e o sansa - nu o lasa sa se piarda/ Viata e frumusete - admir-o/ Viata e o bucurie - gust-o din plin/ Viata e un vis - transforma-l in realitate/ Viata e o sfidare - infrunt-o/ Viata e o datorie - implineste-o/ Viata e un j o c - joaca-l/ Viata e pretioasa - ai grija de ea/ Viata e o bogatie - pazeste-o/ Viata e dragoste - bucura-te de ea/ Viata e un mister - incearca sa-l patrunzi/ Viata e o promisiune - n-o lasa neimplinita/ Viata e tristete - treci peste ea/ Viata e un imn - canta-l/ Viata e o lupta - accept-o si castig-o/ Viata e o tragedie - fii tare/ Viata e o aventura - indrazneste sa ti-o asumi/ Viata e fericire - fii astfel incat sa o meriti/ Viata e Viata - ocroteste-o! MAICA TEREZA

luni, 17 mai 2010

E CA SI CUM CUVINTELE MELE SUNT RETIPARITE PRIN FAPTUL CA INIMA VOASTRA LE CITESTE


"Eu vorbesc expres fiecarei inimi care Imi citeste cuvintele. Ceea ce spun Eu este pentru fiecare si in mod special pentru tine, care citesti chiar acum. Tu esti un partener in cuvintele Mele. Tu, cititorul, le reanoiesti. E ca si cum cuvintele Mele sunt retiparite prin faptul ca inima voastra le citeste. Cuvintele creeaza o impresie asupra voastra. Cuvintele Mele creeaza o impresie asupra voastra. Voi sunteti impresionabili. Sa nu opuneti rezistenta cuvintelor Mele, caci ele sunt rostite avandu-va pe voi in minte. Ati descoperit cat de bine va cunosc. Nu aveti secrete fata de Mine. Nici sa nu incercati sa aveti.
Ceea ce voi numiti secret este un fir de praf pe care il suflu la o parte. Faptul ca tineti un secret, trebuie suflat la o parte. Secretul in sine nu reprezinta nimic. Greseala este aceea de a incerca sa il ingropati. Orice a fost, nu are importanta. Unimea noastra este importanta. Marginea voastra nu reprezinta esnta. Centrul vostru ramane intact. Iar Eu sunt Centrul vostru. Priviti iubirea Mea ce emana din voi. Emana din voi, spre voi. Iubirea mea va inconjoara. Va adaposteste. Dragostea Mea este adapostul vostru. Este un adapost pentru ca e iubire. Dar bastionul iubirii nu are nevoie de adapost, caci iubirea este propriul sau adapost. Dragostea nu este insula cea impenetrabila. Iubirea este oceanul insusi prin care se poate misca cu usurinta. Miscati-mi oceanul de iubire. Prin traversarea lui, voi il miscati.
Voi imi insufletiti cuvintele. Cuvintele Mele se cuibaresc in voi. Ele sunt imbratisarea Mea. Ele reprezinta o reasigurare din partea Mea ca nu sunteti singuri. Cautati pe Pamant hrana, desi in interiorul vostru va purtati propria hrana. Nu vedeti plenitudinea ce sunteti.
Vreti cuvinte care sa va explice pe voi voua, voi cei care nu aveti nevoie de explicatii. Nu aveti nevoie de explicatii pentru ca Eu v-am creat. Creatia Mea nu are nevoie de explicatii. Trebuie doar sa fie vazuta. Slava nu poate fi explicata. Este pierduta in explicatii. Se indeparteaza prin explicatii. Cea care explica este mintea. Mintea este cea care da explicatii.
Eu nu-i vorbesc mintii. Eu vorbesc pentru inima voastra. Mintea este un nivel, iar inima altul.
Eu nu sunt un Dumnezeu care vorbeste la suprafata. Eu va vorbesc esentei voastre. Lumea va vorbeste la suprafata. Eu incerc sa sterg efectele pe care le are lumea asupra suprafetei voastre. Lumea nu va poate atinge decat suprafata. Ceea ce se afla intre Noi, acea iubire care se afla intre Noi, nu poate fi umbrita. Numai reprezentarea ei poate fi crestata, dar asta nu e o crestare. Nu este decat o zgarietura slaba a suprafetei.
Si astfel inotati sub suprafata. Suprafata e constituita din bule care se risipesc, dar adancurile interioare nu sunt nici atinse, nici imaginate si nici nu pot fi imaginate. Inima atinge in timp ce mintea incearca sa-si imagineze. Pe care dintre activitati o alegeti?
Ignorati-va mintea, explicatiile si motivele pentru o vreme. Lasati ca inima sa iasa in fata, caci ea este Cunoscatorul. Mintea este copiatorul vostru, atata tot. Mintea scoate copii sau interpretari, in timp ce inima are trairi imediate si nu are nevoie de explicatii. Nimic nu trebuie sa fie conturat sau editat in inima voastra, intrucat cunoasterea inimii este inviolabila."

(Gloria Wendroff SCRISORI DIN CER)

Niciun comentariu: