iubirea

"Iisus iubea. Era dragostea, marele şi minunatul dar pe care-l făcea omenirii. Si a proclamat deschis că originea acestei iubiri este Tatăl ce trăia în El - acelaşi Tată care trăieşte în toţi oamenii.

Ceea ce dădea lui Iisus libertatea şi forţa de a îmbrăţişa întreaga omenire, era cunoaşterea unirii sale şi identitatea cu Tatăl. El s-a desprins rând pe rând de iluziile care erau cauza unei vieţi de ipocrizie; şi făcând-o El exprima din plin pe Tatăl trăind in El."

RUGA

"Dumnezeule, ajuta-ma sa simt puterea, acea flacara aprinsa din mine si lasa-ma sa simt pasiunea de a fi mai puternic decat am fost vreodata. Lasa-ma sa pasesc in lume asemenea unei flacari a luminii tale, stiind ca fiecare noua zi reprezinta un inceput, o sansa de a pune in aplicare ceea ce stiu."

"Atotputernice Spirit al Luminii ce straluci in Cosmos, atrage-mi flacara, in armonie, spre tine.
Ridica-mi focul din intuneric,
Atractie a focului care este Una cu TOTUL.
Ridica-mi sufletul, tu preaputernice.
Copil al Luminii, nu-ti intoarce fata de la mine.
Fa-ma sa ma topesc in cuptorul tau;
Cel ce esti una cu toate lucrurile si toate lucrurile
Una cu tine, foc al vietii si Una cu Mintea."
TOTH

IMNUL VIETII

Viata e o sansa - nu o lasa sa se piarda/ Viata e frumusete - admir-o/ Viata e o bucurie - gust-o din plin/ Viata e un vis - transforma-l in realitate/ Viata e o sfidare - infrunt-o/ Viata e o datorie - implineste-o/ Viata e un j o c - joaca-l/ Viata e pretioasa - ai grija de ea/ Viata e o bogatie - pazeste-o/ Viata e dragoste - bucura-te de ea/ Viata e un mister - incearca sa-l patrunzi/ Viata e o promisiune - n-o lasa neimplinita/ Viata e tristete - treci peste ea/ Viata e un imn - canta-l/ Viata e o lupta - accept-o si castig-o/ Viata e o tragedie - fii tare/ Viata e o aventura - indrazneste sa ti-o asumi/ Viata e fericire - fii astfel incat sa o meriti/ Viata e Viata - ocroteste-o! MAICA TEREZA

marți, 25 mai 2010

PULBEREA GANDULUI MEU S-A ASEZAT, IAR VOI ATI LUAT NASTERE DIN EA


"Rare ori v-ati gandit la Mine ca la Cel Care Doreste. V-ati gandit ca sunt Cel Care va indeplineste dorintele.
Sau v-ati gandit la Mine ca fiind Cel Care voieste.
Poate ca dorinta si Voia Mea sunt unul si acelasi lucru. Bineinteles, ceea ce doresc se indeplineste.
Gandul despre voi, pe care il am in inima Mea, este la fel cu voi. Eu exprim o dorinta, iar dorinta se indeplineste. Dorinta mea pentru voi s-a indeplinit chiar in clipa in care am gandit-o.
Forma unui gand exprima dorinta care inmugureste. Dorinta este o stimulare, iar gandul reprezinta recunoasterea acelei stimulari. Dorinta este simtita, iar apoi se creeaza un gand din ea.
Si totusi, dorinta voastra m-a atras spre gandurile despre voi. Voi ati vrut sa fiti exprimati si Mi-ati cerut Mie aceasta expresie. A fost dorinta Mea, sau a voastra?
Eram Eu singur? Tanjeam dupa fiinta voastra in Creatia Noastra, iar voi tanjeati sa cunoasteti unele lucruri despre voi insiva. Veniti in existenta, iesind din oul fiintei Mele - intinzandu-va fiinta, cum s-ar spune, lungind-o, impachetand-o - a fost o modalitate prin care voi sa va exprimati pe voi insiva si sa va vedeti mai departe, si o modalitate ca Eu sa Ma vad pe Mine Insumi. Prin urmare, a fost creata o oglinda, iar Creatia s-a creat pe Ea Insasi.
Inainte ca voi sa puteti aparea pe lume, lumea a trebuit sa fie creata ca loc de joaca pentru voi.
Din gandul Meu a rasarit lumea.
Totul este cuprins in gandul Meu. Iar voi sunteti acolo si sunteti liberi sa hoinariti.
O dorinta se egaleaza pe sine. O dorinta nu este nici mai mult nici mai putin decat ceea ce este. O margareta este o margareta. Un ponei este un ponei. Iar voi sunteti voi.
V-ati gandit la voi in multe feluri corporale, astfel ca unicul Meu copil a fost replicat in ceea ce vedeti ca fiind multi. Din pulberea gandului Meu, din precipitatiile sale radioactive, cum s-ar spune, ati prins viata din Fiinta Mea si inca existam. Pulberea gandului Meu s-a asezat, iar voi ati luat nastere din ea.
S-a produs instantaneu pentru ca gandurile Mele se materializeaza mai repede ca fulgerul. Gandul Meu este materializarea. Iar voi ati crezut ca este si materializarea voastra.
Din dorinta, din gand, apare materializarea. Toata aceasta frumusete care va inconjoara - Noi am creat-o, tu si ccu Mine.
Doar ca nu exista un tu si cu Mine. Exista Eu, iar voi sunteti gandul Meu dispersat intr-un univers dispersat. Univers. Eu cant un singur cantec, iar acesta este cantecul despre voi. Imi cant Mie Insumi.
Iar voi Imi cantati inapoi. Cantam acest refren numit viata. Voi Imi cantati Mie si traiti pentru Mine, deoarece voi sunteti dorinta Mea si Voia Mea materializate.
Eu sunt Campul pe care va jucati. Inimii Mele ii cantati. Voi sunteti dorul inimii Mele pentru Ea Insasi.
Ati plecat pentru a va juca pe Pamant. Eu va chem la Mine in fiecare zi si va am in vedere. Pot face usor asta, intrucat Noi suntem Unul si nu puteti fi departe de gandul Meu, care este realitatea voastra.
Voi sunteti gandul Meu-inima, cantecul-inima, dorinta inimii mele. Voi sunteti ceea ce am visat, iar visul Mi s-a indeplinit. Voi ati crezut ca sunteti propriul vostru vis si puteti crede asta, dar sunteti al Meu. Sunteti al vostru si sunteti al Meu, dar sunteti al vostru numai pana la un punct, deoarece Tatal nu se afla departe dee copilul care l-a facut sa fie Tata.
Legaturab noastra imi da o mare fericire, iar acea fericire vreau sa v-o ofer voua, astfel incat sa o cunoasteti si sa stiti cate ceva despre iubirea care v-a creat sa fiti un trandafir perfect. Un trandafir perfect, nu inchis in sticla, ci liber sa se ridice din nou la Cerul pe care nu l-a parasit niciodata datorita Mie si a iubirii pe care o am pentru voi - trandafirul perfect."

(Gloria Wendroff SCRISORI DIN CER)

Niciun comentariu: